Лек маховик на 1.8т?
- muckata_9090
- Мнения: 106
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 19:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Лек маховик на 1.8т?
Има ли колеги с олекотен маховик на 1.8т?Мисля да мина на сетъп-а ABF/VR6,ако олекотя маховика на ABF(който е 9++килограма) с по 2-3 килограма какво ще стане?Как ще се държи колата?
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Лек маховик на 1.8т?
А колко тежи демферния?
- BS
- Мнения: 605
- Регистриран на: Пон 05 май 2008 16:46
- Автомобил: A6
- Двигател: BAU
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Лек маховик на 1.8т?
С демпферния е точно 11кг.
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Лек маховик на 1.8т?
А с новия маховик до колко може да се свали или колко кг ще да е най добре
- vili_gti
- Мнения: 167
- Регистриран на: Пет 04 мар 2011 18:00
- Автомобил: Golf 2 RWD 1.8T NOS
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: Sofia
Re: Лек маховик на 1.8т?
muckata_9090 написа:Има ли колеги с олекотен маховик на 1.8т?Мисля да мина на сетъп-а ABF/VR6,ако олекотя маховика на ABF(който е 9++килограма) с по 2-3 килограма какво ще стане?Как ще се държи колата?
Супер
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Лек маховик на 1.8т?
Колега дай малко повече инфо
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Лек маховик на 1.8т?
Иии ще чакам още мнения за олекотения маховик колеги
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Сря 18 яну 2012 15:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Radomir
Re: Лек маховик на 1.8т?
Олекотявай го, има ефект. Аз моя го направих 6кг и терминалната ми се увеличи с 2км/ч и колата стана по-разка. :)
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Лек маховик на 1.8т?
Колега като го олекоти маховика баланс мина ли,и при нормално потегляне тръгва ли да гасне колата?
- vili_gti
- Мнения: 167
- Регистриран на: Пет 04 мар 2011 18:00
- Автомобил: Golf 2 RWD 1.8T NOS
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: Sofia
Re: Лек маховик на 1.8т?
Как ще тръгне да гасне бе хора, лелелелел
- M3ntata
- Мнения: 843
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Лек маховик на 1.8т?
А какво става с въртящия момент?
От 11кг>9кг>6кг голяма е разликата, колата ако не е бутана (сериозно, не говоря за чип) може и да не ти хареса. Скоро и аз изчетох доста мнения за твърд и олекотяване, но в крайна сметка избрах отново демпфер.
От 11кг>9кг>6кг голяма е разликата, колата ако не е бутана (сериозно, не говоря за чип) може и да не ти хареса. Скоро и аз изчетох доста мнения за твърд и олекотяване, но в крайна сметка избрах отново демпфер.
- vili_gti
- Мнения: 167
- Регистриран на: Пет 04 мар 2011 18:00
- Автомобил: Golf 2 RWD 1.8T NOS
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: Sofia
Re: Лек маховик на 1.8т?
M3ntata написа:А какво става с въртящия момент?
От 11кг>9кг>6кг голяма е разликата, колата ако не е бутана (сериозно, не говоря за чип) може и да не ти хареса. Скоро и аз изчетох доста мнения за твърд и олекотяване, но в крайна сметка избрах отново демпфер.
Момента пада, но мотора се развърта по-лесно особено 1-ва, 2-ра и 3-та и като цяло на 400м е по-добре. Разбира се лекия маховик има и минуси - с 3-ма човека на 4-та или 5-та при доускорение (когато е натоварена) ще е по-бавна колата, за това всеки сам си решава. Ефекта от лек маховик е по-голям при олекотена кола.
- M3ntata
- Мнения: 843
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Лек маховик на 1.8т?
При stock кола според мен ефектът ще е лош вместо добър. Понеже този мотор си е тамън за това купе и като свалиш от въртящия момент може на моменти да се усеща като тромава, пък на моменти по пъргава...
По принцип разликата от демпфер към твърд не се усеща, но тук говорим за още олекотяване и на дълъг път натоварена кола може да си играе с предавките.
Лично аз като взех моята (от подписа) от Пловдив до Търговище не съм свалял от 6-та предавка ужасно комфортно ми беше. На моменти съм падал не усетно до 1 600-1 700rpm и като подам газ се наемаше, без да бутам предавките. За това говоря зависи в какво състояние колата ако ще се помпа стабилно няма да има разлика (смисъл тогава и момента ще се качи значително) но ако е stock може да не е приятно на моменти. Най добре автора да каже каква му е целта като цяло с колата, за да го насочите към правилния път.
По принцип разликата от демпфер към твърд не се усеща, но тук говорим за още олекотяване и на дълъг път натоварена кола може да си играе с предавките.
Лично аз като взех моята (от подписа) от Пловдив до Търговище не съм свалял от 6-та предавка ужасно комфортно ми беше. На моменти съм падал не усетно до 1 600-1 700rpm и като подам газ се наемаше, без да бутам предавките. За това говоря зависи в какво състояние колата ако ще се помпа стабилно няма да има разлика (смисъл тогава и момента ще се качи значително) но ако е stock може да не е приятно на моменти. Най добре автора да каже каква му е целта като цяло с колата, за да го насочите към правилния път.
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Лек маховик на 1.8т?
При мен поне имам доста въртящ момент с тая малка турбина 262 коня и 365 нм
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Лек маховик на 1.8т?
Да добавя че от g60 маховика е 7.800кг
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта