Отклоняваме се от темата... ЦЪК
Modeup - ясно как работи, въпросителната ми е за предавките.
1.9TDI към 300++hp
Re: 1.9TDI към 300++hp
dieselman200+ написа:Куатрова 6 степенна, тази ще да е.
Ти какво знаеш по въпроса?
Кутия от Поло , Шкода, или Сеат Ибиза , fjw, навряна в корпуса на 4motion кутия. Това е най-дългата кутия за plug&play вариант.
За минаването на предно към 4х4, играта е страшно сложна за изпълнение, може би ще трябва да помислиш за готово купе.
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: 1.9TDI към 300++hp
Нищо не се е променило за толкова време :) Човека ще прави проект, а тук за "наименование" на 4х4 ще се хващате за гушите :) Обърка се човека какво толкова?!?!
Куатро реално е на надлъжен мотор!
Синхро/формоушън е на напречен мотор!
НО и двете се брандират на обратно при Пасат б5-б5,5 и А3, и ако има други смесени между Ауди и ФВ модели!!!
Аз само искам да питам хората с опита на колко оборота се очаква да идва буста на 2260, и с горе долу колко голям кулер е резултата който са видяли?
Куатро реално е на надлъжен мотор!
Синхро/формоушън е на напречен мотор!
НО и двете се брандират на обратно при Пасат б5-б5,5 и А3, и ако има други смесени между Ауди и ФВ модели!!!
Аз само искам да питам хората с опита на колко оборота се очаква да идва буста на 2260, и с горе долу колко голям кулер е резултата който са видяли?
Re: 1.9TDI към 300++hp
Пъвата част на мнението ти не го разбрах !
Колкото за 2260, кажи за кое точно 2260 говориш , и за какъв мотор става дума. Без тези две неща никой не може да ти даде коректен отговор.
Кулера при такава турбина почти не влияе на развъртането, а само на ефикасноста , и здравината.
Освен ако не говориш за кулер, който да ти скрие цялата предница , и предния капак :)
Колкото за 2260, кажи за кое точно 2260 говориш , и за какъв мотор става дума. Без тези две неща никой не може да ти даде коректен отговор.
Кулера при такава турбина почти не влияе на развъртането, а само на ефикасноста , и здравината.
Освен ако не говориш за кулер, който да ти скрие цялата предница , и предния капак :)
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: 1.9TDI към 300++hp
Първа част е за спама... и дребните детайли че куатро е едно формоушън друго...
Иначе питам за конфигурацията която се оформя в темата. 1,9 AHF с предложеното напред 2260. За кулер питам до толкова, че да добия представа какво ще се ползва подобна мощност?
Иначе питам за конфигурацията която се оформя в темата. 1,9 AHF с предложеното напред 2260. За кулер питам до толкова, че да добия представа какво ще се ползва подобна мощност?
Re: 1.9TDI към 300++hp
Като оставим настрана наименованието , преминаването от предно към 4х4 на такава кола си е доста сложна задача, а шанса да стане като фабрична си е нулев!
Относно бууста и гтб2260вк , може да се очаква 1 бар на около 2100 об. , и фул бууст на около 2800об.
Това е само за ориентир.
Относно бууста и гтб2260вк , може да се очаква 1 бар на около 2100 об. , и фул бууст на около 2800об.
Това е само за ориентир.
- vinixxx
- Мнения: 1813
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: 1.9TDI към 300++hp
някакъв напредък?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта