Здравейте , искам малко повече информация който може да сподели .
Идеята е кулерна система от с3 с турбо ккк к04 и инжекторите от с3 386сс . Та единственият проблем е че искам да обърна дросела тоест да сложа всмукателен колектор от с3, дросела пасва идеално , но колектора от с3 е с по малки портове от Агу то . Какви са + и - и ще има ли проблем ?
1.8тАгу лек проект за силов тунинг
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: 1.8тАгу лек проект за силов тунинг
Колектора незнам защо ще го смениш?Според мен сложи си челен кулер и готово.Дюзите май трябваше преправяне за да паснат и мисли за по голям маф хаузинг.Генерация имаш ли?
- Golf2GTISLIVEN
- Мнения: 435
- Регистриран на: Нед 03 мар 2013 10:23
- Автомобил: VW GOLF 2
- Двигател: 1.8 EV GTI + 16V KR
- Местоположение: Сливен
Re: 1.8тАгу лек проект за силов тунинг
Да дюзите имат леко преправяне , само искам да попитам изпускателния колектор с турбо от с3 ккк к04 пасва ли без препряване ?
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пон 09 фев 2015 8:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1.8тАгу лек проект за силов тунинг
Взел съм всичко от с3 за да ги монтирам на АГУ-то и ако обърна дросела ще се напасне всичко без преправяне , така искам без челен а с двата стокови от с3 просто дали ще е проблем колектора от с3 защотое с малки портове а на агу-то са големи ?!? А ще слагам изходящия колектор от с3.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пон 09 фев 2015 8:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1.8тАгу лек проект за силов тунинг
По принцип ми казаха че няма да имам никакъв проблем с този колектор ... Та някой ако каже още мнения ще съм много благодарен .
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: 1.8тАгу лек проект за силов тунинг
двата странични кулера не са много ефективни, да не кажа че са все едно един страничен.
Трябва си челен.
Трябва си челен.
- Vento
- Мнения: 2876
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: 1.8тАгу лек проект за силов тунинг
Като стана дума за кулери, искам да питам някой правил ли е воден кулер, че много ми се иска такъв да си сложа, че не ме кефи челен. Освен това, водните май са по-ефективни.
- Иван.Ванов
- Мнения: 1
- Регистриран на: Съб 26 дек 2015 20:31
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1.8тАгу лек проект за силов тунинг
Ама тея водните си е още една водна система, помпа , радиатор и такива щуротии. Прави се само ако няма много място за турбо пътища и голям кулер. И аз мислех тоя вариант но си сложих обикновен.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.8тАгу лек проект за силов тунинг
Ванка, не е вярно това, че се ползва само когато няма място. Има много хора, които ползват точно такъв вид кулери и са ужасно доволни. За справка -> проекта на vagman в tuning.bg. Много информация има като цяло защо и какво.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: 1.8тАгу лек проект за силов тунинг
Съгласен съм , ама системата е по-сложна и скъпа. Виждал съм много такива особено на ВР6 Турбо..Въпрос на цели според мен. АГУ-то има доста място и ако се кара със сток турбината за мен са пари на вятъра.
- kr1sh0
- Мнения: 202
- Регистриран на: Вто 21 юни 2011 11:39
- Автомобил: BMW
- Двигател: 335d
- Местоположение: София
Re: 1.8тАгу лек проект за силов тунинг
#GabrielVraikov .. Ако имаш ядове с всмукателния колектор и искаш да е обърнат като на S3, пък с големите портове като на AGU.. мога да ти измисля такъв.. направен.
Но по-добре сложи си челен кулер.
Но по-добре сложи си челен кулер.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта