Upgrade на HPFP - Бензинова помпа за високо налягане при 1.4 TSI двигателите

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
t0shk0
Мнения: 105
Регистриран на: Сря 27 авг 2014 2:29
Автомобил: Golf mk5 TSI
Двигател: BLG

Upgrade на HPFP - Бензинова помпа за високо налягане при 1.4 TSI двигателите

Мнениеот t0shk0 » Пет 30 юни 2017 22:13


Здравейте колеги, става въпрос за HPFP (помпите за високо налягане) на 1.4 tsi моторите.

Интересува ме дали вътрешностите на помпите от 1.4 tsi са взаимозаменяеми с тези на 2.0 tfsi моторите?
Търсих във всички чуждоезични форуми, за които се сетих, но не можах да намеря никаква информация по този въпрос.. За момента единствената алтернатива са LOBA помпите, които са сериозни суми.

Конкретно се интересувам за тази помпа - 03C127025T. Монтира се на 1.4 tsi моторите с кодове BLG, BMY. И двата мотора се поставят в Golf 5.

На пръв поглед GTI помпите на Golf 5 с код (06F127025K) се различават от тази на 1.4 tsi само по това, че GTI помпата има сензор за ниско налягане, а другата няма и също така, пробките за вход и изход са разменени при двете помпи.

Идеята ми е да купя кит за помпа от GTI и да го набутам в моята, но не съм на 100% сигурен дали ще пасне..
Ще съм много благодарен ако някой от вас има повече информация по въпроса.




Потребителски аватар
Revo_Technik_BG
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 02 мар 2015 20:04
Автомобил: VAG
Двигател:
Контакти:

Re: Upgrade на HPFP - Бензинова помпа за високо налягане при 1.4 TSI двигателите

Мнениеот Revo_Technik_BG » Нед 02 юли 2017 14:08


Единственият ти вариант е LOBA Motorsport.


t0shk0
Мнения: 105
Регистриран на: Сря 27 авг 2014 2:29
Автомобил: Golf mk5 TSI
Двигател: BLG

Re: Upgrade на HPFP - Бензинова помпа за високо налягане при 1.4 TSI двигателите

Мнениеот t0shk0 » Нед 02 юли 2017 14:37


Revo_Technik_BG написа:Единственият ти вариант е LOBA Motorsport.

Мерси за отговора. Ако не стане това, което съм замислил, ще купувам LOBA.

Изпадна ми един HPFP кит за 2.0 tfsi мотор на достъпна цена, а е чисто нов, още не е разопакован. Поръчах го и до 15 дни трябва да пристигне.

Ще пробвам да го сложа на моята помпа и ако стане ще е супер. На снимки вътрешностите изглеждат напълно еднакви, но това е само на снимки.. Ако все пак има разлики ще сложа кита, който купих на помпа от GTI и ще пробвам да сложа нея вместо оригиналната ми, и без това ми се търкаля една в излишък. Просто за момента избягвах този вариант, защото както написах в предишното си мнение, входът и изходът при GTI помпата са разменени и ще трябва да се преправя тръбата между помпата и горивната рейка.

Ще пиша какво е станало като пристигне кита.


t0shk0
Мнения: 105
Регистриран на: Сря 27 авг 2014 2:29
Автомобил: Golf mk5 TSI
Двигател: BLG

Re: Upgrade на HPFP - Бензинова помпа за високо налягане при 1.4 TSI двигателите

Мнениеот t0shk0 » Пон 31 юли 2017 21:44


Миналата седмица пристигна кита и го сложих на голфа. Все пак се оказа, че вътрешностите на HPFP за 1.4 TSI и 2.0 TFSI са еднакви :)

След поставянето на кита всичко си пасна перфектно, колата запали и работеше много добре. На празен ход се поддържаха 700psi, а в boost държеше около 2100psi като пикът беше 2300psi. Покарах я известно време и загубата на налягане във високите беше вече в миналото..

До тук добре, но проблемите не закъсняха, случи се най-лошото, бензинът започна да тече в маслото, а още по лошото беше, че се случи точно на магистралата и към 50км съм карал с бензин в маслото, докато разбера. Поне нивото на маслото не се е покачило и това ме навежда на мисълта, че количеството бензин вътре е минимално, но за сметка на това мирише доста..

Както и да е, свалих помпата и какво да видя, гуменото уплътнение, което се намира на буталото се разпадна само докато го гледах.. Това е и единствената преграда между маслото и бензина.. Явно годините експлоатация са довели до дезинтегрирането му.. (И тук само да поясня, гуменото уплътнение не трябва да се третира с агресивни препарати, но и това не помага понякога) Също така, това уплътнение НЕ се продава оригинално отделно, както и останалите компоненти на помпата. Оригинално може да се намери само цяла помпа.

Та така, реших да престана с експериментите и Loba-та вече е поръчана. в Събота трябва да пристигне и ще се монтира на автомобила.
След това китът излиза на пазара, ако някой го желае може да ми пише на ЛС. Той е перфектен, просто не искам да купувам нова оригинална помпа и пак да я разглобявам и да подменям части, като за 100лв отгоре Лобата ще дойде сглобена и готова за монтаж.

