Здравейте колеги преди време бях писал за малкия ми проект, та да ви го припомня:
Става дума за нещо различно от VW но много близко!
Ауди А3 8л 90кс*Агр,
Турбо 1749вб
Разпръсквачи 0,250
Челен интеркулер с пътища на 57мм
Генерация на 57мм
3 баров Мап сензор,
и май това е като цяло.
Колата е настроена на 1,8 пик и 1.6 холд, с този сет изкарахме 186кс и 440нм на вала.
Но понеже попаднах на кофти турбо втора ръка, което доста бързо баталяса се наложи да направя хибрид:
Изцяло нова средна част и 52мм нековано колело.
Така вече съм със 1752мм хибрид, но понеже съм със стоковата помпа(10мм буталце) и горивото ми свърши на тези коне(186).
Та искам да ви попитам кой ще е по-добрия вариянт:
11мм или 12мм елемент, като се има на предвид, че проектът ще спре до тук не обмислям следващи ъпгрейди.
Забравих да спомена, че колата се кара с дебитомер и нямам проблеми като невървеж в жегите.
Благодаря Ви предварително, поздрави.
Тди 200кс проект
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: Нед 23 авг 2009 12:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pavlikeni
Re: Тди 200кс проект
11мм Бултаце ще е достатъчно има го в някой автоматици 90К.С. на ВАГ групата мисля че бяха АЛХ и АХХ но не съм сигурен.Има го и в рено ДТИ 1.9 ще го познаеш по кода 0 *** 414 *** а ако е същото но е 404 е 10мм бутало. Надявам се да съм бил полезен.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Тди 200кс проект
И как пригоди турбото, геометрията как управляваш?
Щом си с хибрид 1752вб спокойно може да се надуе на 1.7-1.75. Аз лично над 1.7 не бих го напъвал.
Със съединитела какво направи, понеже имам приятел със А3 АГР с оригиналното турбо на 1.35 налягане съединитела не можа да изкара 6 месеца
Щом си с хибрид 1752вб спокойно може да се надуе на 1.7-1.75. Аз лично над 1.7 не бих го напъвал.
Със съединитела какво направи, понеже имам приятел със А3 АГР с оригиналното турбо на 1.35 налягане съединитела не можа да изкара 6 месеца
Re: Тди 200кс проект
За 200 кончета си трябва нафта и тези разпръсквачи са прекалено малки. Поне 0.280 микрона ще ти трябват и помпа 11-ка ( не, че и 12-ката е лош вариант, но според мен е излишна ). Можеш да помислиш и върху съединителя и спирачките, все важни неща :)
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Тди 200кс проект
То за 0.20 микрона горница не си заслужава да се дават пари, слагат се 0.320 и 12-ка помпа и след време ако реши още да я засили поне гориво ще има
Re: Тди 200кс проект
И това е вярно НО за 0.320 и 12-ка елемент, ще трябва и голямо турбо. А това архаично ВБ няма да се справи със толкоз нафта. Към всичко това като се прибави и съединителя.... . . и нещата стават грозни.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Тди 200кс проект
Не е казано че ще им ползва макса, едно ГТБ1756 и ще е ракета.
Поне ще изпушва красиво С тея 320-ки даже и лекичко да я кара пак леко ще пуши
Някой път направо ме хваща яд че си взех помпа-дюза. За роторната всичко е по-евтино и тунинга е по-лесен
Поне ще изпушва красиво С тея 320-ки даже и лекичко да я кара пак леко ще пуши
Някой път направо ме хваща яд че си взех помпа-дюза. За роторната всичко е по-евтино и тунинга е по-лесен
Re: Тди 200кс проект
valiosport написа:Някой път направо ме хваща яд че си взех помпа-дюза. За роторната всичко е по-евтино и тунинга е по-лесен
Тук си в голяма заблуда, казвам ти го като притежател на тунингована ПД и тунингована роторна. И двете малко над 200к.с.
А автора на темата, може да помисли и за вал с по-голям лифт, отваряне на мотора и още, и още.
Качиш ли се на този влак- пътят е дълъг и стръмен :)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта