Swap на VR6 2.8 в Golf MK1

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3360
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: Swap на VR6 2.8 в Golf MK1

Мнениеот Kuncavia » Пон 16 яну 2017 18:12


Благодаря за съветите. Честно казано хвърлени на масата, от кутиите веднага се хвърлих на 6 степенната. Но след като ме образова, по-скоро ще отпадне като вариант заради безсмислената разправия, която няма да оправдае усилията. Отделно мечтата ми винаги беше да сложа 6 степенна скоростна кутия от Golf 4 115 коня на моята бивша четворка (AHF) и от там ме придърпа. Но в случая това ще е кола, която няма да е евридей и да правя по 20 000 км. на година с нея, така че тази 6-та е абсолютно ненужна. Което улеснява избора ми защото просто трябва да намеря 02A или 02J, в зависимост от това, какво изпадне на пазара.

Поздрави.




Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3360
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: Swap на VR6 2.8 в Golf MK1

Мнениеот Kuncavia » Сря 18 яну 2017 16:18


pe6kata написа:...


Има още едно нещо което бях отписал при смяна на мотора и то е работещия километраж. Случайно попаднах на следния кабел:
https://www.bolt-action.nl/product/vw-m ... edo-cable/

Рових във vwvortex и там открих линк към този кабел (но бедните американци, се оплакваха, че имат 45$ доставка :mhihi :mhihi :mhihi ).
Въпроса ми е дали си опитвал и виждаш ли надежда да тръгне километража на единичката с този двигател. Това би бил добър фурор. И лично аз бих пробвал.

Поздрави.


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Swap на VR6 2.8 в Golf MK1

Мнениеот pe6kata » Сря 18 яну 2017 17:20


С единичка не съм се занимавал, съответно и не ми се е налагало да решавам подобен проблем.

Първите пасат б3 и корадо, които са с 02а кутии, са си жила. На пластмасовия накрайник, където се навива жилото, в по-късните модели е навит датчик. Няма никаква драма - отвива се се датчика и се навива жило от пасат/корадо. Единствено трябва да се присъедини в другия си край към таблото на единицата. Въпрос на решение, ще се помисли на място.

Ще има проблем с оборотомера - ще показва с 50% повече обороти, понеже е за 4 цил. мотор. Би трябвало и там да има някакво решение, не съм се интересувал и не ми се е налагало...


Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3360
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: Swap на VR6 2.8 в Golf MK1

Мнениеот Kuncavia » Сря 18 яну 2017 17:27


Е тука ме застреля :mhihi Въобще не се бях замислял за оборотите, защото на времето като мислех swap бе за Golf 2 с 1.8 AGU. Ще го мислим на място, но ще направя всичко възможно таблото да си работи, не ми се променя нищо от дизайна вътре в купето :th_up Благодаря отново за информацията.

Поздрави.


golfmk1
Low rider
Мнения: 5546
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Swap на VR6 2.8 в Golf MK1

Мнениеот golfmk1 » Сря 18 яну 2017 17:31


Кунца.Първо си намери сандък и чак тогава ги мисли тези работи.Щото така все едно рибата е още в морето, пък ти си сложил тигана вече :mhihi


Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3360
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: Swap на VR6 2.8 в Golf MK1

Мнениеот Kuncavia » Сря 18 яну 2017 17:35


Обичам да си имам план. Сандък си имам, двигателя е лесна работа, ама имам някои по-спешни неща преди това да оправя. :th_up


golfmk1
Low rider
Мнения: 5546
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Swap на VR6 2.8 в Golf MK1

Мнениеот golfmk1 » Сря 18 яну 2017 17:39


Имаш вече еденица ли :eek Дай да я видя.


Потребителски аватар
metojoor
Мнения: 164
Регистриран на: Съб 30 май 2009 12:37
Автомобил: scirocco mk2 polo 6N
Двигател: AGU AEX T
Местоположение: София,Кривина

Re: Swap на VR6 2.8 в Golf MK1

Мнениеот metojoor » Съб 21 яну 2017 19:11


Вариант с таблото има и то е г3 или т.н.


Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3360
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: Swap на VR6 2.8 в Golf MK1

Мнениеот Kuncavia » Съб 21 яну 2017 19:29


Този вариант не стои на дневен ред. Ще мъчим стоковото, ако не GPS и жми градо :th_up


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1115
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Swap на VR6 2.8 в Golf MK1

Мнениеот aradovanov » Сря 25 яну 2017 14:37


Ето една елементарна схемичка за слагане на 4-ри цилиндрово табло на 6-цилиндров мотор:
HPIM2245.jpg


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Swap на VR6 2.8 в Golf MK1

Мнениеот pe6kata » Сря 25 яну 2017 19:14


Разясни малко схемата, че нищо не вдявам, а ми стана интересно.
По принцип подобна схема от резистори се ползва за делител на напрежение, явно по подобен начин, но с диоди ще е делител на импулси :screwy
Имай в предвид, че е необходимо съотношение 3:2, т . е на вход да има 3 импулса, на изход 2.

п.п. Не сме се чували доста време :icon_lol


Потребителски аватар
prokopoff
Мнения: 205
Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: Swap на VR6 2.8 в Golf MK1

Мнениеот prokopoff » Сря 25 яну 2017 21:55


Това ще проработи ако се ползва мотор с бубина, ще се хване сигнала от 2 от 3те изхода от кумататора. Така е изпълнен обортомера при едис4 система при форд.


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1115
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Swap на VR6 2.8 в Golf MK1

Мнениеот aradovanov » Вто 31 яну 2017 9:32


http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5430222-Find-Making-a-VR6-tach-signal-work-with-a-Mk2-cluster

Ето я оригиналната тема. Оня твърди, че го е слагал на табло от двойка.
Наистина е само за мотори без делко.


Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3360
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: Swap на VR6 2.8 в Golf MK1

Мнениеот Kuncavia » Вто 04 апр 2017 15:48


Интересното, е че американския магазин предлага към планките и опцията за полуоски. Някакъв акъл защо и как да се побългари? :gruebel


krisaliks
Мнения: 76
Регистриран на: Пон 27 май 2013 16:13
Автомобил: Range Rover
Двигател: m51
Местоположение: Варна

Re: Swap на VR6 2.8 в Golf MK1

Мнениеот krisaliks » Сря 05 апр 2017 7:36


Полуоски може да ти направи всеки грамотен стругар/фрезист, влез в off forum има много примери за направа на къстам полуоски. Даже май единия колега който си прави бъгита, от Силистра е, пише от време на време и тук.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта