1.9 ТДИ AHU преработка в бензинов мотор.

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

1.9 ТДИ AHU преработка в бензинов мотор.

Мнениеот leonardo_vd » Нед 03 яну 2016 10:02


Идеята е следната... Махам тиквата и слагам бензинова. Имам такава от 1.8 DX. Питането е каква степен ще стане мотора, защото ако е нискичка ще се кара с турбо, ако е нещо около 11 ще е атмосферен. Ще се управлява с Мега. Става въпрос са буса ми фв т4. Най-вече ме интересува сметките около степента на сгъстяване. И какви части да подбера за да постигна максимален ефект. Няма да е с рацерска цел а просто да си карам на газ и да се отърва от проклетата нафта..




Потребителски аватар
skydiver_pd
Мнения: 199
Регистриран на: Съб 17 дек 2011 14:47
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 1z 95
Местоположение: София

Re: 1.9 ТДИ AHU преработка в бензинов мотор.

Мнениеот skydiver_pd » Нед 03 яну 2016 12:00


AHU е с 19.5 компресия. Дизелите имат по-голям ход от бензиновите и от там по-висока степен на сгъстяване. По-евтино, бързо, лесно и удачно е да си намериш друг двигател.

Освен това има газови и за дизел!


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8401
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: 1.9 ТДИ AHU преработка в бензинов мотор.

Мнениеот samo_pechka » Нед 03 яну 2016 12:35


Дизел се преработва успешно на метан. Той носи и на голяма степен сгъстяване. Но ако поради някаква причина ти свърши газта..оставаш там или п.помощ. Не знам подробностите какви са, не съм се интересувал, не знам и до кава степен е лесно/трудно, както и какво е необходимо за преработката.
П.п. странно ми е що да е проклет дизела, АХУ е добър мотор.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: 1.9 ТДИ AHU преработка в бензинов мотор.

Мнениеот leonardo_vd » Нед 03 яну 2016 13:07


Горивото не ме кефи и цената. На газ 2 пъти по-евтино и по-лесно за подръжка особено зимата. Не искам да слагам друго долнище поради ред причини... Само искам да знам каква степен ще докара с тая глава и неговото долнище.


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: 1.9 ТДИ AHU преработка в бензинов мотор.

Мнениеот pe6kata » Нед 03 яну 2016 13:20


Не помня дизеловата глава дали има камера.
Ако няма, слагането на 8в бензинова глава ще даде около 9.8- 10:1


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: 1.9 ТДИ AHU преработка в бензинов мотор.

Мнениеот leonardo_vd » Нед 03 яну 2016 13:21


Дизеловата е равна без камера, та ако сакове 10:1 може и с турбо да го карам :)

Имам цял ПГ мотор но не ми се слага. АХУ-то има четец на вала и прекрасно става за мега, която ще управлява и газовото. Оборотите не вярвам да са проблем, защото не мисля да го карам на повече от 5500. А и като цяло мотора е доста читав, но го карам с механична помпа и лапа доста нафтичка, зимата проблем с замръзвания и тем подобни от скапана нафта. Мисля като цяло бензина е по-добър вариант. Дифа ми е доста къс и не вярвам да не му стигне мощност. Абе с 2 думи не искам повече да трака :)

ПП. С ремъка и зацепването как ще станат нещата ?


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1.9 ТДИ AHU преработка в бензинов мотор.

Мнениеот paco » Вто 05 яну 2016 16:39


Без да ти убивам ентусиазма, но да въртиш дизелови бутала и биели на 6-7000 оборота не е най-добрата идея.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1.9 ТДИ AHU преработка в бензинов мотор.

Мнениеот Vizor » Сря 06 яну 2016 1:00


skydiver_pd написа:AHU е с 19.5 компресия. Дизелите имат по-голям ход от бензиновите и от там по-висока степен на сгъстяване. По-евтино, бързо, лесно и удачно е да си намериш друг двигател.

Освен това има газови и за дизел!


От къде има по-високата степен на сгъстяване?!!?!?!??!?!?!?


paco написа:Без да ти убивам ентусиазма, но да въртиш дизелови бутала и биели на 6-7000 оборота не е най-добрата идея.


Баш..! Коляновия вал за сметка на това е друга бира :D


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4616
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: 1.9 ТДИ AHU преработка в бензинов мотор.

Мнениеот hvp800 » Сря 06 яну 2016 1:19


Ето една тема в един друг форум малко е дългичка но пък е доста изчерпателна и отговаря на много твой въпроси http://www.tuning.bg/forums/index.php?/ ... %80%D0%B5/


Потребителски аватар
skydiver_pd
Мнения: 199
Регистриран на: Съб 17 дек 2011 14:47
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 1z 95
Местоположение: София

Re: 1.9 ТДИ AHU преработка в бензинов мотор.

Мнениеот skydiver_pd » Сря 06 яну 2016 10:57


Колега Vizor дизелите възпламеняват горивото само чрез компресия, за разлика от бензиновите-където се ползва освен компресията и допълнителна искра за възпламеняване.
За това е необходимо по-висока степен на сгъстяване, получава се чрез по-голям ход, а това се постига с коляновия вал(диаметъра на въртене=хода) и от там поради по-големия ход максималните обороти са по-ниски от на бензиновите двигатели.


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: 1.9 ТДИ AHU преработка в бензинов мотор.

Мнениеот pe6kata » Сря 06 яну 2016 11:55


skydiver_pd написа:Колега Vizor ... необходимо по-висока степен на сгъстяване, получава се чрез по-голям ход, а това се постига с коляновия вал(диаметъра на въртене=хода)...


чудеса...


Потребителски аватар
vili_gti
Мнения: 167
Регистриран на: Пет 04 мар 2011 18:00
Автомобил: Golf 2 RWD 1.8T NOS
Двигател: 1.8T
Местоположение: Sofia

Re: 1.9 ТДИ AHU преработка в бензинов мотор.

Мнениеот vili_gti » Сря 06 яну 2016 14:49


skydiver_pd написа:Колега Vizor дизелите възпламеняват горивото само чрез компресия, за разлика от бензиновите-където се ползва освен компресията и допълнителна искра за възпламеняване.
За това е необходимо по-висока степен на сгъстяване, получава се чрез по-голям ход, а това се постига с коляновия вал(диаметъра на въртене=хода) и от там поради по-големия ход максималните обороти са по-ниски от на бензиновите двигатели.

Дали е само от това?
А като сложиш колянов вал от дизел на бензинов мотор пак ли степента става 20?


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: 1.9 ТДИ AHU преработка в бензинов мотор.

Мнениеот leonardo_vd » Сря 06 яну 2016 16:36


Значи оборотите няма да са му проблем, защото се сещате как се кара бус.. В повече от 5000 едва ли ще влиза някока. Диапазона 2500-4000 ще са му макс... Аз се интересувам от степента която ще стане пък колко ще изкара е божа работа :)


Потребителски аватар
skydiver_pd
Мнения: 199
Регистриран на: Съб 17 дек 2011 14:47
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 1z 95
Местоположение: София

Re: 1.9 ТДИ AHU преработка в бензинов мотор.

Мнениеот skydiver_pd » Чет 07 яну 2016 21:53


Раздели обема в цилиндъра при ДМТ на обема при ГМТ и ще получиш степента на сгъстяване. (Долна и горна мъртва точка)
Ползвай диаметъра на цилиндъра и хода на буталото.

Последна промяна от skydiver_pd на Пет 08 яну 2016 10:01, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: 1.9 ТДИ AHU преработка в бензинов мотор.

Мнениеот pe6kata » Пет 08 яну 2016 9:16


и от по-твърди намеци не се усещаш.
айде обясни как точно ще сметнеш степента, имайки хода и диаметъра на буталото. Имаш жокер - трябва да получиш 19,5:1.
79.5мм диаметър бутало
95.5мм ход бутало
Ти си.
Прикачени файлове
randy_orton_omg_by_arias87.gif



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта