1.8T + чип - даунпайп

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
kr1sh0
Мнения: 202
Регистриран на: Вто 21 юни 2011 11:39
Автомобил: BMW
Двигател: 335d
Местоположение: София

Re: 1.8T + чип - даунпайп

Мнениеот kr1sh0 » Пон 01 дек 2014 20:45


Поотпушва се колицата като и махнеш 20 годишния катализатор, опция е и само да се изтърбуши, ако държиш да ти е по-"заводско".




misho_GTI
Мнения: 1987
Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
Двигател: PB 112 + 1P 98
Местоположение: София

Re: 1.8T + чип - даунпайп

Мнениеот misho_GTI » Чет 26 фев 2015 12:56


Да събудиме малко темата. Смятам да засилвам моето 1.8т, като целта ми е:
-~да си остана с к03то понеже е в отлично състояние
-да остане тих като до сега - сега съм без катализатор, и искам да пусна по-голям downpipe до първото гърне, и натам да си остана на 55мм.
-малък челен кулер или по добро охлаждане на стоковия, ако е възможно да се постигне.
-мапване.
Целта е да се извади пълния потенциял на малката духалка, за по приятна ежедневка.
Въпросите са ми:
- колко мм да е downpipe-a и освен тръба какво друго ми е нужно за него?
- от каква кола да търся кулер
-какви свещи да взема, че мойте са към края
-да сменям ли Н75 с подсилен от с3, както правят колегите или няма смисъл.
-горивен регулатор, не мисля че ми е нужен 4 баров?
-други дребни доработки, какви могат да се направят, смятам да си карам с хартиен възд. Филтър, понеже не мисля че ще има особен ефект от спортен панелен?


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: 1.8T + чип - даунпайп

Мнениеот nuri_3556 » Нед 15 мар 2015 1:47


С даунапайп-а винаги има ефект колега,не пиши като не разбираш.Относно филтъра :gruebel труден въпрос дали вдига мощност,тъй като на моята не усещам някаква разлика.Незнам дали си видял TIP-а на 1.8т , много е смешен и тесен което ме кара да мисля че почти няма да има ефект и да има то то ще по бързо реагиране на газта :beer


misho_GTI
Мнения: 1987
Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
Двигател: PB 112 + 1P 98
Местоположение: София

Re: 1.8T + чип - даунпайп

Мнениеот misho_GTI » Вто 17 мар 2015 21:25


типичен отговор за български форум. Както и да е. Ще си правя даунпайп-а на 63мм, челен кулер и мапване.
Въпросът който ми остана е какъв е вътрешният диаметър на фланецът който се хваща към турбото и отива към меката връзка, че не съм го гледал и не ми е ясно дали ще мога да го ползвам за даунпайп-а на 63мм.


Потребителски аватар
Pirogov
Мнения: 671
Регистриран на: Сря 09 дек 2009 20:40
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.8T + чип - даунпайп

Мнениеот Pirogov » Вто 17 мар 2015 22:37


Със ламбда сондата как се оправяте след махане на катализатора?!? :rolleyes Също така ме интересува ако се увеличава размера на даунпайпа как се захваща по-големия диаметър към турбината?! :gruebel


Потребителски аватар
Pirogov
Мнения: 671
Регистриран на: Сря 09 дек 2009 20:40
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.8T + чип - даунпайп

Мнениеот Pirogov » Вто 17 мар 2015 22:54


TiL написа:Колега не разбрах кой е типично българския отговор, моя ли?

Ето как съм се справил аз с втората сонда и "тръбичката" след турбото. Беше отрязан катализатора там къдедо края му се стеснява. Колата при мен си остана тиха, а втората ламбда се вози в багажника след софтуерната обработка от колегата Kasapina.

Изображение

Извинявай много за неудобния въпрос колега, но колко пари е софтуерната намеса по ламбдата? Може и на лични!


misho_GTI
Мнения: 1987
Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
Двигател: PB 112 + 1P 98
Местоположение: София

Re: 1.8T + чип - даунпайп

Мнениеот misho_GTI » Вто 17 мар 2015 23:12


аз съм с АГУ мотор и нямам 2ра ламбда. и при нас с напречен мотор е друго положението, не е като при пасата.на другия въпрос не смятам да ти отговарям, темата е за друго

Последна промяна от misho_GTI на Вто 17 мар 2015 23:16, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
Pirogov
Мнения: 671
Регистриран на: Сря 09 дек 2009 20:40
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.8T + чип - даунпайп

Мнениеот Pirogov » Вто 17 мар 2015 23:14


misho_GTI написа:аз съм с АГУ мотор и нямам 2ра ламбда. и при нас с напречен мотор е друго положението, не е като при пасата. на другия въпрос не смятам да ти отговарям, темата е за друго

Кой е казал че карам AGU? Не ми отговаряй, той колегата с пасата ми помогна, за което му благодаря :th_up


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: 1.8T + чип - даунпайп

Мнениеот nuri_3556 » Сря 18 мар 2015 0:30


търся и търся няма я темата.Валове от 1.8 20v (атмосферка)на 1.8т ще има ли ефект,ако да колко и дали си заслужава?


Потребителски аватар
kr1sh0
Мнения: 202
Регистриран на: Вто 21 юни 2011 11:39
Автомобил: BMW
Двигател: 335d
Местоположение: София

Re: 1.8T + чип - даунпайп

Мнениеот kr1sh0 » Нед 10 май 2015 20:54


Имат ефект атмосверните валове.. като например от 1.8 АDR, но дали си заслужава на кола с няква малка турбинка е друг въпрос..


eriman1
Мнения: 5
Регистриран на: Чет 28 май 2015 16:38
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.8T + чип - даунпайп

Мнениеот eriman1 » Нед 06 сеп 2015 18:42


Как са си направя даунпайп на 63 мм или от къде да си купя колеги?


Zarety
Мнения: 20
Регистриран на: Сря 28 ное 2007 21:34
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.8T + чип - даунпайп

Мнениеот Zarety » Нед 06 сеп 2015 23:48


Здравейте колеги, дюзите от 225 коня( с3) стават ли да се сменят с оригиналните на моето 1.8 т( 150 коня BJX ) или трябва цялата рейка с регулатор и дюзи ?
Мерси



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта