Няколко въпроса за 1.8т

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Няколко въпроса за 1.8т

Мнениеот nuri_3556 » Сря 22 апр 2015 18:40


някой да се изкаже тука,като мапват колата слагат ли широколентова сонда за да видят какви са смесите




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Няколко въпроса за 1.8т

Мнениеот Vizor » Сря 22 апр 2015 18:55


Разира се, че трябва да се сложи. Иначе на око и аз ще ти я направя :D


Потребителски аватар
muckata_9090
Мнения: 106
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 19:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Няколко въпроса за 1.8т

Мнениеот muckata_9090 » Съб 25 юли 2015 18:02


Колеги аз съм с к03с AGU и гоня около 210-220 коня,за да не купя дюзи от ц20лет(305цц) може ли с регулатора да увелича дебита?Този мисля че ще пасне перфектно http://tuning-parts.bg/gorivni-regulatori/201/


Потребителски аватар
vili_gti
Мнения: 167
Регистриран на: Пет 04 мар 2011 18:00
Автомобил: Golf 2 RWD 1.8T NOS
Двигател: 1.8T
Местоположение: Sofia

Re: Няколко въпроса за 1.8т

Мнениеот vili_gti » Нед 26 юли 2015 9:00


Може разбира се, само че най-вероятно ще изтаваниш стоковите дюзи (ако са 250 кубиковите)


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Няколко въпроса за 1.8т

Мнениеот nuri_3556 » Пон 27 юли 2015 17:43


На AGU-то колко им са дюзите 250цц-260цц?И проблем ли е като изтаваниш дюзите с регулатор такъв?


Потребителски аватар
BS
Мнения: 605
Регистриран на: Пон 05 май 2008 16:46
Автомобил: A6
Двигател: BAU
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Няколко въпроса за 1.8т

Мнениеот BS » Пон 27 юли 2015 18:06


AGU-то мисля, че е с 205 кубикови дюзи, при 3bara налягане на горивото.


Потребителски аватар
vili_gti
Мнения: 167
Регистриран на: Пет 04 мар 2011 18:00
Автомобил: Golf 2 RWD 1.8T NOS
Двигател: 1.8T
Местоположение: Sofia

Re: Няколко въпроса за 1.8т

Мнениеот vili_gti » Пон 27 юли 2015 18:28


nuri_3556 написа:На AGU-то колко им са дюзите 250цц-260цц?И проблем ли е като изтаваниш дюзите с регулатор такъв?

Дюзите са 250куб на 3 бара налягане на горивото (става въпрос за стоковите на AGU)
С 4 баров регулатор естествено че ще почнат да пръскат около 270-275 кубика, но имам предвид че и така може да не са достатъчни за к03с с натегнат гейт и софтуер. Аз лично съм го пробвал и не ми стигнаха. Но това може да го видиш с широколентова, а не на ухо или на око. Пробвай с малко по-големи дюзи, но не над 300кубика, защото тогава празния ход и ниските ще се пообъркат и може да се наложи ремап, а доколкото виждам целта е да се мине по-тънко, което не е лошо.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Няколко въпроса за 1.8т

Мнениеот Vizor » Пон 27 юли 2015 20:19


Дайте номер на дюзите и веднага ще ви кажа колко кубика са. Имам едно тефтерче с всичките номера кубици и ъгли на впръскване.

+ това, Пепи, има и друго. Има фабрично с 4 баров регулатор и във файлчето ги дават 245-250 кубика, НО при 4 бара ;) Шибана работа е малко, но е така вервай ми..

Хубавото за тези 4 цилиндрови мотори е и spray pattern-а да съвпада. Защото тогава пак трудно ще докараш нормален празен ход. До към 15-тина процента по-големи дюзи успява компа да регулира празния ход, но нататък отива на кофти места и кофти смеси почти в целия диапазин.


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Няколко въпроса за 1.8т

Мнениеот nuri_3556 » Пон 27 юли 2015 22:09


Добре де защо си мисля аз така че 250цц при 3 бара като се смени регулатора на 4 бара и дюзите идват към 300цц?


Потребителски аватар
vili_gti
Мнения: 167
Регистриран на: Пет 04 мар 2011 18:00
Автомобил: Golf 2 RWD 1.8T NOS
Двигател: 1.8T
Местоположение: Sofia

Re: Няколко въпроса за 1.8т

Мнениеот vili_gti » Вто 28 юли 2015 12:16


Vizor написа:Дайте номер на дюзите и веднага ще ви кажа колко кубика са. Имам едно тефтерче с всичките номера кубици и ъгли на впръскване.

+ това, Пепи, има и друго. Има фабрично с 4 баров регулатор и във файлчето ги дават 245-250 кубика, НО при 4 бара ;) Шибана работа е малко, но е така вервай ми..

Хубавото за тези 4 цилиндрови мотори е и spray pattern-а да съвпада. Защото тогава пак трудно ще докараш нормален празен ход. До към 15-тина процента по-големи дюзи успява компа да регулира празния ход, но нататък отива на кофти места и кофти смеси почти в целия диапазин.

