Няколко въпроса за 1.8т
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Няколко въпроса за 1.8т
Дам.. ремап и то от някой можещ. Иначе е нормално да имаш pressure drop. Каква е разликата в бууста?
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Няколко въпроса за 1.8т
Ми не съм много сигурен но поне 0.1-0.2 бара е,иначе вчера гледах входящия въздух:при външна температура около 28 градуса входящия се вдигна на 32-33 градуса макс от 2-ра до 4-та скорост до 6700 оборота.Светни ме малко с pressure drop -,какво точно става?Иначе търся 305 кубикови дюзи и ще се ремапне.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Няколко въпроса за 1.8т
305?! за какво са ти 305?! И за първи път чувам за такива (ако говориш за фабрични). Взимай 385 и си свиркай.
Иначе просто голямото съпротивление на кулера (кофтите ламели) свалят налягането след него.
Иначе просто голямото съпротивление на кулера (кофтите ламели) свалят налягането след него.
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Няколко въпроса за 1.8т
385 от каква кола са?иначе 305 са от ц20лет мотор на калибра турбо.Този спад няма ли начин да се оправи,тоест с по голям кулер или с по малък?
- Tipsy
- Мнения: 1073
- Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ
Re: Няколко въпроса за 1.8т
385 кубика са от 225 коня 1.8т ама май трябваха подложки, че да паснат.
Преди да сложиш кулера мерил ли си температурата?
Преди да сложиш кулера мерил ли си температурата?
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Няколко въпроса за 1.8т
С оригиналния кулер при външна температура 31-32 градуса входящия достигна 72-73 градуса със същото каране
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Няколко въпроса за 1.8т
Къде гледаш налягането? На бууст метър или на вагком нещо? И къде го мериш ако е с бууст метър? И виж дали нямаш пропуск някъде по турбо пътищата. Препоръчвам ти един boost leak tester да си направиш. Ще ти струва 15лв с материалите и ще можеш да видиш дали изтърва.
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Няколко въпроса за 1.8т
Ми гледам го на бууст метър,защото няма как на вагком да го гледам.Бууст метъра съм свързал на blow off клапана от към вакумния маркуч идващ от всмукателния колектор.boost leak test ще направя аз утре като почивам и ще пиша пак.
- bbboiko2004
- Мнения: 4187
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Няколко въпроса за 1.8т
Винаги съм се чудел, защо преди кулера тръбата е по-тясна а след кулера по-широка?
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Няколко въпроса за 1.8т
Значи да пропускаше.Забравили сме да стегнем(майстора) скобите след кулера и като надух до 0.5-0.6 бара чух как леко със съска.Да питам нормално ли след като надуя системата (откъм страната на въздушния филтър)до 0.6 бара да чувам как бълбука вътре в мотора от към маслото(картера) някъде където има масло?Картерната вентилация е изолирана на цяло към атмосферата!
bbboiko2004 ---според мен след турбината въздуха е горещ в което означава че въздуха се свива и след като кулера го охлади въздуха се разширява,поне така мисля аз че затова са направили така.
bbboiko2004 ---според мен след турбината въздуха е горещ в което означава че въздуха се свива и след като кулера го охлади въздуха се разширява,поне така мисля аз че затова са направили така.
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Няколко въпроса за 1.8т
Да се похваля малко пак изтърваше малко от две места и сега всичко е ОК,като надувам до 0.5-0.6 бара вече не изтърва от никъде .Иска ми се да надуя до 1 бар,но гофрето така се разтяга че имам чувството че ще се скъса.
Спад в бууста почти не забелязвам спрямо със сток кулера,ии сложих една ( Wastegate Actuator Spring Mod)пружина към актуатора(лостчето)само за проба да видя дали има ефект и ефекта беше повече отколкото очаквах.Вече имам с 0.1 0.2 бара повече бууст в целия диапазон обороти,ето една тема за http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5700226-Wastegate-Actuator-Spring-Mod
Спад в бууста почти не забелязвам спрямо със сток кулера,ии сложих една ( Wastegate Actuator Spring Mod)пружина към актуатора(лостчето)само за проба да видя дали има ефект и ефекта беше повече отколкото очаквах.Вече имам с 0.1 0.2 бара повече бууст в целия диапазон обороти,ето една тема за http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5700226-Wastegate-Actuator-Spring-Mod
- feniksgod
- Мнения: 751
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: София
Re: Няколко въпроса за 1.8т
Аз след слагането на челен кулер имам огромен турбо лаг все едно съм GT30 турбина, докато не се развърти почти няма никой. На първа ако не вдига оборотите на 3000 преди да пусна съединителя не може да се изстреля колата.
Вече карам така 3 години и свикнах, има си даже своите плюсове като свикнеш. Понякога обаче докато дигна 3000RPM ми се струва цяла вечност , но пък дърпа после до 7000RPM без проблем.
Вече карам така 3 години и свикнах, има си даже своите плюсове като свикнеш. Понякога обаче докато дигна 3000RPM ми се струва цяла вечност , но пък дърпа после до 7000RPM без проблем.
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Няколко въпроса за 1.8т
Само не знам този клапан за какво служи и каква роля играе?Като надуя системата от този клапан лееко връща назад(тоест изпуска въздух назад към кутията) а според мен не би трябвало да връща?Някакви идеи?Снимката е примерна
- BS
- Мнения: 605
- Регистриран на: Пон 05 май 2008 16:46
- Автомобил: A6
- Двигател: BAU
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Няколко въпроса за 1.8т
Това мисля, че е клапана за бензиновите пари.
- feniksgod
- Мнения: 751
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: София
Re: Няколко въпроса за 1.8т
Точно така това е клапана за бензиновите пари. Води към канистъра.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта