2E + Kompressor

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
DJ_AppLe
Мнения: 37
Регистриран на: Пет 13 мар 2009 18:49
Автомобил: Golf mk2 Golf mk1 cabriolet
Двигател: 2E JB
Местоположение: Русе
Контакти:

2E + Kompressor

Мнениеот DJ_AppLe » Съб 17 дек 2016 17:57


Здравейте колеги, хванал съм се да осъществя този така непопулярен проект като от тук малко от там малко и съм събрал горе долу нужната ми основна информация. Крайната цел не е супер бегачка, а просто достатъчно пъргава евридейка която да доставя удоволствие от шофирането. Компресорът е Йитън М45 съотношението на шайбите е 2 към 1 като за сега ще остане така докато не сглобя всичко и да видя колко загуби ще има и след кулера за да мога да сметна каква шайба да поръчам.


Та въпросите ми са следните:
При бууст около 0.4 бара който искам да стигна каква ще е реалната ефективност като допълнителна мощност (далеч съм от мисълта че ще получа 40% повече)?
И ще се налагат ли други промени като софтуер и аванси или би трябвало стоково да понесе?




Потребителски аватар
pe6kata
Мнения: 2914
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: 2E + Kompressor

Мнениеот pe6kata » Съб 17 дек 2016 19:28


най-евтиния начин да подкараш тоя сетъп, е да минеш на управление на мотора от г60 - инсталация с комп, дюзи, датчици и т.н
Аз лично бих сменил и разпределителния вал.
вкарвайки повече въздух, ти трябва и повече гориво.
авансите в буст са други.

без да разреждаш мотора, до 0,5-0,6 бара ще може да се кара, въпреки че ако се намали степента на около 9:1, ще е доста по-комфортно.

В сметките спокойно си залагай подобен коефициент за повишаване на мощността, двигателите на принудително пълнене имат по-голямо кпд. Компресорът също има по-голямо кпд спрямо турбо компресорите, особено в по-ниски налягания.
г60 вади на 0.6 160 коня, при това е 1.8 и прекалено разреден на 8:1


DJ_AppLe
Мнения: 37
Регистриран на: Пет 13 мар 2009 18:49
Автомобил: Golf mk2 Golf mk1 cabriolet
Двигател: 2E JB
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: 2E + Kompressor

Мнениеот DJ_AppLe » Нед 25 дек 2016 21:18


Някъде до тук съм стигнал
И междувременно докато чакам то онова да ми изработят съм направил пълно обслужване на щанговата система на СК.лост, смених таблото че старото беше нацепени,а следващите дни докато мъдря как най безболезнено да опъна турбо пътищата имам да кърпя тавата за резервната гума и малко по десният подкалник където минава резервоара.
Прикачени файлове
IMG_20161222_172348.jpg
IMG_20161214_171419.jpg
Малко куцо място за кулер но с най малко рязане там застана
IMG_20161209_175450.jpg
IMG_20161207_185708.jpg
Тук се вижда шайбата на коляновия вал ф160 от незнам какъв мотор
IMG_20161207_171036.jpg
Самоделна стойка. Както ми дойде най-удобно


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 7770
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: Пазарджик

Re: 2E + Kompressor

Мнениеот Bai Sando » Нед 25 дек 2016 23:08


И аз бях намерил такъв Eaton,но като го чух как вие като линейка и се отказах да го слагам.Иначе пасва чудесно на 1.8/2.0 моторите от тези години.
Как ще храниш мотора с повече гориво?С инсталация и компютър от Г-60 ли?


DJ_AppLe
Мнения: 37
Регистриран на: Пет 13 мар 2009 18:49
Автомобил: Golf mk2 Golf mk1 cabriolet
Двигател: 2E JB
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: 2E + Kompressor

Мнениеот DJ_AppLe » Нед 25 дек 2016 23:14


За начало ще пробвам само с дюзи от г60 и ако афр показва бедна смес ще търся и инсталация от г60 или ще чипосвам, още не съм сигурен


Потребителски аватар
pe6kata
Мнения: 2914
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: 2E + Kompressor

Мнениеот pe6kata » Пон 26 дек 2016 8:30


Авансът в буст кой ще го управлява?!
Да не говорим какви смеси ще се получат...


Потребителски аватар
vili_gti
Мнения: 163
Регистриран на: Пет 04 мар 2011 18:00
Автомобил: Golf 2 RWD 1.8T NOS
Двигател: 1.8T
Местоположение: Sofia

Re: 2E + Kompressor

Мнениеот vili_gti » Пон 26 дек 2016 23:08


pe6kata написа:Авансът в буст кой ще го управлява?!

Господ


DJ_AppLe
Мнения: 37
Регистриран на: Пет 13 мар 2009 18:49
Автомобил: Golf mk2 Golf mk1 cabriolet
Двигател: 2E JB
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: 2E + Kompressor

Мнениеот DJ_AppLe » Вто 27 дек 2016 10:10


vili_gti написа:
pe6kata написа:Авансът в буст кой ще го управлява?!

Господ

Дядо Коледа
Нали за това е тая тема има неща които не са ми ясни и питам преди да сътворя някоя глупост


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 7770
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: Пазарджик

Re: 2E + Kompressor

Мнениеот Bai Sando » Вто 27 дек 2016 18:50


Само на бензин ли ще се кара?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 14935
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta 1990
Двигател: PN
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: 2E + Kompressor

Мнениеот stefan4o » Вто 27 дек 2016 19:16


Хората ти дават насоки, а ти се цупиш. Когато сложиш турбина/компресор вече имаш бууст. А там нещата с ъгъла на запалването се променят. Ако искаш адекватно управление - вече ти дадоха жокер, ако ти се дават повече пари и ти се заиграва - Мегаскуирт. Тая дето си я замислил да плеснеш компресора и да си оставиш компа от 2Е е малко недодялана работа. Тук един колега се хвалеше с едно 1.4 или 1.6 моно дето го турбинирал и го караше с неговото си ЕКУ, ама предполагам е позабравил да изброи недостатъците, понеже няма как да работи идеално с такова управление :c020 Това е все едно на моя карбуратор да му сложа турбо и да чакам да се случват само хубави неща :th_up


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 7770
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: Пазарджик

Re: 2E + Kompressor

Мнениеот Bai Sando » Вто 27 дек 2016 19:37


1.4 моното дето му беше сложил турбо от голф 2 1.6 тд до колкото си спомням го караше на газ.
А на бензин го караше с дюза от 1.8 моно,но на празен ход се давеше от многото гориво.
Ако го кара с оригиналния комп.на 2Е,може да му надупчи колектора като за газов инжекцион и да му навие 4 щуцера събрани в нещо като рейка.Като се развърти компресора и сместа му дойде бедна,ще се включва и газта :mhihi
Може да му шибне едно микроключе някъде по дроселовата клапа,което да се включва на определени обороти /1800-2000/ то ще пуска клапана на газта.Само трябва да експериментира с колко мм дупки на дюзите ще има максимален ефект.
Аз ако имах излишен 2Е и компресор,бих си направил подобен експеримент.


Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 455
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Re: 2E + Kompressor

Мнениеот MITKOGOLF » Вто 27 дек 2016 21:00


Колега може да ползваш оригиналния компютър на 2е мотора,към нея може да вържеш една пи-джи-бак електроника примерно СМТ-6 която да управлява допълнителен ред дюзи,които ще работят само когато има буст,и ще бута аванса също когато има налягане.Аз мойто 2Етурбо го карах така,без никакви проблеми.Ако имаш въпроси питай.


DJ_AppLe
Мнения: 37
Регистриран на: Пет 13 мар 2009 18:49
Автомобил: Golf mk2 Golf mk1 cabriolet
Двигател: 2E JB
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: 2E + Kompressor

Мнениеот DJ_AppLe » Вто 27 дек 2016 22:22


Bai Sando написа:Само на бензин ли ще се кара?

Да


Потребителски аватар
Iago
Мнения: 462
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
Двигател: B8444S
Местоположение: София

Re: 2E + Kompressor

Мнениеот Iago » Сря 28 дек 2016 9:55


Bai Sando написа:1.4 моното дето му беше сложил турбо от голф 2 1.6 тд до колкото си спомням го караше на газ.
А на бензин го караше с дюза от 1.8 моно,но на празен ход се давеше от многото гориво.
Ако го кара с оригиналния комп.на 2Е,може да му надупчи колектора като за газов инжекцион и да му навие 4 щуцера събрани в нещо като рейка.Като се развърти компресора и сместа му дойде бедна,ще се включва и газта :mhihi
Може да му шибне едно микроключе някъде по дроселовата клапа,което да се включва на определени обороти /1800-2000/ то ще пуска клапана на газта.Само трябва да експериментира с колко мм дупки на дюзите ще има максимален ефект.
Аз ако имах излишен 2Е и компресор,бих си направил подобен експеримент.

Пичове, като даваре подобни идеи, давате ли си сметка, че някой може да се вслуша и да реши да го направи?


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 7770
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: Пазарджик

Re: 2E + Kompressor

Мнениеот Bai Sando » Сря 28 дек 2016 18:48


За нискобюджетен проект си става.В нашия град има един москвич с турбо и по същия начин му подава повече гориво.
Много БМВ-та изреваха вече от него :smile



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта