Голф 1 2е

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Jmencae
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 03 окт 2014 19:37
Автомобил: VW Golf 3 GTI 16v
Двигател: 2.0 150hp

Голф 1 2е

Мнениеот Jmencae » Чет 18 авг 2016 13:03


Колеги, здравейте. Насочил съм се към закупуване на голф 1 1.5 дизел. Мисля да слагам 2е 115 кс. Въпроса ми е, какво ще ми е нужна, какво карета, главини, полуоски, евентуално с минимални преправяния могат да станат?


П.с. : Извинявам се ако темата не е за тук, ако админите преценят нека я преместят в правилния раздел. Благодаря предварително!




golfmk1
Low rider
Мнения: 5548
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Голф 1 2е

Мнениеот golfmk1 » Чет 18 авг 2016 14:14


Инсталацията е ясна.Мотора си влиза директно.Сменяш само вътрешните карета на еденичкените полуоски и си ти :wink


Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 3690
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

Re: Голф 1 2е

Мнениеот Spas » Чет 18 авг 2016 15:56


На 1,5 дизел му липсва едното рамо на тампона за скоростната кутия, инсталация, компютър, цялата налична електроника, бубини, релета, табло, хидравликата ще я монтираш ли? Ако не, трябва да разкараш помпата и да смениш пистовия ремък. Ауспух - на поне 55 мм мисля беше 2Е, на дизела е доста по-малък, целия ауспух трябва да се смени. да не забравиш да източиш резервоара и да го измиеш :mhihi

После трябва по-голям радиатор, с перките, разбира се, да направиш място за филтърната кутия и още доста неща :Mr Green Fun


golfmk1
Low rider
Мнения: 5548
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Голф 1 2е

Мнениеот golfmk1 » Чет 18 авг 2016 16:06


Кое рамо на кутията :rolleyes :gruebel


Jmencae
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 03 окт 2014 19:37
Автомобил: VW Golf 3 GTI 16v
Двигател: 2.0 150hp

Re: Голф 1 2е

Мнениеот Jmencae » Чет 18 авг 2016 17:20


golfmk1 написа:Инсталацията е ясна.Мотора си влиза директно.Сменяш само вътрешните карета на еденичкените полуоски и си ти :wink

Вътрешни карета за съответния мотор, и дали ще издържат полуоските?


golfmk1
Low rider
Мнения: 5548
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Голф 1 2е

Мнениеот golfmk1 » Чет 18 авг 2016 18:11


Коя кутия мислиш да ползваш?


Jmencae
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 03 окт 2014 19:37
Автомобил: VW Golf 3 GTI 16v
Двигател: 2.0 150hp

Re: Голф 1 2е

Мнениеот Jmencae » Чет 18 авг 2016 20:15


Ами, абф-ова, от 1z или тази, която си е за 2е


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Голф 1 2е

Мнениеот leonardo_vd » Чет 18 авг 2016 21:55


Тая от 2е е най-добре заради съединителя и лостовата система. Тоя мотор влиза в голф1 като 2 лева в гадулка.. Инсталацията му е супер елементарна. Полуоските ще издържат бъди сигурен. Радиатира също не е проблем твоя си върши работа. Имаш само да сложиш една външна помпа за горивото и да натъкмиш филтърната кутия с дебитомера. Генерация може да ползваш от голф 1 1.8 ГТИ... барабар с колектора и всичко ако не ти се занимава да правиш къстъм. При дизела не се сещам къде е лявия тампон на мотора и може да се наложи да преместиш планката по назад.


Jmencae
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 03 окт 2014 19:37
Автомобил: VW Golf 3 GTI 16v
Двигател: 2.0 150hp

Re: Голф 1 2е

Мнениеот Jmencae » Пет 19 авг 2016 1:36


Имам 4 2 1 колектор, ще бъде с права тръба до края и може би 1/2 резонаторни гърнета. Притеснява ме единствено ламбда сондата или няма проблем


golfmk1
Low rider
Мнения: 5548
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Голф 1 2е

Мнениеот golfmk1 » Пет 19 авг 2016 6:09


Тампона откъм ангренажа си е на точното място.Само на 1.1 и 1.3 е по-напред :wink


Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 3690
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

Re: Голф 1 2е

Мнениеот Spas » Пет 19 авг 2016 8:55


Другия, на кутията, който е. На дизелака я няма планката, която е с два болта на кутията и с един на купето.


golfmk1
Low rider
Мнения: 5548
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Голф 1 2е

Мнениеот golfmk1 » Пет 19 авг 2016 9:26


Запознат ли си с голф 1 :rolleyes Единствената разлика е ако е с 4 https://www.mecatechnic.com/photos/C038428.jpg или 5 скорости http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/ ... 8/$_35.JPG в самата лапа


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Голф 1 2е

Мнениеот leonardo_vd » Пет 19 авг 2016 9:42


Spas написа:Другия, на кутията, който е. На дизелака я няма планката, която е с два болта на кутията и с един на купето.


Баце говори само ако си правил тая операция..
В голф мк1 съм монтирал: КР, 2Е, 1.9 ТДИ, 2бр. 1.8т и един ВР6...


Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 3690
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

Re: Голф 1 2е

Мнениеот Spas » Пет 19 авг 2016 9:54


Баце, няколко пъти съм правил подобни операции и то в различни коли, не само в Голф 1 :mhihi

Ей това в червеното липсваше на 1,5 дизел, купих го от първата морга и готово:
p_6377_3_1.jpg


п.п. Ако се ползва кола донор, ще си го има.


golfmk1
Low rider
Мнения: 5548
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Голф 1 2е

Мнениеот golfmk1 » Пет 19 авг 2016 10:08


По-добре спри.Това при голф 1 го няма и не се ползва icon_idea



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 130 госта