1.8T + чип - даунпайп
- kr1sh0
- Мнения: 202
- Регистриран на: Вто 21 юни 2011 11:39
- Автомобил: BMW
- Двигател: 335d
- Местоположение: София
Re: 1.8T + чип - даунпайп
Поотпушва се колицата като и махнеш 20 годишния катализатор, опция е и само да се изтърбуши, ако държиш да ти е по-"заводско".
-
- Мнения: 1987
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
- Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
- Двигател: PB 112 + 1P 98
- Местоположение: София
Re: 1.8T + чип - даунпайп
Да събудиме малко темата. Смятам да засилвам моето 1.8т, като целта ми е:
-~да си остана с к03то понеже е в отлично състояние
-да остане тих като до сега - сега съм без катализатор, и искам да пусна по-голям downpipe до първото гърне, и натам да си остана на 55мм.
-малък челен кулер или по добро охлаждане на стоковия, ако е възможно да се постигне.
-мапване.
Целта е да се извади пълния потенциял на малката духалка, за по приятна ежедневка.
Въпросите са ми:
- колко мм да е downpipe-a и освен тръба какво друго ми е нужно за него?
- от каква кола да търся кулер
-какви свещи да взема, че мойте са към края
-да сменям ли Н75 с подсилен от с3, както правят колегите или няма смисъл.
-горивен регулатор, не мисля че ми е нужен 4 баров?
-други дребни доработки, какви могат да се направят, смятам да си карам с хартиен възд. Филтър, понеже не мисля че ще има особен ефект от спортен панелен?
-~да си остана с к03то понеже е в отлично състояние
-да остане тих като до сега - сега съм без катализатор, и искам да пусна по-голям downpipe до първото гърне, и натам да си остана на 55мм.
-малък челен кулер или по добро охлаждане на стоковия, ако е възможно да се постигне.
-мапване.
Целта е да се извади пълния потенциял на малката духалка, за по приятна ежедневка.
Въпросите са ми:
- колко мм да е downpipe-a и освен тръба какво друго ми е нужно за него?
- от каква кола да търся кулер
-какви свещи да взема, че мойте са към края
-да сменям ли Н75 с подсилен от с3, както правят колегите или няма смисъл.
-горивен регулатор, не мисля че ми е нужен 4 баров?
-други дребни доработки, какви могат да се направят, смятам да си карам с хартиен възд. Филтър, понеже не мисля че ще има особен ефект от спортен панелен?
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: 1.8T + чип - даунпайп
С даунапайп-а винаги има ефект колега,не пиши като не разбираш.Относно филтъра труден въпрос дали вдига мощност,тъй като на моята не усещам някаква разлика.Незнам дали си видял TIP-а на 1.8т , много е смешен и тесен което ме кара да мисля че почти няма да има ефект и да има то то ще по бързо реагиране на газта
-
- Мнения: 1987
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
- Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
- Двигател: PB 112 + 1P 98
- Местоположение: София
Re: 1.8T + чип - даунпайп
типичен отговор за български форум. Както и да е. Ще си правя даунпайп-а на 63мм, челен кулер и мапване.
Въпросът който ми остана е какъв е вътрешният диаметър на фланецът който се хваща към турбото и отива към меката връзка, че не съм го гледал и не ми е ясно дали ще мога да го ползвам за даунпайп-а на 63мм.
Въпросът който ми остана е какъв е вътрешният диаметър на фланецът който се хваща към турбото и отива към меката връзка, че не съм го гледал и не ми е ясно дали ще мога да го ползвам за даунпайп-а на 63мм.
Re: 1.8T + чип - даунпайп
Със ламбда сондата как се оправяте след махане на катализатора?!? Също така ме интересува ако се увеличава размера на даунпайпа как се захваща по-големия диаметър към турбината?!
Re: 1.8T + чип - даунпайп
TiL написа:Колега не разбрах кой е типично българския отговор, моя ли?
Ето как съм се справил аз с втората сонда и "тръбичката" след турбото. Беше отрязан катализатора там къдедо края му се стеснява. Колата при мен си остана тиха, а втората ламбда се вози в багажника след софтуерната обработка от колегата Kasapina.
Извинявай много за неудобния въпрос колега, но колко пари е софтуерната намеса по ламбдата? Може и на лични!
-
- Мнения: 1987
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
- Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
- Двигател: PB 112 + 1P 98
- Местоположение: София
Re: 1.8T + чип - даунпайп
аз съм с АГУ мотор и нямам 2ра ламбда. и при нас с напречен мотор е друго положението, не е като при пасата.на другия въпрос не смятам да ти отговарям, темата е за друго
Последна промяна от misho_GTI на Вто 17 мар 2015 23:16, променено общо 2 пъти.
Re: 1.8T + чип - даунпайп
misho_GTI написа:аз съм с АГУ мотор и нямам 2ра ламбда. и при нас с напречен мотор е друго положението, не е като при пасата. на другия въпрос не смятам да ти отговарям, темата е за друго
Кой е казал че карам AGU? Не ми отговаряй, той колегата с пасата ми помогна, за което му благодаря
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: 1.8T + чип - даунпайп
търся и търся няма я темата.Валове от 1.8 20v (атмосферка)на 1.8т ще има ли ефект,ако да колко и дали си заслужава?
- kr1sh0
- Мнения: 202
- Регистриран на: Вто 21 юни 2011 11:39
- Автомобил: BMW
- Двигател: 335d
- Местоположение: София
Re: 1.8T + чип - даунпайп
Имат ефект атмосверните валове.. като например от 1.8 АDR, но дали си заслужава на кола с няква малка турбинка е друг въпрос..
Re: 1.8T + чип - даунпайп
Здравейте колеги, дюзите от 225 коня( с3) стават ли да се сменят с оригиналните на моето 1.8 т( 150 коня BJX ) или трябва цялата рейка с регулатор и дюзи ?
Мерси
Мерси
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта