въпрос за афн и голяма турбина

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
shhhhh
Мнения: 37
Регистриран на: Пон 15 сеп 2014 14:12
Автомобил:
Двигател:

въпрос за афн и голяма турбина

Мнениеот shhhhh » Чет 12 мар 2015 0:12


Здравейте колеги ... описвам накратко историята , и очаквам компетентни мнения по въпроса

код на мотора - Афн , боднахме една голяма турбина , но не с променлива геометрия а westgate.. Колата започна да върви 2 пъти повече - но след 2600об/м. Понеже бяха изпаднали дюзи 275ци реших да тествам , колата обаче не работеше равномерно и пушеше страшно много ; това до 2600об , след това беше страшно. Махнах дюзите и сега я карам със стоковите. Целта ми е турбината да се развърта по - рано. Има ли възможност да стане това ? Върху компонентите : гаретт м24 , дюзи 0,230 , елемент 11 , челеен кулер + чип от dani_94 ( според него колата може да тръгне да върви и от по- ниски обороти след тези доработки ) ??? В момента се кара на 1 бар. Поздрави




Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4611
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: въпрос за афн и голяма турбина

Мнениеот hvp800 » Чет 12 мар 2015 8:35


Каква е причината колата да се кара на 1 бар? Като нямаш геометрия може да се играе само софтуерно, така че човека който ти е правил чипа би следвало да е наясно със въпроса ти. Аз лично не познавам колега със уестгейт-турбина, монтирана на кола със променлива геометрия?! но за да може тази кола да тръгне със сигурност ще и трябва гориво. Ще трябва да сложиш пак големите пръскалки и да откриеш защо колата работи неравномерно


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: въпрос за афн и голяма турбина

Мнениеот don hose » Чет 12 мар 2015 8:57


Първо всичко трябва да си работи нормално. Второ 0,230 е малко, не че няма да върви но ще тръгва късно турбото.
Тука е и ролята на мапера, защото все пак турбото е без геометрия и нещо трябва да вдигне горивото в режимите без налягане. Ако искаш обаче всекидневен бърз дизел си сложи турбо с геометрия. Това турбо което си сложил от какъв
двигател е?


Потребителски аватар
shhhhh
Мнения: 37
Регистриран на: Пон 15 сеп 2014 14:12
Автомобил:
Двигател:

Re: въпрос за афн и голяма турбина

Мнениеот shhhhh » Чет 12 мар 2015 22:52


Благодаря на досега отговорилите :)
Причина конкретна няма , старата турбина не беше много добре и изпадна тази. НЕ съм мислил да правя колата совалка , просто се оказа че има потенциал. Охлюва е от 3000кубика дизел ( нисан мисля че ) и се е карал преди време на 2бара. В момента карам на 1 и колата си върви доволно, сравнение със стоковата. Колко по-големи дюзи да търся ? Тези 275ци разбрах че не са от най-хубавите ( такива ми предлагаха ).... Изобщо струва ли си да се влагат средства на този етап или не , ясно ми е вече че колата ще е лагава и няма да е като променливата да тръгва от ниските , но 2800об/м си е дооста :)) до тогава съм спрял :mrgreen


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8352
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: въпрос за афн и голяма турбина

Мнениеот samo_pechka » Чет 12 мар 2015 22:57


https://www.facebook.com/CpcDieselNozzles Да питаш тях за разпръсквачи ? Аз не съм запознат много с продуктите на тази фирма . Освен колегата don hose ако има поглед в/у тях ....


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: въпрос за афн и голяма турбина

Мнениеот don hose » Чет 12 мар 2015 23:51


Въпроса е разпръсквачите да са хубави. Нисана кой модел е бил, защото примерно Терано 2,7 ползва GT2052s което си е хубаво турбо. Но пак казвам за турбо без геометрия трябва гориво, за да се снижи лага. Трябва и да се чипоса правилно. За CPC няма как да коментирам продукти, които не съм ползвал.
Иначе хората които ги продават са от моя град, познавам едното момче, настройвал ми е едни инжектори.


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: въпрос за афн и голяма турбина

Мнениеот Vankata_84 » Пет 13 мар 2015 22:57


Прави го би-турбо АФН :th_up :11 Все пак пред физиката сме безсилни.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта