Проблем с аванси 1.9 афн 200+ коня
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Чет 14 юли 2011 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Проблем с аванси 1.9 афн 200+ коня
Здравейте, имам проблем с ГНПто. Оставям помпата на 2°, авансатор на 2.8%. Паля и карам. След километър два поглеждам аванса е на 1.1-1.3 и авансатор на 10-20%. Помпата е с 11мм елемент и де143 гърбична шайба. Пробвано е: друга умна дюза, друга помпа с прехвърлен 11мм елемент на нея, шпонката на коляновия вал е здрава. Болтовете на помпата са стегнати не се мърда сама. Случвало се е да я местя 3 пъти в предварение и винаги отива в закъснение.
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Чет 14 юли 2011 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Проблем с аванси 1.9 афн 200+ коня
Забравих да кажа, че колата е пасат б5 1.9 офн
- baivan
- Мнения: 273
- Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
- Автомобил: Vento
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: Разлог
Re: Проблем с аванси 1.9 афн 200+ коня
В горивната карта на чипа са зададени някакви стойности на аванса, както и да въртиш помпата, след това авансатора се стреми да се върне на зададените му по чипа стойности.
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Чет 14 юли 2011 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Проблем с аванси 1.9 афн 200+ коня
Стойността на празен ход е 1.1°-1.3° искана от компютъра. Когато въртя помпата в предварение аванса отчетен от умната дюза спрямо датчика на коляновият вал е да речем 3°. Авансаторният клапан не работи 2.8%. Реално той може само напред да бута аванса не и назад. При мен се получава така че след километър два помпата ми е в закъснение и авансатора работи на 15-20% да достигне исканите 1.1°-1.3°. Ако някой има работеща помпа за продаване бих пробвал и с нея без да прехвърлям елемента( то само това не съм пробвал)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта