МК4 1.8т N75 vs N75J и други версии

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
muckata_9090
Мнения: 106
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 19:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

МК4 1.8т N75 vs N75J и други версии

Мнениеот muckata_9090 » Пон 26 яну 2015 2:46


Има ли колега да е сменял фабричния N75 с такъв N75J?И от каква кола мога да намеря J-версия или С-версия?




Потребителски аватар
BS
Мнения: 605
Регистриран на: Пон 05 май 2008 16:46
Автомобил: A6
Двигател: BAU
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: МК4 1.8т N75 vs N75J и други версии

Мнениеот BS » Пон 26 яну 2015 8:09


От Ауди ТТ 225кс може да го намериш "J" версията, ето и по номер да го търсиш 034 906 283 J
:smile


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4189
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: МК4 1.8т N75 vs N75J и други версии

Мнениеот bbboiko2004 » Вто 27 яну 2015 12:35


А каква е разликата между двата ?


Потребителски аватар
BS
Мнения: 605
Регистриран на: Пон 05 май 2008 16:46
Автомобил: A6
Двигател: BAU
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: МК4 1.8т N75 vs N75J и други версии

Мнениеот BS » Вто 27 яну 2015 16:02


Разликата е, че "J" версията държи по-голямо налягането на турбото във високите обороти "по-стабилно", както и по равномерна работа на двигателя.
Като страничен наблюдател и отзиви на приятели и по форуми - "J" версията всеки е доволен и има положителен ефект, най вече за чипнати 1.8Т
След време мога да пиша и от личен опит :biggrin

ПП: информативно
N75 С - това е в сток А4 1.8Т
N75 F - също сток, но описват я като подобрена версия на предходната
N75 J - от Ауди ТТ 225к.с. N75. Според разни форуми и фирми тая е най-добра за чипнато А4 1.8Т.
N75 Н - наричат я рейсинг N75 и е пропръчвана за по-сериозни сетъпи.
N75 К - нямам инфо за нея


Потребителски аватар
feniksgod
Мнения: 751
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Re: МК4 1.8т N75 vs N75J и други версии

Мнениеот feniksgod » Вто 27 яну 2015 18:11


Питане при 1.8T AGU в купето на Golf. N75J може ли да се постави безпроблемно и колко струва ако не е тайна(за нов говорим).
Ремап надявам се не е необходим след това ?


Потребителски аватар
BS
Мнения: 605
Регистриран на: Пон 05 май 2008 16:46
Автомобил: A6
Двигател: BAU
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: МК4 1.8т N75 vs N75J и други версии

Мнениеот BS » Вто 27 яну 2015 23:06


Монтажа му е "plug&play" както се вика. За цена някъде към 180-200 лева ориентировъчно. По принцип "J" версията е хубаво на чипнат мотор да се слага, няма смисъл на стоков мотор да се монтира(той и стоковия клапан си върши перфектно работата).
Въпрос на избор.


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: МК4 1.8т N75 vs N75J и други версии

Мнениеот nuri_3556 » Сря 28 яну 2015 0:07


Чакай малко колега,J-версията май наричат рейсинг или поне аз така знам.Мисля и аз скоро да мина по някоя морга от 225 и да я пробвам дали ще се държи по добре като имам бууст метър :c020
Иначе това съм го гледал от доста https://www.youtube.com/watch?v=e-kYF82FCag и разликата има според бууста и то в сток вариант!


Потребителски аватар
BS
Мнения: 605
Регистриран на: Пон 05 май 2008 16:46
Автомобил: A6
Двигател: BAU
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: МК4 1.8т N75 vs N75J и други версии

Мнениеот BS » Сря 28 яну 2015 10:29


nuri_3556 рейсинг версията е с краен индекс "Н", а не "J". По-нагоре в инфо-то съм го написал. Ако си го напомпал яко твоя 1.8Т мятай се на "H" рейсинг версията. Въпрос на избор е. Аз още съм със стоковия клапан, макар че съм с доста подобрения. След време минавам на "J".


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: МК4 1.8т N75 vs N75J и други версии

Мнениеот nuri_3556 » Сря 28 яну 2015 20:16


Дали ако се сложи Н-версия няма да влезе в авариен режим компа?Някъде пишеше че е пренадувал така и е влизал в авариен режим :no .Все ще има колеги пробвали J-версията,ще чакаме малко да видим.Никой ли няма наблизо ударено ТТ 225 коня да пробва и да разбие един мит :icon_razz


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: МК4 1.8т N75 vs N75J и други версии

Мнениеот nuri_3556 » Пон 04 юли 2016 17:40


А някакви мнения за Н75 Е


dido87
Мнения: 1
Регистриран на: Пет 09 май 2008 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Исперих

Re: МК4 1.8т N75 vs N75J и други версии

Мнениеот dido87 » Нед 20 ное 2016 11:01


Колеги какво ще кажите за н75 Е?


banevskiq
Мнения: 131
Регистриран на: Вто 06 авг 2013 12:37
Автомобил:
Двигател:

Re: МК4 1.8т N75 vs N75J и други версии

Мнениеот banevskiq » Сря 03 май 2017 17:29


здравейте колеги виждам ,че темата е старичка, но все пак да попитам от къде мога да си закупя N75 Н или поне на какъв модел двигатели се слага от завода за да го намеря 2ра употрба....


Потребителски аватар
6markozavar
Мнения: 28
Регистриран на: Пет 02 мар 2007 10:03
Автомобил: Audi
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: МК4 1.8т N75 vs N75J и други версии

Мнениеот 6markozavar » Вто 16 май 2017 16:50


Ами ,аз мисля да си го поръчам J ,моя клапн вече от край време е нестабилен ,не го прави често но го прави чат пат губи бууст,та затова ще споделя мнения като го инстална.Колата е замервана в маднес на 4 предавка и даде 195,4 коня но с 95 октанов бензин ,така се случи че имаше половин резервоар.


Потребителски аватар
6markozavar
Мнения: 28
Регистриран на: Пет 02 мар 2007 10:03
Автомобил: Audi
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: МК4 1.8т N75 vs N75J и други версии

Мнениеот 6markozavar » Вто 16 май 2017 17:26


Пичове греда клапана 034 906 283 J не се произвежда и не се предлага като резервна част ,може някъде да се намери из интернета останал някъде на нечий рафт .Утре ще ми търсят от Audi S4/S6/S6+ C4 2.2l ТТ S3 ,евенттуално пък ще видиме .


Потребителски аватар
6markozavar
Мнения: 28
Регистриран на: Пет 02 мар 2007 10:03
Автомобил: Audi
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: МК4 1.8т N75 vs N75J и други версии

Мнениеот 6markozavar » Пет 26 май 2017 17:47


Смених стария ми клапан с номер 058906283С N75 ,с нов 078906283A Pierburg Valve Control Solenoid (N249) от s4-s6 2.7t ТТ и т.н .Новия клапан изглежда по продълговат реших че не е той но го сложих и работи ,като че ли май имам овърбуст.Шумът на въздух от турбината се чува по силно и по рано освобождава блоу офа от към вървеж имам по постоянно налягане и по постояна динамика те първа ще установявам разликите ,успя веднъж на втора да пребоксува с 18ките 225 ширина .



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 131 госта