Swap ABF в GOLF 4

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
yms
Мнения: 278
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Swap ABF в GOLF 4

Мнениеот yms » Нед 05 фев 2017 22:25


MARTO 16V написа:Здравейте! От много време се каня да напиша и по-скоро да попитам знаещите тук във форума за моя мисъл, която искам да реализирам. Става въпрос за 2.0 16V (известен като ABF от голф 3) в купе от голф 4! Имам две 4-ки и две 3-ки, като 4-ките са ТДИ-та без мотори, само със скорости 6 степенни и две 3-ки съответно с АБФ-и. Та питането ми е искам да сложа АБФ-а в купето от Голф 4 със скоростите от Помпа дюзата. Как ще стане това? Захвата на тампоните на моторите е съвсем различен спрямо един към друг. В нета гледах и не намирам нищо подобно изобщо. Някой има ли идея?


След като имаш две МК3 с ABF , защо не караш тях ?
Най - малкото , мисля ще имаш проблем да работи нормално дизеловото табло с бензиновият мотор .




Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: Swap ABF в GOLF 4

Мнениеот MK4 » Пон 06 фев 2017 9:14


vili_gti написа:1.8T и до малко над 400 коня на мотор е по-добре - не само от АБФ ами и от доста други мотори, поради простата причина че не пипаш мотора, а редиш само около него периферията. Биелите и буталата си остават СТОК, дори и за нагоре се сменяват само биелите, буталата не се пипат. Това при АБФ май не е точно така.


Стокови биели и 400 коня няма как да стане ;)


Потребителски аватар
vili_gti
Мнения: 167
Регистриран на: Пет 04 мар 2011 18:00
Автомобил: Golf 2 RWD 1.8T NOS
Двигател: 1.8T
Местоположение: Sofia

Re: Swap ABF в GOLF 4

Мнениеот vili_gti » Пон 06 фев 2017 11:38


MK4 написа:
vili_gti написа:1.8T и до малко над 400 коня на мотор е по-добре - не само от АБФ ами и от доста други мотори, поради простата причина че не пипаш мотора, а редиш само около него периферията. Биелите и буталата си остават СТОК, дори и за нагоре се сменяват само биелите, буталата не се пипат. Това при АБФ май не е точно така.


Стокови биели и 400 коня няма как да стане ;)

Защо така мислиш? Пробвал ли си го?


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: Swap ABF в GOLF 4

Мнениеот MK4 » Пон 06 фев 2017 12:05


vili_gti написа:
MK4 написа:
vili_gti написа:1.8T и до малко над 400 коня на мотор е по-добре - не само от АБФ ами и от доста други мотори, поради простата причина че не пипаш мотора, а редиш само около него периферията. Биелите и буталата си остават СТОК, дори и за нагоре се сменяват само биелите, буталата не се пипат. Това при АБФ май не е точно така.


Стокови биели и 400 коня няма как да стане ;)

Защо така мислиш? Пробвал ли си го?


Аз не съм рискувал и подковах моя мотор.
Мой приятел кривна биела на 260 коня / 400NM

За 400 коня ти трябва повечко въртящ момент...


Потребителски аватар
vili_gti
Мнения: 167
Регистриран на: Пет 04 мар 2011 18:00
Автомобил: Golf 2 RWD 1.8T NOS
Двигател: 1.8T
Местоположение: Sofia

Re: Swap ABF в GOLF 4

Мнениеот vili_gti » Пон 06 фев 2017 12:11


MK4 написа:
vili_gti написа:
MK4 написа:
vili_gti написа:1.8T и до малко над 400 коня на мотор е по-добре - не само от АБФ ами и от доста други мотори, поради простата причина че не пипаш мотора, а редиш само около него периферията. Биелите и буталата си остават СТОК, дори и за нагоре се сменяват само биелите, буталата не се пипат. Това при АБФ май не е точно така.


Стокови биели и 400 коня няма как да стане ;)

Защо така мислиш? Пробвал ли си го?


Аз не съм рискувал и подковах моя мотор.
Мой приятел кривна биела на 260 коня / 400NM

За 400 коня ти трябва повечко въртящ момент...

Уверявам те че 400+ коня на мотор се вадят със изцяло сток 1.8Т с 20мм бутален болт. Пробвал съм го и държи. Имам на предно 12.2сек с 213км терминална на 400м с изцяло фул стрийт А3-ка. Нали не мислиш че това време и терминална се дава с 400 коня или по-малко.


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: Swap ABF в GOLF 4

Мнениеот MK4 » Пон 06 фев 2017 12:47


vili_gti написа:
MK4 написа:
vili_gti написа:
MK4 написа:
vili_gti написа:1.8T и до малко над 400 коня на мотор е по-добре - не само от АБФ ами и от доста други мотори, поради простата причина че не пипаш мотора, а редиш само около него периферията. Биелите и буталата си остават СТОК, дори и за нагоре се сменяват само биелите, буталата не се пипат. Това при АБФ май не е точно така.


Стокови биели и 400 коня няма как да стане ;)

Защо така мислиш? Пробвал ли си го?


