Колега, не забеляза ли, че не пасват добре вакуум маркучите на този клапан 078906283A? Този клапан управлява блоу офф клапана, дори и ти си го написал Valve Control Solenoid (N249).
Незнам как караш с него и как ти надува турбината, защото преди доста години и аз ги сбърках, тогава не правих разлика между клапаните.
МК4 1.8т N75 vs N75J и други версии
- 6markozavar
- Мнения: 28
- Регистриран на: Пет 02 мар 2007 10:03
- Автомобил: Audi
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: МК4 1.8т N75 vs N75J и други версии
Ами под не пасват какво имаш в предвид ,маркучите със скобите си влезнаха по мярка, на клапана си има стрелка от къде влиза гейта и пропускливоста я проследихме спрямо стария ,само буксата дойде леко от другата страна но кабела е достатъчен.Гледам че си от Бургас ако искаш скокни до Несебър метни едно око,като имам време ще я закача на диагностика да видя дали не набива грешки .Иначе усещам подобрена динамика или си върви сега както преди си беше, може да съм отвикнал, но определено имам пик на буст в началните обороти,аз в последно време буста ми изчезваше доста често ,много не постоянен беше на моменти задавен мотор даже .Ама на ли знаеш проба грешка .
- BS
- Мнения: 605
- Регистриран на: Пон 05 май 2008 16:46
- Автомобил: A6
- Двигател: BAU
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: МК4 1.8т N75 vs N75J и други версии
Като имам път нататък, ще ти звънна ;)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 166 госта