0280150464 - На 3 бара са 250куб имам таблица и ги виждам. По нета ги дават и 258куб. пак на 3 бара. На 4бар са 275-280 куб. което както написах по-горе на мен не ми стигна за к03с. Но и от чип до чип има разлика, така че трябва да се пробва. Това с ъгъла на пръскане за 1.8Т съм го чел навсякъде и честно казано не виждам никаква разлика при мен (съдя от практиката). Карал съм и с Бош Грийн 440куб които тотално се отхвърлят за АГУ и изобщо за 1.8Т и никога не съм имал какъвто и да е проблем нито с празаен ход, нито на park throtle, нито на Full boost и наистина, ако се метнат на мотора 300+куб без ремап определено може да пострада целия диапазон без този на пълна газ във високите, които са целта на упражнението.


Потребителски аватар
vili_gti
Мнения: 167
Регистриран на: Пет 04 мар 2011 18:00
Автомобил: Golf 2 RWD 1.8T NOS
Двигател: 1.8T
Местоположение: Sofia

Re: Няколко въпроса за 1.8т

Мнениеот vili_gti » Вто 28 юли 2015 12:21


nuri_3556 написа:Добре де защо си мисля аз така че 250цц при 3 бара като се смени регулатора на 4 бара и дюзите идват към 300цц?

от 250 на 300 само с 1 бар разлика няма как да станат. Това са още 50куб което в нашия случай са още 20% Много е!


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Няколко въпроса за 1.8т

Мнениеот Vizor » Вто 28 юли 2015 13:21


От 250 на 300 няма да станат според мене на 4 бара, но тези, които Пешо даде (0280150464) ги дават в bosch injectors като цяло да са 277 на 12 ома и 3 бара. Така, че до 300 не е невъзможно да станат. Аз лично би ги закарал да ми ги премерят. 300 ще издържат к03с на кантар. Зависи дали си с челен кулер и на какви смеси ще го пускаш. Все пак над 85% дюзите не могат да сварят да затворят и седят напълно отворени. Демек неуправляеми стават над такова дюти. Това се вижда ужасно лесно на дино стенд или с хубава широколентова с лог.

Иначе Пешо е прав. Грийн-а не случайно го слагат по цял свят на 1.8T особено при вдигнато налягане. Работното им такова по спецификация е 4 бара (3.8) и тогава спецификацията им е 1:1 с каталожната. Не са НАЙ-перфектните, но не вършат по-лоша работа от тези с най-добър ъгъл за 1.8t


Потребителски аватар
vili_gti
Мнения: 167
Регистриран на: Пет 04 мар 2011 18:00
Автомобил: Golf 2 RWD 1.8T NOS
Двигател: 1.8T
Местоположение: Sofia

Re: Няколко въпроса за 1.8т

Мнениеот vili_gti » Вто 28 юли 2015 17:35


Vizor написа:От 250 на 300 няма да станат според мене на 4 бара, но тези, които Пешо даде (0280150464) ги дават в bosch injectors като цяло да са 277 на 12 ома и 3 бара. Така, че до 300 не е невъзможно да станат. Аз лично би ги закарал да ми ги премерят. 300 ще издържат к03с на кантар. Зависи дали си с челен кулер и на какви смеси ще го пускаш. Все пак над 85% дюзите не могат да сварят да затворят и седят напълно отворени. Демек неуправляеми стават над такова дюти. Това се вижда ужасно лесно на дино стенд или с хубава широколентова с лог.

Иначе Пешо е прав. Грийн-а не случайно го слагат по цял свят на 1.8T особено при вдигнато налягане. Работното им такова по спецификация е 4 бара (3.8) и тогава спецификацията им е 1:1 с каталожната. Не са НАЙ-перфектните, но не вършат по-лоша работа от тези с най-добър ъгъл за 1.8t

С 300 кубика няма да има проблем с к03с. Това съм го пробван вече. В тази таблица http://www.injectorcleaning.co.uk/flow.htm 0280150464 са 258куб при 3 бар налягане на рейката. 277куб няма как да са, защото ми се наложи да сложа 275 при 3 бара, за да оправя беднеенето на една к03с и то с регулатор на 4.8бар.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Няколко въпроса за 1.8т

Мнениеот Vizor » Вто 28 юли 2015 19:25


Мога да ти пратя табличката ако искаш. Въпроса колко са е доста спорен докато не се премерят. Мисля, че повече вярвам на тази, която имам в случая. А там даваха някои от дюзите на 3 бара на 1.8Т (аеб 96-та година) на 195 кубика колкото и странно да ти звучи и като ги премерих бяха толкова. Пиши ми едно мейлче да ти ги пратя да погледнеш. Може да ти е интересно.


Потребителски аватар
vili_gti
Мнения: 167
Регистриран на: Пет 04 мар 2011 18:00
Автомобил: Golf 2 RWD 1.8T NOS
Двигател: 1.8T
Местоположение: Sofia

Re: Няколко въпроса за 1.8т

Мнениеот vili_gti » Вто 28 юли 2015 20:05


Вярвам ти за таблицата нямам никакви съмнения какво пише там. Става въпрос че тези от АГУ-то 0280 150 464 ги дават в 90% от таблиците 258куб на 3бара и само в 1 таблица е 250кубика. Преди време като правих а3-ката с гт28-цата си спомням че и Килъра ми каза че са 250 стоковите и затова допускам останалите 10% За 195 кубика не съм чул досега и не успях да видя никъде, но ми стана интересно. Би ли ми дал номера им да ги скивам в мойта таблица какво пише за тях.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 103 госта