Здравейте колеги, хванал съм се да осъществя този така непопулярен проект като от тук малко от там малко и съм събрал горе долу нужната ми основна информация. Крайната цел не е супер бегачка, а просто достатъчно пъргава евридейка която да доставя удоволствие от шофирането. Компресорът е Йитън М45 съотношението на шайбите е 2 към 1 като за сега ще остане така докато не сглобя всичко и да видя колко загуби ще има и след кулера за да мога да сметна каква шайба да поръчам.
Та въпросите ми са следните:
При бууст около 0.4 бара който искам да стигна каква ще е реалната ефективност като допълнителна мощност (далеч съм от мисълта че ще получа 40% повече)?
И ще се налагат ли други промени като софтуер и аванси или би трябвало стоково да понесе?
2E + Kompressor
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: 2E + Kompressor
най-евтиния начин да подкараш тоя сетъп, е да минеш на управление на мотора от г60 - инсталация с комп, дюзи, датчици и т.н
Аз лично бих сменил и разпределителния вал.
вкарвайки повече въздух, ти трябва и повече гориво.
авансите в буст са други.
без да разреждаш мотора, до 0,5-0,6 бара ще може да се кара, въпреки че ако се намали степента на около 9:1, ще е доста по-комфортно.
В сметките спокойно си залагай подобен коефициент за повишаване на мощността, двигателите на принудително пълнене имат по-голямо кпд. Компресорът също има по-голямо кпд спрямо турбо компресорите, особено в по-ниски налягания.
г60 вади на 0.6 160 коня, при това е 1.8 и прекалено разреден на 8:1
Аз лично бих сменил и разпределителния вал.
вкарвайки повече въздух, ти трябва и повече гориво.
авансите в буст са други.
без да разреждаш мотора, до 0,5-0,6 бара ще може да се кара, въпреки че ако се намали степента на около 9:1, ще е доста по-комфортно.
В сметките спокойно си залагай подобен коефициент за повишаване на мощността, двигателите на принудително пълнене имат по-голямо кпд. Компресорът също има по-голямо кпд спрямо турбо компресорите, особено в по-ниски налягания.
г60 вади на 0.6 160 коня, при това е 1.8 и прекалено разреден на 8:1
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Пет 13 мар 2009 18:49
- Автомобил: Golf mk2 Golf mk1 cabriolet
- Двигател: 2E JB
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: 2E + Kompressor
Някъде до тук съм стигнал
И междувременно докато чакам то онова да ми изработят съм направил пълно обслужване на щанговата система на СК.лост, смених таблото че старото беше нацепени,а следващите дни докато мъдря как най безболезнено да опъна турбо пътищата имам да кърпя тавата за резервната гума и малко по десният подкалник където минава резервоара.
И междувременно докато чакам то онова да ми изработят съм направил пълно обслужване на щанговата система на СК.лост, смених таблото че старото беше нацепени,а следващите дни докато мъдря как най безболезнено да опъна турбо пътищата имам да кърпя тавата за резервната гума и малко по десният подкалник където минава резервоара.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: 2E + Kompressor
И аз бях намерил такъв Eaton,но като го чух как вие като линейка и се отказах да го слагам.Иначе пасва чудесно на 1.8/2.0 моторите от тези години.
Как ще храниш мотора с повече гориво?С инсталация и компютър от Г-60 ли?
Как ще храниш мотора с повече гориво?С инсталация и компютър от Г-60 ли?
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Пет 13 мар 2009 18:49
- Автомобил: Golf mk2 Golf mk1 cabriolet
- Двигател: 2E JB
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: 2E + Kompressor
За начало ще пробвам само с дюзи от г60 и ако афр показва бедна смес ще търся и инсталация от г60 или ще чипосвам, още не съм сигурен
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: 2E + Kompressor
Авансът в буст кой ще го управлява?!
Да не говорим какви смеси ще се получат...
Да не говорим какви смеси ще се получат...
- vili_gti
- Мнения: 167
- Регистриран на: Пет 04 мар 2011 18:00
- Автомобил: Golf 2 RWD 1.8T NOS
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: Sofia
Re: 2E + Kompressor
pe6kata написа:Авансът в буст кой ще го управлява?!
Господ
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Пет 13 мар 2009 18:49
- Автомобил: Golf mk2 Golf mk1 cabriolet
- Двигател: 2E JB
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: 2E + Kompressor
vili_gti написа:pe6kata написа:Авансът в буст кой ще го управлява?!
Господ
Дядо Коледа
Нали за това е тая тема има неща които не са ми ясни и питам преди да сътворя някоя глупост
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: 2E + Kompressor
Само на бензин ли ще се кара?
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: 2E + Kompressor
Хората ти дават насоки, а ти се цупиш. Когато сложиш турбина/компресор вече имаш бууст. А там нещата с ъгъла на запалването се променят. Ако искаш адекватно управление - вече ти дадоха жокер, ако ти се дават повече пари и ти се заиграва - Мегаскуирт. Тая дето си я замислил да плеснеш компресора и да си оставиш компа от 2Е е малко недодялана работа. Тук един колега се хвалеше с едно 1.4 или 1.6 моно дето го турбинирал и го караше с неговото си ЕКУ, ама предполагам е позабравил да изброи недостатъците, понеже няма как да работи идеално с такова управление Това е все едно на моя карбуратор да му сложа турбо и да чакам да се случват само хубави неща
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: 2E + Kompressor
1.4 моното дето му беше сложил турбо от голф 2 1.6 тд до колкото си спомням го караше на газ.
А на бензин го караше с дюза от 1.8 моно,но на празен ход се давеше от многото гориво.
Ако го кара с оригиналния комп.на 2Е,може да му надупчи колектора като за газов инжекцион и да му навие 4 щуцера събрани в нещо като рейка.Като се развърти компресора и сместа му дойде бедна,ще се включва и газта
Може да му шибне едно микроключе някъде по дроселовата клапа,което да се включва на определени обороти /1800-2000/ то ще пуска клапана на газта.Само трябва да експериментира с колко мм дупки на дюзите ще има максимален ефект.
Аз ако имах излишен 2Е и компресор,бих си направил подобен експеримент.
А на бензин го караше с дюза от 1.8 моно,но на празен ход се давеше от многото гориво.
Ако го кара с оригиналния комп.на 2Е,може да му надупчи колектора като за газов инжекцион и да му навие 4 щуцера събрани в нещо като рейка.Като се развърти компресора и сместа му дойде бедна,ще се включва и газта
Може да му шибне едно микроключе някъде по дроселовата клапа,което да се включва на определени обороти /1800-2000/ то ще пуска клапана на газта.Само трябва да експериментира с колко мм дупки на дюзите ще има максимален ефект.
Аз ако имах излишен 2Е и компресор,бих си направил подобен експеримент.
- MITKOGOLF
- Мнения: 462
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
- Автомобил: VW GOLF 3
- Двигател: ABF-TURBO
- Местоположение: Пловдив
Re: 2E + Kompressor
Колега може да ползваш оригиналния компютър на 2е мотора,към нея може да вържеш една пи-джи-бак електроника примерно СМТ-6 която да управлява допълнителен ред дюзи,които ще работят само когато има буст,и ще бута аванса също когато има налягане.Аз мойто 2Етурбо го карах така,без никакви проблеми.Ако имаш въпроси питай.
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Пет 13 мар 2009 18:49
- Автомобил: Golf mk2 Golf mk1 cabriolet
- Двигател: 2E JB
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: 2E + Kompressor
Bai Sando написа:Само на бензин ли ще се кара?
Да
- Iago
- Мнения: 463
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
- Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
- Двигател: B8444S
- Местоположение: София
Re: 2E + Kompressor
Bai Sando написа:1.4 моното дето му беше сложил турбо от голф 2 1.6 тд до колкото си спомням го караше на газ.
А на бензин го караше с дюза от 1.8 моно,но на празен ход се давеше от многото гориво.
Ако го кара с оригиналния комп.на 2Е,може да му надупчи колектора като за газов инжекцион и да му навие 4 щуцера събрани в нещо като рейка.Като се развърти компресора и сместа му дойде бедна,ще се включва и газта
Може да му шибне едно микроключе някъде по дроселовата клапа,което да се включва на определени обороти /1800-2000/ то ще пуска клапана на газта.Само трябва да експериментира с колко мм дупки на дюзите ще има максимален ефект.
Аз ако имах излишен 2Е и компресор,бих си направил подобен експеримент.
Пичове, като даваре подобни идеи, давате ли си сметка, че някой може да се вслуша и да реши да го направи?
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: 2E + Kompressor
За нискобюджетен проект си става.В нашия град има един москвич с турбо и по същия начин му подава повече гориво.
Много БМВ-та изреваха вече от него
Много БМВ-та изреваха вече от него
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 169 госта