Аз не съм рискувал и подковах моя мотор.
Мой приятел кривна биела на 260 коня / 400NM

За 400 коня ти трябва повечко въртящ момент...

Уверявам те че 400+ коня на мотор се вадят със изцяло сток 1.8Т с 20мм бутален болт. Пробвал съм го и държи. Имам на предно 12.2сек с 213км терминална на 400м с изцяло фул стрийт А3-ка. Нали не мислиш че това време и терминална се дава с 400 коня или по-малко.


12,2 и 213км на предно ми звучи като нитро първото което е, и второто с какъв въртящ момент е този мотор и с каква турбина?
Най-важния въпрос е и колко км има минати без да се счупи защото аз си правя кола с която ходя на кафе, на работа и на море и минава 15-20К км на година, а не 5 старта :)


Потребителски аватар
vili_gti
Мнения: 167
Регистриран на: Пет 04 мар 2011 18:00
Автомобил: Golf 2 RWD 1.8T NOS
Двигател: 1.8T
Местоположение: Sofia

Re: Swap ABF в GOLF 4

Мнениеот vili_gti » Пон 06 фев 2017 12:53


Аз също ползвах а3-ката си за ходене на море и на работа. Във всички аспекти разбирай евридейка. Сетъпа беше Garrett GT28RS на 2.0бар със около 140-160 коня многоточков азот за 12.2сек с 213км терминал. Времето ми само на турбо е 12.6сек с 195-6км терминална. Смятай щом на нитро държи с GT28-цата на 2.0бар колко е презапасен този мотор. И понеже питаш, ще ти кажа - Минал съм над 50000км за 5 години ако има някакво значение това.

За въртящия момент незнам колко е и не ме интересува честно казано. Щом дава времена на пистата по-показателно от това няма.
Предполагам над 500НМ при всички положения с азот става въпрос

Последна промяна от vili_gti на Пон 06 фев 2017 12:57, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: Swap ABF в GOLF 4

Мнениеот MK4 » Пон 06 фев 2017 12:56


vili_gti написа:Аз също ползвах а3-ката си за ходене на море и на работа. Във всички аспекти разбирай евридейка. Сетъпа беше Garrett GT28RS на 2.0бар със около 140-160 коня многоточков азот за 12.2сек с 213км терминал. Времето ми само на турбо е 12.6сек с 195-6км терминална. Смятай щом на нитро държи с GT28-цата на 2.0бар колко е презапасен този мотор. И понеже питаш, ще ти кажа - Минал съм над 50000км за 5 години ако има някакво значение това.


Аз лично не вярвам че може да минеш 50 000км без да счупиш мотор с 1.8Т със 196км/ч терминална без азот, но това си е мое мнение.
Може и да си прав, не знам... :)


Потребителски аватар
vili_gti
Мнения: 167
Регистриран на: Пет 04 мар 2011 18:00
Автомобил: Golf 2 RWD 1.8T NOS
Двигател: 1.8T
Местоположение: Sofia

Re: Swap ABF в GOLF 4

Мнениеот vili_gti » Пон 06 фев 2017 12:59


Ти можеш да счупиш и за 20000км мотор 1.8Т с К03-ка. Аз съм виждал криви биели на такива коли. Това означава ли че проблема е непременно в биелите?


MARTO 16V
Мнения: 102
Регистриран на: Вто 14 авг 2007 20:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ....

Re: Swap ABF в GOLF 4

Мнениеот MARTO 16V » Вто 14 фев 2017 22:50


Здравейте и честит Трифон Зарезан или Ден на Влюбените от мен. Бях зает за което се извинявам! Относно темата отговарям. Така едната 4-ка с 1.9 ПД й замина двигателя, на другата същата се счупиха скоростите. Двете 3-ки едната е с изгнило купе и е спряна от движение, а другата е със счупени скорости. Ужас направо! И за това ми мина през ум да направя сглобки от всичките. Защо искам това ли? Много съм доволен от АБФ-те, защото като стокови атмосферни мотори са здрави, надеждни и прости от към ремонт и от към цена за ремонт. Електрониката също е опростена, поне така мисля аз. Защо точно в 4-ка? На 4-та ми допада купето, също така съм сантиментален към тях. За въпросите турбо или атмосферка ме разкрихте! По нататък съм замислил да и сложа, но едно по едно да вървят нещата. А относно 1.8Т, вярно има под път и над път, но не искам. Всеки 2-ри има 1.8Т с чип с ремап и т.н, но аз не искам 1.8Т, също така е и с по-малка кубатура и с по-малък ход както каза колегата pe6kata. Сетъпа за който говореше колегата pe6kata е пробван лично от мен и съм доволен от резултата на 1.2 бара със стокова карантия и само разреден (Така поставен въпроса, ако ще се сменя кулер, турбо, колектор, генерация... нещата ще са аналогични при абф - колектор, турбо и гейт от ауди 2.2 петак турбо. Имаш само да разредиш мотора малко. ) като колата не е карана на дино и не мога да кажа със сигурност колко коня, е но си върви още и се ползва за евридейка! Повече няма да кажа за това! А относно кабели,имобилайзери,табла и абс-и не ме притеснява.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта