2E + Kompressor

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12786
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: 2E + Kompressor

Мнениеот Zdravko Zankov » Сря 28 дек 2016 20:23


Bai Sando написа:В нашия град има един москвич с турбо.
Много БМВ-та изреваха вече от него :smile




Потребителски аватар
martin4o_mom4e
Мнения: 376
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 12:56
Автомобил: VW Golf II
Двигател: PF 1988
Местоположение: Пазарджик

Re: 2E + Kompressor

Мнениеот martin4o_mom4e » Сря 28 дек 2016 22:34


То тея БМВ-ета и с 1.3то ще реват. :Mr Green Fun

По темата колега един комп от Г60 е 30-40 лева.
Вариант с инсталацията е да сравниш тази на 2Е и на Г60-то и да видиш къде е разликата,ако те има с жиците си преправяш твоята и си патрон.
Ако не си купуваш инсталация и комп комплект за 120-130 лева,и си решаваш много проблеми и главоболия.
Да не говорим че ще съсипеш всичко в мотора ако със стоковата електроника обеднее (а това ще стане със сигурност) :wink

Ти си решаваш и средствата са си твой.


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: 2E + Kompressor

Мнениеот mupk0 » Чет 29 дек 2016 9:37


Тази топла вода сме я откривали :) Вземи си комп с инсталация и датчици от г60...последно мой авер си купи всичко за 120лв. Иначе ако решиш да слагаш пи-джи-бек е разправия финансова. По-добре е ,но тук гледам е бюджетен тунинга. Внимавай със съосието и имай впредвид ,че доста ще вие :) В този ред на мисли М62 е по-добрият компресор ,но това е на мегдана :) Колата може да се кара и на 1 бар без разреждане ,но да има какво да оправя аванса и горивото. Като цяло.....неблагодарна работа е :D


p.p. Сметни си очакваният обем и оборот на компресора. По спомен до 12хил оборота му е добре на компресора ,а нагоре само се спъва. Провери го в нета ,че да не си биеш главата


DJ_AppLe
Мнения: 38
Регистриран на: Пет 13 мар 2009 18:49
Автомобил: Golf mk2 Golf mk1 cabriolet
Двигател: 2E JB
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: 2E + Kompressor

Мнениеот DJ_AppLe » Чет 29 дек 2016 17:59


Пиджибек ще е след нова година ще го взема тук един колега ще помогне като го даде на добра цена.
Принципно в техния сайт го дават до 14хил. Но при мен няма да повече така както са ми шайбите в момента.
За момента съм зарязал двг. отсег и се занимавам с кърпежи по задницата но до края на Януари трябва да е готова


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 2E + Kompressor

Мнениеот rough » Чет 29 дек 2016 21:26


М45 е много малък компресор за двулитров мотор.
Неможеш да го развърташ безкрайно,след 10-11000 оборота грее като печка и КПД-то спада рязко а максималните обороти на компресора са 14000.
При положение че сложиш шайби със съотношение 2 към 1 можеш да развърташ мотора максимум до около 6000 оборота,което за двигател с компресор е предостатъчно като се има предвид че ще дърпа почти от празен ход.
С добре настроени смеси ще си малко по-добре от АБФ.


Не очаквай чудеса...и не ми вярвай много!


DJ_AppLe
Мнения: 38
Регистриран на: Пет 13 мар 2009 18:49
Автомобил: Golf mk2 Golf mk1 cabriolet
Двигател: 2E JB
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: 2E + Kompressor

Мнениеот DJ_AppLe » Чет 29 дек 2016 23:32


rough написа:М45 е много малък компресор за двулитров мотор.
Неможеш да го развърташ безкрайно,след 10-11000 оборота грее като печка и КПД-то спада рязко а максималните обороти на компресора са 14000.
При положение че сложиш шайби със съотношение 2 към 1 можеш да развърташ мотора максимум до около 6000 оборота,което за двигател с компресор е предостатъчно като се има предвид че ще дърпа почти от празен ход.
С добре настроени смеси ще си малко по-добре от АБФ.


Не очаквай чудеса...и не ми вярвай много!



Колега там някъде се целя, между 140 и 160, колкото изкара този сетъп. Вземайки предвид колко ми харесваше атмосферката колкото и да изкара ще съм доволен, ще имам тяга от средни до ниски обороти което ми е цел. А и този проект е практически изпитание за друг малко по сериозен но това е офф топик


Dexter_lab
Мнения: 4
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 21:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofeto

Re: 2E + Kompressor

Мнениеот Dexter_lab » Пет 30 дек 2016 8:23


аз само да кажа по какъв път съм минал. Колата е друга но компресорът същия, мотор 1.6 надув 0.5. В момента който почне да навува и сток колата забива нос, не стига бензинът. Мислейки си че ще мина метър сложих регулатор на налягане и допълнителна помпа. Поправи се малко (мерено на дино +30кс), но пак беднееше. От там махане на всичко и замяна с мега, добре си вървеше колата докато един със сеат не ме мина като пътен знак. последва изкормване на двигателя и преминаване към турбина...

П.С.
само да кажа, цената на доп. помпа и регулатора и маркучите е съизмерима с Видинска мега. Но изисква много правене, намиране на ел схемата и букси за компа, от там полека лека...


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 2E + Kompressor

Мнениеот Vizor » Нед 01 яну 2017 23:11


Не ти е само горивото проблема в така описания по-горе случай.


Потребителски аватар
Ivaile
Мнения: 552
Регистриран на: Съб 21 фев 2009 22:47
Автомобил: Touran
Двигател: BSE 2008
Местоположение: Пловдив

Re: 2E + Kompressor

Мнениеот Ivaile » Сря 26 юли 2017 14:54


И се питам - защо е нужно всичко това?
Няма ли по-смислени, полезни неща, за които да се отдава толкоз енергия, време, пари....например деца, дом и семейство, образование, професионално израстване!

Защото инж. Ханс е изчислил ВСИЧКО - затова има толкоз разновидности на мотори ФВ , от 75 до 174 к.с. за Пасат В3, например.
Животът е твърде кратък, за да го пилеем в съмнително полезни начинания...


Потребителски аватар
Iago
Мнения: 463
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
Двигател: B8444S
Местоположение: София

Re: 2E + Kompressor

Мнениеот Iago » Пет 28 юли 2017 12:48


Ако спреш да посещаваш този форум, всичко ще е наред..

Остави ни да си пилеем парите както искаме, нали не са твоите!!


srmsvetli
Мнения: 40
Регистриран на: Пон 17 фев 2014 11:44
Автомобил: Passat B5
Двигател: TDI 1.9 110 hp
Местоположение: Kyustendil
Контакти:

Re: 2E + Kompressor

Мнениеот srmsvetli » Пет 28 юли 2017 18:51


Колега как върви проекта?


Потребителски аватар
шубето
Мнения: 24
Регистриран на: Нед 11 мар 2018 21:03
Автомобил:
Двигател:

Re: 2E + Kompressor

Мнениеот шубето » Сря 20 фев 2019 13:53


колега,какво стана с турбото?И аз го монтирах,вие като формула1,на газ пък хич,само припалва,но се боря уж.С карбуратор съм,мотор 1,6


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19133
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: 2E + Kompressor

Мнениеот stefan4o » Сря 20 фев 2019 14:09


Турбо на 1.6 карбуратор. Мислиш ли, че ще излезе нещо?


Explode12
Мнения: 309
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 20:05
Автомобил: MK2
Двигател: RP
Местоположение: Варна

Re: 2E + Kompressor

Мнениеот Explode12 » Сря 20 фев 2019 18:15


То ще излезе...малък надув и огромен разход най-вероятно. Оригиналния карбуратор ли ползваш? Преди това имаше ли проблеми с паленето на газ/бенз/каквото гориво ползваш



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта