1.9TDI към 300++hp

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
dieselman200+
Мнения: 7
Регистриран на: Сря 26 юли 2017 23:38
Автомобил:
Двигател:

1.9TDI към 300++hp

Мнениеот dieselman200+ » Чет 27 юли 2017 0:19


Здравейте.
До сега не ми се е налагало да питам във форума, защото тези за пушалки много, НО дойде момента в който моята печка взе да не ми стига.
Сетъпа с който съм в момента едва ли има значение какъв е, от него нищо няма да остане, за инфо 210 магарета на гуми е, или беше преди 2-3г когато го настроивахме окончателно и го замервахме.
Колата Ауди А3, двигателя е AHF, задвижването скоро ще е на 4рите колела.

Няма да гледаме финансовата гледна точна на нещата, щом се захващам да го правя, сметнал съм си че няма да ме събори, това се чувствам длъжен да го кажа, защото всяко 2ро мнение след такъв пост е "знаеш ли колко ще ти излезе това?".

Та на въпроса... ами сега на къде? - и тук може би все пак изниква нуждата да си кажа сетъпа, 270 разпръсквачи, 11 помпа, гтб 1756, вал от сди, кулер естествено, до болка познат сетъп.

Въртят ми се две идеи като начална точка на всичко, като условието ми е блока да си остане моя и документите изрядни:
1) да сложа "тунинг" биели и бутала за 1.9 като междувременно не е ясно вече блока до колко е читав след толкова хиляди км и не малко раздаване на гЪз, може вече да е станал елипсовиден.
2) да се сложат само биели, а буталата да са от 2.0тди, като за това следва ризите да са шлайфат на друг размер, да се прави хонинг, до колко ще издържи блока тази процедура, като се има на предвид последващото още напомпване на двигателя, не ми е много ясно, няма почти нищо, да не кажа нищо за това, а който го е правил го е стиснал и едва ли не пари иска за да изкаже "анатемата".

Турбо - това го оставям на вас за насоки, имам си мое мнение, но искам да чуя вашето.

Разпределителния вал - там работите са доста индивидуални за всеки сетъп и се подбира вала спрямо турбо и за какво ще се кара колата, моята е изцяло евридейка и никога не е стъпвала на писта, част от семейния автопарк е и като ме няма, дори жената си я кара, че семейното CRV и идвало голямо, :mhihi Та за лифта на вала, какви градуси и т.н... като при турбото, нека видя вие какво ще препоръчате.

Колата ще си остане с роторна помпа, 16 клапанова глава няма да се слага.

Нитрото също е изключено като опция, чиста печка!

Поздрави!




Потребителски аватар
Modeup
Мнения: 144
Регистриран на: Пон 08 май 2017 21:49
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.9TDI към 300++hp

Мнениеот Modeup » Нед 30 юли 2017 21:50


Здравей колега , и успех с проекта ! Замислял ли си се за уейстгейт турбо ..

Ако ли пък с променлива - имаш по-малко варианти - гтб2268вк (до 350 коня) или гтб2265вк (с 11 перки)

За вала : спортните на роторните помпи са 250 градуса с 9,5 лифт , агресивен и ще пълни добре..


dieselman200+
Мнения: 7
Регистриран на: Сря 26 юли 2017 23:38
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.9TDI към 300++hp

Мнениеот dieselman200+ » Нед 30 юли 2017 22:22


Здравей колега.

За уейстгейт турбо... мислех по този въпрос, защото малко упростява нещата, ноооо как да кажа, при такива коне и нютони с уейстгейт турбо много рязко ще идва всичко, вярно мотора ще е подкован на 100% но идва момента с прекалено голямото усилие което ще се получава върху съединителя за много кратък диапазон от обороти. За това съм се насочил с променлива геометрия, там уж по плавно трябва да се случват нещата, а и колата както казах се кара евридей, карал съм, макар и преди 5-6г колата на един познат с уейстгейт и спомена ми е, че в първия момент си помислих "ебахти мъртвеца" докато не захапа и после си викаш "стой в пътя, стой в пътя" а нещата при него далеч не бяха на толкова сериозно ниво на което аз планувам да са, вярно куатрото ще помага в случая, защото колата която визирам беше само на предно, но горе долу нещата няма да са много по различни.
И в този ред на мисли съм се насочил точно към гтб2265вк заради възможността по-плавно да идва надува.


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4611
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: 1.9TDI към 300++hp

Мнениеот hvp800 » Нед 30 юли 2017 22:51


Относно промените по мотора нещата са горе-долу ясни, като всичко зависи от отделения бюджет.
Проблемите са няколко , да намериш правилния човек да сглоби помпата ( без гориво нищо не става ), и да намериш правилния човек за софтуера...


ПП- за турбото гтб 2260 от БМВ ще ти е достатъчно :)


dieselman200+
Мнения: 7
Регистриран на: Сря 26 юли 2017 23:38
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.9TDI към 300++hp

Мнениеот dieselman200+ » Нед 30 юли 2017 23:25


Колега, още в началото казах, че бюджета не е проблем, направил съм си сметката.

Помпата и софта аз не ги смятам за проблем, може би само намирането на качествени части за помпата, сглобката й и софта са бял кахър.

гтб2260 ще е изтаванено почти до последно за планувания сетъп, а нищо което работи на горния си лимит няма да сложа на колата си.

Последна промяна от IvanMan на Пон 31 юли 2017 5:18, променено общо 1 път.
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение. Използвай бутон "нов отговор".


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4611
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: 1.9TDI към 300++hp

Мнениеот hvp800 » Пон 31 юли 2017 8:35


Щом това не ти е проблем значи проекта ти е завършен на 99%...
Аз като цяло не съм фен на хибридните турбини, а и практиката показва, че смисъла им не е много голям.

А за турбото , по-голямо налягане от 2,4 бара едва ли е нужно, така че турбо от БМВ , или Мерцедес ще ти свърши работа.


Потребителски аватар
Modeup
Мнения: 144
Регистриран на: Пон 08 май 2017 21:49
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.9TDI към 300++hp

Мнениеот Modeup » Пон 31 юли 2017 10:10


Ако помислиш за биелите и буталата , може да вземеш от някоя купра , или АРЛ трудно се намират , но е вариант . Макар че там не знам до колко нютон метри са обозначени , но смятам че щом АХФ заводски издържат до 450нм (210 к.с.) , биха могли да ти свършат работа ! :wink
П.п Особено с променлива геометрия , няма да има толкова ряз (както ти спомена) и трудно ще се кривят и чупят.

Втори послеслов : Ами със съединителят какво мислиш да правиш , ами полуоските ? Имам приятел който от 131 коня 1.9 тди на 348 коня кара със заводските полуоски .


dieselman200+
Мнения: 7
Регистриран на: Сря 26 юли 2017 23:38
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.9TDI към 300++hp

Мнениеот dieselman200+ » Пон 31 юли 2017 11:23


2.6 е макса на 2260то до колкото знам, и на 2.3 да се кара, пак е в горните лимити, като цяло и аз не съм фен наа хубридите, не и след като счупих две преди да сложа сток 1756ца, ще се мъдри допълнително това.

Бутала, биели и шпилки ще се взимат къстъм, 400 коня и 650 нютона ги даваха да държат по спомен, такива числа ми се въртят, може и малко да ги бъркам но общо взето там някъде бяха.

Сток полулоски, не съм бензин да ги сменям, на дизела уж държат, не съм чул някой да се оплачи, че ги е струшил, въпреки че за всичко си има първи път, :D каретата са по скоро проблема, такива и аз съм чупил.

Съединителя Сач Перформанс 3, ненормално много пари е обаче, ще потърся и друг вариант, но не искам керамика.


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4611
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: 1.9TDI към 300++hp

Мнениеот hvp800 » Пон 31 юли 2017 12:33


Мислиш да останеш с твоята ли кутия?


dieselman200+
Мнения: 7
Регистриран на: Сря 26 юли 2017 23:38
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.9TDI към 300++hp

Мнениеот dieselman200+ » Пон 31 юли 2017 12:58


Куатрова 6 степенна, тази ще да е.
Ти какво знаеш по въпроса?

Последна промяна от dieselman200+ на Пон 31 юли 2017 14:00, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1893
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: 1.9TDI към 300++hp

Мнениеот 110afn » Пон 31 юли 2017 13:23


Как става играта кутия от надлъжен на напречен мотор?
А е и ужасно масивна


dieselman200+
Мнения: 7
Регистриран на: Сря 26 юли 2017 23:38
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.9TDI към 300++hp

Мнениеот dieselman200+ » Пон 31 юли 2017 14:04


Извинявам се, написал съм го по енерция, защото в момента чета дали има различни видове куатрови кутии с предавателни числа близки до тези на 2.5 за да са по дълги скоростите, но такова чудо май няма и ще видим дали ще стане да се сложат 3та, 4та и 5та от 5 степенна кутия, а 1ва, 2ра и 6та да се запазят. Тази проба ще стане като разглобим куатро кутията да я видим на какъв хал е вътре, и изобщо какво е аджаба куатро кутия, че само на схеми съм я гледал отвътре и разглобим моята в момента и наложим предавките.


Потребителски аватар
Modeup
Мнения: 144
Регистриран на: Пон 08 май 2017 21:49
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.9TDI към 300++hp

Мнениеот Modeup » Пон 31 юли 2017 14:20


https://www.youtube.com/watch?v=USRGroq25Hc - Как работи куатро системата .


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1893
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: 1.9TDI към 300++hp

Мнениеот 110afn » Пон 31 юли 2017 14:26


Куатро в напречен мотор няма


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: 1.9TDI към 300++hp

Мнениеот bobocamaro » Пон 31 юли 2017 14:51


Май има. Не съм специалист и не съм сигурен.
http://28car-car.blogspot.bg/2011/08/20 ... attro.html



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта