Няколко въпроса за 1.8т

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Няколко въпроса за 1.8т

Мнениеот Vizor » Вто 01 сеп 2015 18:44


Дам.. ремап и то от някой можещ. Иначе е нормално да имаш pressure drop. Каква е разликата в бууста?




Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Няколко въпроса за 1.8т

Мнениеот nuri_3556 » Вто 01 сеп 2015 21:18


Ми не съм много сигурен но поне 0.1-0.2 бара е,иначе вчера гледах входящия въздух:при външна температура около 28 градуса входящия се вдигна на 32-33 градуса макс от 2-ра до 4-та скорост до 6700 оборота.Светни ме малко с pressure drop -,какво точно става?Иначе търся 305 кубикови дюзи и ще се ремапне.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Няколко въпроса за 1.8т

Мнениеот Vizor » Вто 01 сеп 2015 23:33


305?! за какво са ти 305?! И за първи път чувам за такива (ако говориш за фабрични). Взимай 385 и си свиркай.
Иначе просто голямото съпротивление на кулера (кофтите ламели) свалят налягането след него.

Изображение


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Няколко въпроса за 1.8т

Мнениеот nuri_3556 » Вто 01 сеп 2015 23:42


385 от каква кола са?иначе 305 са от ц20лет мотор на калибра турбо.Този спад няма ли начин да се оправи,тоест с по голям кулер или с по малък?


Потребителски аватар
Tipsy
Мнения: 1073
Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ

Re: Няколко въпроса за 1.8т

Мнениеот Tipsy » Сря 02 сеп 2015 16:39


385 кубика са от 225 коня 1.8т ама май трябваха подложки, че да паснат.

Преди да сложиш кулера мерил ли си температурата?


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Няколко въпроса за 1.8т

Мнениеот nuri_3556 » Сря 02 сеп 2015 18:01


С оригиналния кулер при външна температура 31-32 градуса входящия достигна 72-73 градуса със същото каране


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Няколко въпроса за 1.8т

Мнениеот Vizor » Сря 02 сеп 2015 22:08


Къде гледаш налягането? На бууст метър или на вагком нещо? И къде го мериш ако е с бууст метър? И виж дали нямаш пропуск някъде по турбо пътищата. Препоръчвам ти един boost leak tester да си направиш. Ще ти струва 15лв с материалите и ще можеш да видиш дали изтърва.


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Няколко въпроса за 1.8т

Мнениеот nuri_3556 » Сря 02 сеп 2015 23:09


Ми гледам го на бууст метър,защото няма как на вагком да го гледам.Бууст метъра съм свързал на blow off клапана от към вакумния маркуч идващ от всмукателния колектор.boost leak test ще направя аз утре като почивам и ще пиша пак.


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4187
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Няколко въпроса за 1.8т

Мнениеот bbboiko2004 » Сря 09 сеп 2015 14:33


Винаги съм се чудел, защо преди кулера тръбата е по-тясна а след кулера по-широка?


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Няколко въпроса за 1.8т

Мнениеот nuri_3556 » Чет 10 сеп 2015 17:44


Значи да пропускаше.Забравили сме да стегнем(майстора) скобите след кулера и като надух до 0.5-0.6 бара чух как леко със съска.Да питам нормално ли след като надуя системата (откъм страната на въздушния филтър)до 0.6 бара да чувам как бълбука вътре в мотора от към маслото(картера) някъде където има масло?Картерната вентилация е изолирана на цяло към атмосферата!

bbboiko2004 ---според мен след турбината въздуха е горещ в което означава че въздуха се свива и след като кулера го охлади въздуха се разширява,поне така мисля аз че затова са направили така.


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Няколко въпроса за 1.8т

Мнениеот nuri_3556 » Чет 17 сеп 2015 19:26


Да се похваля малко :biggrin пак изтърваше малко от две места и сега всичко е ОК,като надувам до 0.5-0.6 бара вече не изтърва от никъде .Иска ми се да надуя до 1 бар,но гофрето така се разтяга че имам чувството че ще се скъса.
Спад в бууста почти не забелязвам спрямо със сток кулера,ии сложих една ( Wastegate Actuator Spring Mod)пружина към актуатора(лостчето)само за проба да видя дали има ефект и ефекта беше повече отколкото очаквах.Вече имам с 0.1 0.2 бара повече бууст в целия диапазон обороти,ето една тема за http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5700226-Wastegate-Actuator-Spring-Mod


Потребителски аватар
feniksgod
Мнения: 751
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Re: Няколко въпроса за 1.8т

Мнениеот feniksgod » Пет 18 сеп 2015 15:55


Аз след слагането на челен кулер имам огромен турбо лаг все едно съм GT30 турбина, докато не се развърти почти няма никой. На първа ако не вдига оборотите на 3000 преди да пусна съединителя не може да се изстреля колата.
Вече карам така 3 години и свикнах, има си даже своите плюсове като свикнеш. Понякога обаче докато дигна 3000RPM ми се струва цяла вечност :icon_lol , но пък дърпа после до 7000RPM без проблем.


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Няколко въпроса за 1.8т

Мнениеот nuri_3556 » Пет 18 сеп 2015 18:10


Само не знам този клапан за какво служи и каква роля играе?Като надуя системата от този клапан лееко връща назад(тоест изпуска въздух назад към кутията) а според мен не би трябвало да връща?Някакви идеи?Снимката е примерна
Прикачени файлове
audi-a3-18t-06.jpg


Потребителски аватар
BS
Мнения: 605
Регистриран на: Пон 05 май 2008 16:46
Автомобил: A6
Двигател: BAU
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Няколко въпроса за 1.8т

Мнениеот BS » Пет 18 сеп 2015 19:56


Това мисля, че е клапана за бензиновите пари.


Потребителски аватар
feniksgod
Мнения: 751
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Re: Няколко въпроса за 1.8т

Мнениеот feniksgod » Съб 19 сеп 2015 0:06


Точно така това е клапана за бензиновите пари. Води към канистъра.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта