Голф 3 2.0 АГГ премахване на средно гърне
- Daniel Kuntov
- Мнения: 820
- Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: GTI 2.0 8V AGG
Голф 3 2.0 АГГ премахване на средно гърне
Здравейте колеги върти ми се една идея в главата.Да премахна средното гърне на голфа и да сложа резонаторно такова и крайно ремус.В момента колата е с резонатор,средно и крайно някакво спортно,няма мека връзка и катализатор.Идеята на интервенцията ми е да я поодпуша малко и да стане с 2 резонатора и крайно спортно,и да изкарам по добър звук.Но се питам дали ще има изобщо някакъв ефект?
Re: Голф 3 2.0 АГГ премахване на средно гърне
Ако си със стоковия изпускателен колектор каквото и да правиш разлика няма да има /при положение, че вече си махнал катализатора и изключим случая когато той е бил запушен преди неговото премахване/, само ще има разлика в звука, тоест най много да стане по шумна, което за някои колеги си е голям минус, защото като стъпиш на магистралата ще ти гръмне главата.
Второ - провери в сервиз това средно гърне дали не е проходно, защото ако е такова то замяната му с резонатор се обезмисля.
Второ - провери в сервиз това средно гърне дали не е проходно, защото ако е такова то замяната му с резонатор се обезмисля.
- Daniel Kuntov
- Мнения: 820
- Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: GTI 2.0 8V AGG
Re: Голф 3 2.0 АГГ премахване на средно гърне
Мерси.А варианти за спортен колектор,дали има от къде да се купи такъв колектор,или пък да е възможно някъде да ми направят?И какви резултати мога да очаквам след поставянето му и обвиване с термолента,махане на средното гърне и ремус отзад.
- if4oo
- Мнения: 322
- Регистриран на: Съб 16 яну 2010 15:02
- Автомобил: GOLF 4 VR6T
- Двигател: AUE
- Местоположение: pleven
Re: Голф 3 2.0 АГГ премахване на средно гърне
Махнеш ли средното гърне ще ти надуе главата!друг ефект няма да усетиш(освен ако не е запушено).око не е правено друго по мотора колектора също е излишна инвестиция!
- Daniel Kuntov
- Мнения: 820
- Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: GTI 2.0 8V AGG
Re: Голф 3 2.0 АГГ премахване на средно гърне
По мотора е пипано малко,има лек маховик,спортен филтър панелен JR и разпределителния вал е някъв друг а не фабричния,но не знам точно какъв.Колата ще се кара с Газов инжекцион :)Двигателя е в много добро състояние и за това искам да вдигна още малко мощност и да си го карам за напред а не да купувам по мощна кола.
- mitkutuuu
- Мнения: 38
- Регистриран на: Съб 08 авг 2009 20:37
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: MK2 16VT
- Местоположение: Варна
Re: Голф 3 2.0 АГГ премахване на средно гърне
Знам че ще прозвучи банално но за парите за които ще накараш това АГГ да живне може да си монтираш АБФ... Ако все пак си се насочил към 8 волтовия тунинг аз бих портнал главата, един малко по-бърз вал и добре изчислена генерация в комбинация с къса кутия и ще "хвърка"
- AnCh0
- Мнения: 139
- Регистриран на: Вто 18 яну 2011 21:20
- Автомобил: Гетеи
- Двигател: не го знам ама бяга xD
- Местоположение: Varna
Re: Голф 3 2.0 АГГ премахване на средно гърне
А някой информация за спортен колектор лесно достъпен за този тип двигатели може ли да предложи ?
- Daniel Kuntov
- Мнения: 820
- Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: GTI 2.0 8V AGG
Re: Голф 3 2.0 АГГ премахване на средно гърне
Колега моя съвет е да си намериш вал от г60.моя се оказа точно такъв.И мотора развърта много по агресивно.Също и лек маховик би дал добър ефект.Както и скорости от КР
- AnCh0
- Мнения: 139
- Регистриран на: Вто 18 яну 2011 21:20
- Автомобил: Гетеи
- Двигател: не го знам ама бяга xD
- Местоположение: Varna
Re: Голф 3 2.0 АГГ премахване на средно гърне
С Кр кутията 5 -та на 3000 оборота на колко километра е ? И кр кутията всички ли имат шперове или определени кутии ?
- Daniel Kuntov
- Мнения: 820
- Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: GTI 2.0 8V AGG
Re: Голф 3 2.0 АГГ премахване на средно гърне
АЗ бях с скорости ACD подобни на кр-ските.На 5 та с 100 км. беше на 3000 об.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 3 2.0 АГГ премахване на средно гърне
Скорости стават и от 1.6 101 коня,само се сменяват чашките на полуоските и феродов диск от 1.6 с 24 зъба.
С нея на 100 км/ч си на 3100 об. но във високите ще се мъчи и ще гори повече.
Според мен АГГ си е достатъчно пъргав в ниските и не му трябват къси скорости,евентуално може на който му се занимава да си пренареди 1,2,3 с по-къси,но ефекта ще е незначителен.
С нея на 100 км/ч си на 3100 об. но във високите ще се мъчи и ще гори повече.
Според мен АГГ си е достатъчно пъргав в ниските и не му трябват къси скорости,евентуално може на който му се занимава да си пренареди 1,2,3 с по-къси,но ефекта ще е незначителен.
- AnCh0
- Мнения: 139
- Регистриран на: Вто 18 яну 2011 21:20
- Автомобил: Гетеи
- Двигател: не го знам ама бяга xD
- Местоположение: Varna
Re: Голф 3 2.0 АГГ премахване на средно гърне
А разликата между вала на 2е и Г60 каква е ?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 105 госта