Остава само един въпрос, на който все още нямам отговор. Как да изчистя двигателя от бензина. Мислех си да сменя маслото с някакво обикновено и след 50км примерно пак да си налея оригиналното. Вие какво ще кажете?


foxyto
Мнения: 24
Регистриран на: Пет 30 дек 2011 23:05
Автомобил: Audi A4 B7 TFSI
Двигател: BGB
Местоположение: Sofia

Re: Upgrade на HPFP - Бензинова помпа за високо налягане при 1.4 TSI двигателите

Мнениеот foxyto » Нед 27 авг 2017 22:59


Аз преди време си смених превантивно повдигача + въпросния О пръстен на HPFP-a и си се продаваше отделно... Audi A4 B7 2.0TFSI

Мен по принцип ме интересува такъв ъпгрейд на помпата. Би ли споделил от къде си го взел и какви пари ти е излезнал?


t0shk0
Мнения: 105
Регистриран на: Сря 27 авг 2014 2:29
Автомобил: Golf mk5 TSI
Двигател: BLG

Re: Upgrade на HPFP - Бензинова помпа за високо налягане при 1.4 TSI двигателите

Мнениеот t0shk0 » Нед 27 авг 2017 23:49


foxyto написа:Аз преди време си смених превантивно повдигача + въпросния О пръстен на HPFP-a и си се продаваше отделно... Audi A4 B7 2.0TFSI


Кой 0 пръстен си сменил, защото си мисля, че говорим за различни неща? Прав си, че има един О пръстен, но той няма нищо общо с самото бутало. Разбира се, изключваме този на самата помпа.

foxyto написа:Мен попринцип ме интересува такъв ъпгрейд на помпата. Би ли споделил от къде си го взел и какви пари ти е излезнал?


Кое те интересува точно, кита или цялата помпа? За 2.0 TFSI за Audi a3 и голф 5 китовете са по около 5/600 лева, а помпите LOBA вървят около 1400 лева. Моята помпа е поръчана от Awesomegti.com


foxyto
Мнения: 24
Регистриран на: Пет 30 дек 2011 23:05
Автомобил: Audi A4 B7 TFSI
Двигател: BGB
Местоположение: Sofia

Re: Upgrade на HPFP - Бензинова помпа за високо налягане при 1.4 TSI двигателите

Мнениеот foxyto » Пон 28 авг 2017 11:04


Не съм запознат точно с чарковете вътре в помпата и явно грешката е моя. Знам за бутало, пружина и някакво друго метално парче... Аз говоря за О-пръстена (гумен), който се поставя около самата помпа и уплътнява при влизането й в главата. Иначе ме интересува ъпгрейд на мойта помпа - има ли подобни китове в България? Или трябва да се поръва онлайн? От къде взе твоя?


t0shk0
Мнения: 105
Регистриран на: Сря 27 авг 2014 2:29
Автомобил: Golf mk5 TSI
Двигател: BLG

Re: Upgrade на HPFP - Бензинова помпа за високо налягане при 1.4 TSI двигателите

Мнениеот t0shk0 » Пон 28 авг 2017 15:16


Има два О пръстена, един на самата помпа, който пречи на маслото да изтича отвън. Другият се намира вътре в самата помпа, той пречи на маслото да се смесва с бензина и се намира точно на това метално парче, за което говориш. Освен това, вътре в това метално парче има уплътнение и семеринг, които са преградата между бензина и маслото. Именно те правят поразиите, които станаха и при мен.

Китове в БГ не знам да се продават, може би само в overdrive, не съм запознат. Моят кит беше закупен от локален магазин в Англия и приятел ми го донесе. Можеш да провериш в официалните сайтове на лоба и останалите производители и така ще забереш кои фирми ги внасят в БГ.

Принципно, моя кит го продавам и цената му е 350. Купил съм го за 560. Ако ти върши работа мога да ти го дам. Ако си близо до София или Пазарджик мога да ти го дам да пробваш и ако стане може да го вземеш.

Другото, което е много важно. Имай едно на ум, защото поне в 20% от случаите въпросният семеринг протича и става много лошо. С времето той се разлага и при смяната на буталото започва да пропуска и белята става.


Потребителски аватар
Revo_Technik_BG
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 02 мар 2015 20:04
Автомобил: VAG
Двигател:
Контакти:

Re: Upgrade на HPFP - Бензинова помпа за високо налягане при 1.4 TSI двигателите

Мнениеот Revo_Technik_BG » Вто 29 авг 2017 16:48


TFSi помпите са различни от TSi помпите (бутало, форма и т.н.), О-пръстена за помпата (външен, за демонтаж-монтаж на главата) се продава при всеки оторизиран сервиз и не само :wink . О-пръстена се сменя при всяка смяна на cam follower, аз сменям и болтовете също, за да няма неприятности.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта