New Project ABF/ 42 carbs

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

New Project ABF/ 42 carbs

Мнениеот Jouzev94 » Пет 01 апр 2016 22:09


Здравейте, започвам нов проект.

Както се досещате от заглавието проекта, ще е този път атмосферен.

Колата ще се стяга за time attack, платформата ми всички я знаете, а именно жълтата ми двойка.

АБФ блок

АБФ биели / бутала

КР портната и полирана глава / АБФ валове

Карбове на 42 мм

Мегаскуирт

Къстъм хедърс колектор

Максимално сгъстен и олекотен

8000 + оборота (както доста хора си спомнят от предишните ми атмосферки оборотите ги въртях до 8400 )

Та сега по темата, трябва ми колянов вал без тригер за датчик, насочил съм се към 2Е или АGG
Някой има ли си на идея за номера на тези валове ?

В вотекс преди време четох,че 2Е вала ( предполагам и AGG/ADY ползват същия) е по лек от този на ABF(предполагам,защото е без тригер)
В този ред на мисли вал-а от 9А е чист без тригери без глупости и е еднакъв с АБФ-ския.
В този случай наистина ли 2Е,АГГ,АДЙ вала е по-лек или да не се занимавам и да слагам този от 9А-то ?




Потребителски аватар
DUDEto
Мнения: 105
Регистриран на: Чет 22 ное 2007 18:41
Автомобил: Golf 2 GTI 16v ITB 1990
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: New Project ABF/ 42 carbs

Мнениеот DUDEto » Нед 29 май 2016 15:57


До къде стигна с проекта? Ще го видим ли на събора?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19149
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: New Project ABF/ 42 carbs

Мнениеот stefan4o » Нед 29 май 2016 18:14


Колега, тоя мегаскуирт само за запалителната система ли смяташ да го ползваш :gruebel Каква му е функцията при карбураторна кола ?


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: New Project ABF/ 42 carbs

Мнениеот pe6kata » Пон 30 май 2016 16:04


Намери си едни хубави валове и остави тия филми с тригер колелото. Колко мислиш че тежи, и какво ще доведе до липсата му?!


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: New Project ABF/ 42 carbs

Мнениеот leonardo_vd » Нед 05 юни 2016 20:12


А как мегата ще чете обороти. От делкото ли? Мисля не е удачен вариант. Махни делкото и му сложи една бубина или 4-ри самостоятелни.


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: New Project ABF/ 42 carbs

Мнениеот paco » Чет 09 юни 2016 13:38


Jouzev94 написа:...
Та сега по темата, трябва ми колянов вал без тригер за датчик, насочил съм се към 2Е или АGG
Някой има ли си на идея за номера на тези валове ?

В вотекс преди време четох,че 2Е вала ( предполагам и AGG/ADY ползват същия) е по лек от този на ABF(предполагам,защото е без тригер)
В този ред на мисли вал-а от 9А е чист без тригери без глупости и е еднакъв с АБФ-ския.
В този случай наистина ли 2Е,АГГ,АДЙ вала е по-лек или да не се занимавам и да слагам този от 9А-то ?


Слагай 9А и не го мисли.

leonardo_vd написа:А как мегата ще чете обороти. От делкото ли? Мисля не е удачен вариант. Махни делкото и му сложи една бубина или 4-ри самостоятелни.


Няма проблем да чете хол датчика на делкото. В крайна сметка ползва мегата за аванс контолер, което е нищо работа. Правил съм го на 1.8 16vT и работи без проблем. Иначе се пуска в филм, къде да монтира тригер колело, как да закрепи датчика и прочие.


Потребителски аватар
caro
Мнения: 556
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
Местоположение: Шумен

Re: New Project ABF/ 42 carbs

Мнениеот caro » Съб 11 юни 2016 8:33


Пацо с това няма ли да е по-удачно:

http://www.dek.bg/main.php?action=tuning&topic=ignition&pid=atc

ама ми се струва предварението малко само +25 градуса.По спомен трябва да е около +35 -38градуса при 4000 об\мин.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19149
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: New Project ABF/ 42 carbs

Мнениеот stefan4o » Съб 11 юни 2016 11:17


Адванс-контролерът добавя ДО 25 градуса над заложеното в ЕКУ или механиката на делкото предварение.Т.е. ако даден автомобил при 4000 работи без контролера с предварение около 40, то с него може да се коригира в рамките на 40-65гр. Не мисля, че ще са му нужни повече. :wink


Потребителски аватар
caro
Мнения: 556
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
Местоположение: Шумен

Re: New Project ABF/ 42 carbs

Мнениеот caro » Нед 12 юни 2016 8:12


Да ама треа да ползва делко от 1.3 с центробежен и вакуум регулатор,че на ABF и 9А са празни.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19149
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: New Project ABF/ 42 carbs

Мнениеот stefan4o » Нед 12 юни 2016 8:14


Мегата не може ли да управлява предварението? Аз доколкото знам - може. За какво са му вакууми и центробежни :wink
Ако говорим за по-евтин вариант БЕЗ мега (да ползва само адванс процесор) - да, тогава си прав :th_up


Потребителски аватар
caro
Мнения: 556
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
Местоположение: Шумен

Re: New Project ABF/ 42 carbs

Мнениеот caro » Нед 12 юни 2016 8:39


Точно за по-евтиния вариянт си мислех.Ама карбове и писта нещо не ми се връзват нещата.Нали знаете ,че карбовете си менкат смесите по завоите.Не случайно Боби е с дросели т.е. Йоско ,ако ще я движи по писта двигателя трябва да е инжекшън. :Mr Green Fun


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: New Project ABF/ 42 carbs

Мнениеот paco » Пон 13 юни 2016 13:13


Като чета, ДЕК ползват аванс процесора след стандартно ЕКУ. Ако нещо даде дефект, има още едно неизвестно в уравнението, което хич не ми се нрави. Предпочитам Мега , поне с запалване и аванс се справя чудесно.

Преди години, когато изхвърлих механичната инжекция на KR-a и сложих карбуратори Dellorto 40mm, оставих стандартния компютър с закачен вакуум (МАП). Колата вървеше много прилично с лека корекция на аванса от делкото.

Някъде през 2004/2005-та...
Прикачени файлове
IMG_0044.jpg


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: New Project ABF/ 42 carbs

Мнениеот paco » Пон 13 юни 2016 13:27


А стига ве, сайта от който свалих DOS програмата през 2005-та за настройка на карбовете още е жив!!! :eek

Заповядайте :biggrin

Dave Andrews Home Page



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 96 госта