Тунинг шайба за EATON M62?
- RaCeR_EmiNeM
- Мнения: 54
- Регистриран на: Пет 24 авг 2007 0:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Тунинг шайба за EATON M62?
Здравейте! Захванал съм се да позасиля mercedes-a си W203 C32 AMG,а със сигурност има доста колеги,които имат опит със своите G60-тки.Доколкото разбрах те също ползват същия компресор(но не знам кое поколение).На мерца оригиналната шайба е 73.6мм.Дайте съвет от къде мога да намеря шайба в диапазона 60-64мм?Дали има някой правил такава при стругар и съответно отзиви,препоръки и впечатления?Надявам се да не ме игнорирате заради марката :)) Все пак е немско чадо.
- RaCeR_EmiNeM
- Мнения: 54
- Регистриран на: Пет 24 авг 2007 0:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Тунинг шайба за EATON M62?
Установих,че на G60 шайбите са с 6 канала,а на мерца с 8...
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Тунинг шайба за EATON M62?
Продават се готови китове по принцип. Дори да сменш шайбата ще трябва настройка. Можеш да си премериш твоята шайба и да изчислиш колко да я смалиш и колко ще се вдигне налягането. Правили сме го на C200 kompressor.
- bbboiko2004
- Мнения: 4190
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Тунинг шайба за EATON M62?
То при компресора надува идва от обороти, трябва да намериш някъде информация при теб на какви обороти прави стоковото налягане и диаметъра на шайбата, и вече да сметнеш колко трябва да е по - малката. Но както каза Иво, настройки пак ще трябват, че по едно време ще беднее доста.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Тунинг шайба за EATON M62?
Не е задължитлено да беднее .. не знаеш как му е картата нагоре, но определено е хубаво да се провери кое как и какво. Най-малкото един рън с широколентова сонда ще обясни доста от нещата.
- RaCeR_EmiNeM
- Мнения: 54
- Регистриран на: Пет 24 авг 2007 0:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Тунинг шайба за EATON M62?
Така,мерси много за съветите.Поразчетох се в американските форуми и стигнах до извода,че 64мм ще е най-разумно,най-малкото ще си ползвам оригиналния ремък и няма да преплъзва.Задължително колата ще отиде на дино за донастройка,не ми се рискува.За това съм се спрял или на Маднес или на Келеша(като клоня повече към него).Другото интересно,което е че тези шайби са с магнитен съединител,имат лагер също така,който често дефектира,прави бели.Та там се продават тунинг шайби,които са плътни и дефакто веднага след поддаването на газ колата реагира докато с тоя съединител има забавяне.Доста дебели са им цените обаче и с доставката златни ще излезнат.Та сега търся стругар на когото може да се разчита,че работи прецизно.За София става дума.Мерси!
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Тунинг шайба за EATON M62?
Друго продават ли освен тези плътни шайби? Защото те са с цел сложени там.
- RaCeR_EmiNeM
- Мнения: 54
- Регистриран на: Пет 24 авг 2007 0:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Тунинг шайба за EATON M62?
Ами не,само шайбата.Ето така изглежда тунинг шайба с лагер http://www.ebay.com/itm/MERCEDES-AMG-C3 ... qP&vxp=mtr ,а тази е правена от стругар,плътна: http://www.ebay.com/itm/Mercedes-AMG-C3 ... wL&vxp=mtr
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 98 госта