1.8тАгу лек проект за силов тунинг

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
GabrielVraikov
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 09 фев 2015 8:04
Автомобил:
Двигател:

1.8тАгу лек проект за силов тунинг

Мнениеот GabrielVraikov » Сря 25 ное 2015 9:35


Здравейте , искам малко повече информация който може да сподели .
Идеята е кулерна система от с3 с турбо ккк к04 и инжекторите от с3 386сс . Та единственият проблем е че искам да обърна дросела тоест да сложа всмукателен колектор от с3, дросела пасва идеално , но колектора от с3 е с по малки портове от Агу то . Какви са + и - и ще има ли проблем ?




Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: 1.8тАгу лек проект за силов тунинг

Мнениеот nuri_3556 » Сря 25 ное 2015 12:37


Колектора незнам защо ще го смениш?Според мен сложи си челен кулер и готово.Дюзите май трябваше преправяне за да паснат и мисли за по голям маф хаузинг.Генерация имаш ли?


Потребителски аватар
Golf2GTISLIVEN
Мнения: 435
Регистриран на: Нед 03 мар 2013 10:23
Автомобил: VW GOLF 2
Двигател: 1.8 EV GTI + 16V KR
Местоположение: Сливен

Re: 1.8тАгу лек проект за силов тунинг

Мнениеот Golf2GTISLIVEN » Сря 25 ное 2015 13:49


Да дюзите имат леко преправяне , само искам да попитам изпускателния колектор с турбо от с3 ккк к04 пасва ли без препряване ?


GabrielVraikov
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 09 фев 2015 8:04
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.8тАгу лек проект за силов тунинг

Мнениеот GabrielVraikov » Сря 25 ное 2015 21:14


Взел съм всичко от с3 за да ги монтирам на АГУ-то и ако обърна дросела ще се напасне всичко без преправяне , така искам без челен а с двата стокови от с3 просто дали ще е проблем колектора от с3 защотое с малки портове а на агу-то са големи ?!? А ще слагам изходящия колектор от с3.


GabrielVraikov
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 09 фев 2015 8:04
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.8тАгу лек проект за силов тунинг

Мнениеот GabrielVraikov » Пет 27 ное 2015 7:44


По принцип ми казаха че няма да имам никакъв проблем с този колектор ... Та някой ако каже още мнения ще съм много благодарен .


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: 1.8тАгу лек проект за силов тунинг

Мнениеот MK4 » Пет 27 ное 2015 12:40


двата странични кулера не са много ефективни, да не кажа че са все едно един страничен.
Трябва си челен.


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2876
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: 1.8тАгу лек проект за силов тунинг

Мнениеот Vento » Пет 27 ное 2015 16:57


Като стана дума за кулери, искам да питам някой правил ли е воден кулер, че много ми се иска такъв да си сложа, че не ме кефи челен. Освен това, водните май са по-ефективни.
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
Иван.Ванов
Мнения: 1
Регистриран на: Съб 26 дек 2015 20:31
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.8тАгу лек проект за силов тунинг

Мнениеот Иван.Ванов » Съб 26 дек 2015 20:40


Ама тея водните си е още една водна система, помпа , радиатор и такива щуротии. Прави се само ако няма много място за турбо пътища и голям кулер. И аз мислех тоя вариант но си сложих обикновен.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1.8тАгу лек проект за силов тунинг

Мнениеот Vizor » Нед 27 дек 2015 0:39


Ванка, не е вярно това, че се ползва само когато няма място. Има много хора, които ползват точно такъв вид кулери и са ужасно доволни. За справка -> проекта на vagman в tuning.bg. Много информация има като цяло защо и какво.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: 1.8тАгу лек проект за силов тунинг

Мнениеот leonardo_vd » Нед 27 дек 2015 8:37


Съгласен съм , ама системата е по-сложна и скъпа. Виждал съм много такива особено на ВР6 Турбо..Въпрос на цели според мен. АГУ-то има доста място и ако се кара със сток турбината за мен са пари на вятъра.


Потребителски аватар
kr1sh0
Мнения: 202
Регистриран на: Вто 21 юни 2011 11:39
Автомобил: BMW
Двигател: 335d
Местоположение: София

Re: 1.8тАгу лек проект за силов тунинг

Мнениеот kr1sh0 » Нед 31 яну 2016 18:25


#GabrielVraikov .. Ако имаш ядове с всмукателния колектор и искаш да е обърнат като на S3, пък с големите портове като на AGU.. мога да ти измисля такъв.. направен.
Но по-добре сложи си челен кулер.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта