МК4 1.8т N75 vs N75J и други версии

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
BS
Мнения: 605
Регистриран на: Пон 05 май 2008 16:46
Автомобил: A6
Двигател: BAU
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: МК4 1.8т N75 vs N75J и други версии

Мнениеот BS » Пет 26 май 2017 21:08


Колега, не забеляза ли, че не пасват добре вакуум маркучите на този клапан 078906283A? Този клапан управлява блоу офф клапана, дори и ти си го написал Valve Control Solenoid (N249).
Незнам как караш с него и как ти надува турбината, защото преди доста години и аз ги сбърках, тогава не правих разлика между клапаните.




Потребителски аватар
6markozavar
Мнения: 28
Регистриран на: Пет 02 мар 2007 10:03
Автомобил: Audi
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: МК4 1.8т N75 vs N75J и други версии

Мнениеот 6markozavar » Нед 28 май 2017 10:51


Ами под не пасват какво имаш в предвид ,маркучите със скобите си влезнаха по мярка, на клапана си има стрелка от къде влиза гейта и пропускливоста я проследихме спрямо стария ,само буксата дойде леко от другата страна но кабела е достатъчен.Гледам че си от Бургас ако искаш скокни до Несебър метни едно око,като имам време ще я закача на диагностика да видя дали не набива грешки .Иначе усещам подобрена динамика или си върви сега както преди си беше, може да съм отвикнал, но определено имам пик на буст в началните обороти,аз в последно време буста ми изчезваше доста често ,много не постоянен беше на моменти задавен мотор даже .Ама на ли знаеш проба грешка .


Потребителски аватар
BS
Мнения: 605
Регистриран на: Пон 05 май 2008 16:46
Автомобил: A6
Двигател: BAU
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: МК4 1.8т N75 vs N75J и други версии

Мнениеот BS » Нед 28 май 2017 13:16


Като имам път нататък, ще ти звънна ;)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: V.Nanovski и 17 госта