Благодаря за съветите. Честно казано хвърлени на масата, от кутиите веднага се хвърлих на 6 степенната. Но след като ме образова, по-скоро ще отпадне като вариант заради безсмислената разправия, която няма да оправдае усилията. Отделно мечтата ми винаги беше да сложа 6 степенна скоростна кутия от Golf 4 115 коня на моята бивша четворка (AHF) и от там ме придърпа. Но в случая това ще е кола, която няма да е евридей и да правя по 20 000 км. на година с нея, така че тази 6-та е абсолютно ненужна. Което улеснява избора ми защото просто трябва да намеря 02A или 02J, в зависимост от това, какво изпадне на пазара.
Поздрави.
Swap на VR6 2.8 в Golf MK1
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3360
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Swap на VR6 2.8 в Golf MK1
pe6kata написа:...
Има още едно нещо което бях отписал при смяна на мотора и то е работещия километраж. Случайно попаднах на следния кабел:
https://www.bolt-action.nl/product/vw-m ... edo-cable/
Рових във vwvortex и там открих линк към този кабел (но бедните американци, се оплакваха, че имат 45$ доставка ).
Въпроса ми е дали си опитвал и виждаш ли надежда да тръгне километража на единичката с този двигател. Това би бил добър фурор. И лично аз бих пробвал.
Поздрави.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Swap на VR6 2.8 в Golf MK1
С единичка не съм се занимавал, съответно и не ми се е налагало да решавам подобен проблем.
Първите пасат б3 и корадо, които са с 02а кутии, са си жила. На пластмасовия накрайник, където се навива жилото, в по-късните модели е навит датчик. Няма никаква драма - отвива се се датчика и се навива жило от пасат/корадо. Единствено трябва да се присъедини в другия си край към таблото на единицата. Въпрос на решение, ще се помисли на място.
Ще има проблем с оборотомера - ще показва с 50% повече обороти, понеже е за 4 цил. мотор. Би трябвало и там да има някакво решение, не съм се интересувал и не ми се е налагало...
Първите пасат б3 и корадо, които са с 02а кутии, са си жила. На пластмасовия накрайник, където се навива жилото, в по-късните модели е навит датчик. Няма никаква драма - отвива се се датчика и се навива жило от пасат/корадо. Единствено трябва да се присъедини в другия си край към таблото на единицата. Въпрос на решение, ще се помисли на място.
Ще има проблем с оборотомера - ще показва с 50% повече обороти, понеже е за 4 цил. мотор. Би трябвало и там да има някакво решение, не съм се интересувал и не ми се е налагало...
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3360
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Swap на VR6 2.8 в Golf MK1
Е тука ме застреля Въобще не се бях замислял за оборотите, защото на времето като мислех swap бе за Golf 2 с 1.8 AGU. Ще го мислим на място, но ще направя всичко възможно таблото да си работи, не ми се променя нищо от дизайна вътре в купето Благодаря отново за информацията.
Поздрави.
Поздрави.
-
- Low rider
- Мнения: 5548
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Swap на VR6 2.8 в Golf MK1
Кунца.Първо си намери сандък и чак тогава ги мисли тези работи.Щото така все едно рибата е още в морето, пък ти си сложил тигана вече
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3360
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Swap на VR6 2.8 в Golf MK1
Обичам да си имам план. Сандък си имам, двигателя е лесна работа, ама имам някои по-спешни неща преди това да оправя.
-
- Low rider
- Мнения: 5548
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Swap на VR6 2.8 в Golf MK1
Имаш вече еденица ли Дай да я видя.
- metojoor
- Мнения: 164
- Регистриран на: Съб 30 май 2009 12:37
- Автомобил: scirocco mk2 polo 6N
- Двигател: AGU AEX T
- Местоположение: София,Кривина
Re: Swap на VR6 2.8 в Golf MK1
Вариант с таблото има и то е г3 или т.н.
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3360
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Swap на VR6 2.8 в Golf MK1
Този вариант не стои на дневен ред. Ще мъчим стоковото, ако не GPS и жми градо
- aradovanov
- Мнения: 1115
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Swap на VR6 2.8 в Golf MK1
Ето една елементарна схемичка за слагане на 4-ри цилиндрово табло на 6-цилиндров мотор:
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Swap на VR6 2.8 в Golf MK1
Разясни малко схемата, че нищо не вдявам, а ми стана интересно.
По принцип подобна схема от резистори се ползва за делител на напрежение, явно по подобен начин, но с диоди ще е делител на импулси
Имай в предвид, че е необходимо съотношение 3:2, т . е на вход да има 3 импулса, на изход 2.
п.п. Не сме се чували доста време
По принцип подобна схема от резистори се ползва за делител на напрежение, явно по подобен начин, но с диоди ще е делител на импулси
Имай в предвид, че е необходимо съотношение 3:2, т . е на вход да има 3 импулса, на изход 2.
п.п. Не сме се чували доста време
- prokopoff
- Мнения: 205
- Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Swap на VR6 2.8 в Golf MK1
Това ще проработи ако се ползва мотор с бубина, ще се хване сигнала от 2 от 3те изхода от кумататора. Така е изпълнен обортомера при едис4 система при форд.
- aradovanov
- Мнения: 1115
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Swap на VR6 2.8 в Golf MK1
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5430222-Find-Making-a-VR6-tach-signal-work-with-a-Mk2-cluster
Ето я оригиналната тема. Оня твърди, че го е слагал на табло от двойка.
Наистина е само за мотори без делко.
Ето я оригиналната тема. Оня твърди, че го е слагал на табло от двойка.
Наистина е само за мотори без делко.
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3360
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Swap на VR6 2.8 в Golf MK1
Интересното, е че американския магазин предлага към планките и опцията за полуоски. Някакъв акъл защо и как да се побългари?
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пон 27 май 2013 16:13
- Автомобил: Range Rover
- Двигател: m51
- Местоположение: Варна
Re: Swap на VR6 2.8 в Golf MK1
Полуоски може да ти направи всеки грамотен стругар/фрезист, влез в off forum има много примери за направа на къстам полуоски. Даже май единия колега който си прави бъгита, от Силистра е, пише от време на време и тук.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта