1.9TDI към 300++hp

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
dieselman200+
Мнения: 7
Регистриран на: Сря 26 юли 2017 23:38
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.9TDI към 300++hp

Мнениеот dieselman200+ » Пон 31 юли 2017 15:05


Отклоняваме се от темата... ЦЪК

Modeup - ясно как работи, въпросителната ми е за предавките.




Потребителски аватар
Modeup
Мнения: 116
Регистриран на: Пон 08 май 2017 21:49
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.9TDI към 300++hp

Мнениеот Modeup » Пон 31 юли 2017 15:20


Аз бих останал с предното ...




Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4079
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: 1.9TDI към 300++hp

Мнениеот hvp800 » Пон 31 юли 2017 19:20


dieselman200+ написа:Куатрова 6 степенна, тази ще да е.
Ти какво знаеш по въпроса?

Кутия от Поло , Шкода, или Сеат Ибиза , fjw, навряна в корпуса на 4motion кутия. Това е най-дългата кутия за plug&play вариант.
За минаването на предно към 4х4, играта е страшно сложна за изпълнение, може би ще трябва да помислиш за готово купе.




Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 231
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Audi A6 quattro
Двигател: ACE...ABF
Местоположение: Своге

Re: 1.9TDI към 300++hp

Мнениеот Vankata_84 » Вто 15 авг 2017 12:10


Нищо не се е променило за толкова време :) Човека ще прави проект, а тук за "наименование" на 4х4 ще се хващате за гушите :) Обърка се човека какво толкова?!?!

Куатро реално е на надлъжен мотор!
Синхро/формоушън е на напречен мотор!
НО и двете се брандират на обратно при Пасат б5-б5,5 и А3, и ако има други смесени между Ауди и ФВ модели!!!

Аз само искам да питам хората с опита на колко оборота се очаква да идва буста на 2260, и с горе долу колко голям кулер е резултата който са видяли?




Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4079
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: 1.9TDI към 300++hp

Мнениеот hvp800 » Вто 15 авг 2017 14:17


Пъвата част на мнението ти не го разбрах !
Колкото за 2260, кажи за кое точно 2260 говориш , и за какъв мотор става дума. Без тези две неща никой не може да ти даде коректен отговор.
Кулера при такава турбина почти не влияе на развъртането, а само на ефикасноста , и здравината.
Освен ако не говориш за кулер, който да ти скрие цялата предница , и предния капак :)




Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 231
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Audi A6 quattro
Двигател: ACE...ABF
Местоположение: Своге

Re: 1.9TDI към 300++hp

Мнениеот Vankata_84 » Вто 15 авг 2017 16:20


Първа част е за спама... и дребните детайли че куатро е едно формоушън друго...

Иначе питам за конфигурацията която се оформя в темата. 1,9 AHF с предложеното напред 2260. За кулер питам до толкова, че да добия представа какво ще се ползва подобна мощност?




Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4079
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: 1.9TDI към 300++hp

Мнениеот hvp800 » Сря 16 авг 2017 9:45


Като оставим настрана наименованието , преминаването от предно към 4х4 на такава кола си е доста сложна задача, а шанса да стане като фабрична си е нулев!
Относно бууста и гтб2260вк , може да се очаква 1 бар на около 2100 об. , и фул бууст на около 2800об.
Това е само за ориентир.





Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта