МК4 1.8т N75 vs N75J и други версии
- muckata_9090
- Мнения: 106
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 19:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
МК4 1.8т N75 vs N75J и други версии
Има ли колега да е сменял фабричния N75 с такъв N75J?И от каква кола мога да намеря J-версия или С-версия?
- BS
- Мнения: 605
- Регистриран на: Пон 05 май 2008 16:46
- Автомобил: A6
- Двигател: BAU
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: МК4 1.8т N75 vs N75J и други версии
От Ауди ТТ 225кс може да го намериш "J" версията, ето и по номер да го търсиш 034 906 283 J
- bbboiko2004
- Мнения: 4189
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: МК4 1.8т N75 vs N75J и други версии
А каква е разликата между двата ?
- BS
- Мнения: 605
- Регистриран на: Пон 05 май 2008 16:46
- Автомобил: A6
- Двигател: BAU
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: МК4 1.8т N75 vs N75J и други версии
Разликата е, че "J" версията държи по-голямо налягането на турбото във високите обороти "по-стабилно", както и по равномерна работа на двигателя.
Като страничен наблюдател и отзиви на приятели и по форуми - "J" версията всеки е доволен и има положителен ефект, най вече за чипнати 1.8Т
След време мога да пиша и от личен опит
ПП: информативно
N75 С - това е в сток А4 1.8Т
N75 F - също сток, но описват я като подобрена версия на предходната
N75 J - от Ауди ТТ 225к.с. N75. Според разни форуми и фирми тая е най-добра за чипнато А4 1.8Т.
N75 Н - наричат я рейсинг N75 и е пропръчвана за по-сериозни сетъпи.
N75 К - нямам инфо за нея
Като страничен наблюдател и отзиви на приятели и по форуми - "J" версията всеки е доволен и има положителен ефект, най вече за чипнати 1.8Т
След време мога да пиша и от личен опит
ПП: информативно
N75 С - това е в сток А4 1.8Т
N75 F - също сток, но описват я като подобрена версия на предходната
N75 J - от Ауди ТТ 225к.с. N75. Според разни форуми и фирми тая е най-добра за чипнато А4 1.8Т.
N75 Н - наричат я рейсинг N75 и е пропръчвана за по-сериозни сетъпи.
N75 К - нямам инфо за нея
- feniksgod
- Мнения: 751
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: София
Re: МК4 1.8т N75 vs N75J и други версии
Питане при 1.8T AGU в купето на Golf. N75J може ли да се постави безпроблемно и колко струва ако не е тайна(за нов говорим).
Ремап надявам се не е необходим след това ?
Ремап надявам се не е необходим след това ?
- BS
- Мнения: 605
- Регистриран на: Пон 05 май 2008 16:46
- Автомобил: A6
- Двигател: BAU
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: МК4 1.8т N75 vs N75J и други версии
Монтажа му е "plug&play" както се вика. За цена някъде към 180-200 лева ориентировъчно. По принцип "J" версията е хубаво на чипнат мотор да се слага, няма смисъл на стоков мотор да се монтира(той и стоковия клапан си върши перфектно работата).
Въпрос на избор.
Въпрос на избор.
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: МК4 1.8т N75 vs N75J и други версии
Чакай малко колега,J-версията май наричат рейсинг или поне аз така знам.Мисля и аз скоро да мина по някоя морга от 225 и да я пробвам дали ще се държи по добре като имам бууст метър
Иначе това съм го гледал от доста https://www.youtube.com/watch?v=e-kYF82FCag и разликата има според бууста и то в сток вариант!
Иначе това съм го гледал от доста https://www.youtube.com/watch?v=e-kYF82FCag и разликата има според бууста и то в сток вариант!
- BS
- Мнения: 605
- Регистриран на: Пон 05 май 2008 16:46
- Автомобил: A6
- Двигател: BAU
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: МК4 1.8т N75 vs N75J и други версии
nuri_3556 рейсинг версията е с краен индекс "Н", а не "J". По-нагоре в инфо-то съм го написал. Ако си го напомпал яко твоя 1.8Т мятай се на "H" рейсинг версията. Въпрос на избор е. Аз още съм със стоковия клапан, макар че съм с доста подобрения. След време минавам на "J".
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: МК4 1.8т N75 vs N75J и други версии
Дали ако се сложи Н-версия няма да влезе в авариен режим компа?Някъде пишеше че е пренадувал така и е влизал в авариен режим .Все ще има колеги пробвали J-версията,ще чакаме малко да видим.Никой ли няма наблизо ударено ТТ 225 коня да пробва и да разбие един мит
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: МК4 1.8т N75 vs N75J и други версии
А някакви мнения за Н75 Е
Re: МК4 1.8т N75 vs N75J и други версии
здравейте колеги виждам ,че темата е старичка, но все пак да попитам от къде мога да си закупя N75 Н или поне на какъв модел двигатели се слага от завода за да го намеря 2ра употрба....
- 6markozavar
- Мнения: 28
- Регистриран на: Пет 02 мар 2007 10:03
- Автомобил: Audi
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: МК4 1.8т N75 vs N75J и други версии
Ами ,аз мисля да си го поръчам J ,моя клапн вече от край време е нестабилен ,не го прави често но го прави чат пат губи бууст,та затова ще споделя мнения като го инстална.Колата е замервана в маднес на 4 предавка и даде 195,4 коня но с 95 октанов бензин ,така се случи че имаше половин резервоар.
- 6markozavar
- Мнения: 28
- Регистриран на: Пет 02 мар 2007 10:03
- Автомобил: Audi
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: МК4 1.8т N75 vs N75J и други версии
Пичове греда клапана 034 906 283 J не се произвежда и не се предлага като резервна част ,може някъде да се намери из интернета останал някъде на нечий рафт .Утре ще ми търсят от Audi S4/S6/S6+ C4 2.2l ТТ S3 ,евенттуално пък ще видиме .
- 6markozavar
- Мнения: 28
- Регистриран на: Пет 02 мар 2007 10:03
- Автомобил: Audi
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: МК4 1.8т N75 vs N75J и други версии
Смених стария ми клапан с номер 058906283С N75 ,с нов 078906283A Pierburg Valve Control Solenoid (N249) от s4-s6 2.7t ТТ и т.н .Новия клапан изглежда по продълговат реших че не е той но го сложих и работи ,като че ли май имам овърбуст.Шумът на въздух от турбината се чува по силно и по рано освобождава блоу офа от към вървеж имам по постоянно налягане и по постояна динамика те първа ще установявам разликите ,успя веднъж на втора да пребоксува с 18ките 225 ширина .
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 131 госта