Мисля, че заглавието задава голяма част от въпроса, но малко разяснения:
Двигателя е основно ревизиран. Разреден е с метална гарнитура 1,7 мм, точно с идеята че ще се слага принудително пълнене. Дилемата е дали да е с турбо или с компресор? Двата варианта на които съм се спрял са ККК к24 или Eaton m62. С кой от двата варианта ще е по-добре? Идеята за управлението на двигателя беше да е с мегаскуйрт, но виждам във форума че някои колеги дават като вариант при компресор и с електроника от г60. С коя електроника по-лесно може да бъде настроен двигателя? Първоначалната идея е колата да се кара на 0,7-0,8 бара. При това разреждане ще е ли проблем по-високо налягане? Със сигурност ще изникнат още въпроси, но за момента това се сещам. Благодаря предварително на отзовалите се :)
ps. Разпределителни валове трябва ли да се сменяват при подобна конфигурация и ако трябва с какви?
Двигател 2.0 16v (ABF) компресор или турбо?
- bbboiko2004
- Мнения: 4190
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Двигател 2.0 16v (ABF) компресор или турбо?
За настройка по добра е МЕгата, приятел кара 1,8 PG с итън, но си купи готов чип за тази модификация и налягане. За АБФ не знам дали има готов чип. С компресора е много фън да се кара, имаш и ниски обороти. С турбото обаче крайния резултат като мощ ще е по-висок. С монтажа и на 2 те неща ще имаш доста неща да се сблъскваш. Компресора е по-надежден от турбина втора ръка, само му сменяш маслото и си караш.
- MITKOGOLF
- Мнения: 462
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
- Автомобил: VW GOLF 3
- Двигател: ABF-TURBO
- Местоположение: Пловдив
Re: Двигател 2.0 16v (ABF) компресор или турбо?
Няма нужда да се сменят разпределителните валове.
- prokopoff
- Мнения: 205
- Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Двигател 2.0 16v (ABF) компресор или турбо?
Ето абф с к24
http://prokopoff.snimka.bg/other/audi.457607.36074607
Около 20к км нямаше грижи, но на 1.5 бара които идваха на около 3к оборота 2 биели придобиха формата на лък. Мотора е разреден до 9.2-3:1.
http://prokopoff.snimka.bg/other/audi.457607.36074607
Около 20к км нямаше грижи, но на 1.5 бара които идваха на около 3к оборота 2 биели придобиха формата на лък. Мотора е разреден до 9.2-3:1.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 88 госта