Както е видно от заглавието имам желание да засиля 2.0 ТДИ 140кс. ВММ мотор 2008.
Спрял съм се на два варианта с турбини GTB1752v или GTB2260vk като идеята е колата да стане максимално приятна за каране в градски условия.
Ще се кара всеки ден, и не мисля да правя нещо "уааау" по-скоро максимума с определени модове за евридей шофиране.
Ясно е че с турбината идва и ремап но кулера мисля да е оригиналния (доста голям като обем) както и същите дюзи да ползвам.Ще монтирам и нова индукшън система за по-добра смес.
ДПФ-а ще премахна както и промяна на генерацията за максимален ефект.
Искам мнения и съвети от хора,които имат преки впечатления от този мотор за тунинг както и комбинация с въпросните турбини и ВММ мотор.
Предварително благодаря на всички отзовали се
П.П. Нека темата се превърне в смислена дискусия и полза за повече хора а не мерене на пи**и
Засилване 2.0 ТДИ 140кс. ВММ мотор +-
- martin_G60
- Мнения: 130
- Регистриран на: Сря 23 авг 2006 16:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: Засилване 2.0 ТДИ 140кс. ВММ мотор +-
на ТДИ 105 коня монтирах GTB1756VK. Със завоски кулер, дюзи и ауспух скара 175 коня на диното и 386 нютона. Искам да ти кажа че си има ефект "LOL" . При смяна на дюзите можеше и да е още по добр, но предпочетох това за сега. Искам да кажа че надува на 1,5 - 1,6.
От четенето до момента, мога да ти кажа че за ежедневка 17 ката е по добре от 22.
Успех. ако ти трябват снимки, драсни на лични
От четенето до момента, мога да ти кажа че за ежедневка 17 ката е по добре от 22.
Успех. ако ти трябват снимки, драсни на лични
Re: Засилване 2.0 ТДИ 140кс. ВММ мотор +-
Този мотор е със същата глава като на 1,9 помпа-дюза, но е със по-големи бутала. Т.е. каквото прочетеш за 1,9 , важи и за теб , като твоето ЕКУ позволява по-прецизна настроика.
Кулера ти е напълно достатъчен , както и турбо пътищата, единственно можеш да помислиш за по-голям всмукателен колектор.
Относно турбото, там няма най-добро... важно е какво искаш, и какво имаш освен турбото.
Кулера ти е напълно достатъчен , както и турбо пътищата, единственно можеш да помислиш за по-голям всмукателен колектор.
Относно турбото, там няма най-добро... важно е какво искаш, и какво имаш освен турбото.
- martin_G60
- Мнения: 130
- Регистриран на: Сря 23 авг 2006 16:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Засилване 2.0 ТДИ 140кс. ВММ мотор +-
lubo007 написа:на ТДИ 105 коня монтирах GTB1756VK. Със завоски кулер, дюзи и ауспух скара 175 коня на диното и 386 нютона. Искам да ти кажа че си има ефект "LOL" . При смяна на дюзите можеше и да е още по добр, но предпочетох това за сега. Искам да кажа че надува на 1,5 - 1,6.
От четенето до момента, мога да ти кажа че за ежедневка 17 ката е по добре от 22.
Успех. ако ти трябват снимки, драсни на лични
Благодаря за инфото,ще се свържа с теб ;)
hvp800 написа:Този мотор е със същата глава като на 1,9 помпа-дюза, но е със по-големи бутала. Т.е. каквото прочетеш за 1,9 , важи и за теб , като твоето ЕКУ позволява по-прецизна настроика.
Кулера ти е напълно достатъчен , както и турбо пътищата, единственно можеш да помислиш за по-голям всмукателен колектор.
Относно турбото, там няма най-добро... важно е какво искаш, и какво имаш освен турбото.
За турбината е ясно идеята ми е да получа повече респонс ниски и средни и повече нютони,не ми трябва максимална ;)
GTB1752v ми го дават до около 210-215кс.при 1.8 налягане,което ми се вижда малко височко (налягането)
Re: Засилване 2.0 ТДИ 140кс. ВММ мотор +-
Това гтб1752 от БМВ ли е ?
Освен данните на самото турбо , важен е монтажа да не е прекалено сложен, защото сложните неща имат навика да се объркват :)
Гтб2260вк от Ауди също ще можеш да го развърташ без да сменяш дюзи , а гтб 2056 е още по-оптимален вариант, 1756 и 1752 .... лошото на тях е , че бързо омаляват :)
Освен данните на самото турбо , важен е монтажа да не е прекалено сложен, защото сложните неща имат навика да се объркват :)
Гтб2260вк от Ауди също ще можеш да го развърташ без да сменяш дюзи , а гтб 2056 е още по-оптимален вариант, 1756 и 1752 .... лошото на тях е , че бързо омаляват :)
- nikolay_ss
- Мнения: 1011
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: Засилване 2.0 ТДИ 140кс. ВММ мотор +-
GTB1752v е от Т5, ако не се бъркам. Аз не виждам защо се сравняват 2-те турбини след като двете дават далеч различни резултати...
"идеята е колата да стане максимално приятна за каране в градски условия." трябва да си сложиш някаква цел която да се гони, за мен максимално приятна за каране в градски условия е gt1749va тръгва си от ниските и си има сила да изпреварваш наред...
"идеята е колата да стане максимално приятна за каране в градски условия." трябва да си сложиш някаква цел която да се гони, за мен максимално приятна за каране в градски условия е gt1749va тръгва си от ниските и си има сила да изпреварваш наред...
- martin_G60
- Мнения: 130
- Регистриран на: Сря 23 авг 2006 16:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Засилване 2.0 ТДИ 140кс. ВММ мотор +-
hvp800 написа:Това гтб1752 от БМВ ли е ?
Освен данните на самото турбо , важен е монтажа да не е прекалено сложен, защото сложните неща имат навика да се объркват :)
Гтб2260вк от Ауди също ще можеш да го развърташ без да сменяш дюзи , а гтб 2056 е още по-оптимален вариант, 1756 и 1752 .... лошото на тях е , че бързо омаляват :)
Да,турбината е от Т5 но хибридна и да идеята ми е че искам колата да е максимално близко до оригинала като монтаж-в смисъл не да правя проект,който е сложен и труден за обслужване и каране всеки ден a по-динамична и бърза всекидневна кола.
nikolay_ss написа:GTB1752v е от Т5, ако не се бъркам. Аз не виждам защо се сравняват 2-те турбини след като двете дават далеч различни резултати...
"идеята е колата да стане максимално приятна за каране в градски условия." трябва да си сложиш някаква цел която да се гони, за мен максимално приятна за каране в градски условия е gt1749va тръгва си от ниските и си има сила да изпреварваш наред...
И двете турбини са хибридни като едната ми дават 210-215кс. а другата около 265кс. като параметри и долу горе цени са еднакви или поне близки за това се чудя между двете.
Модовете,които съм решил да правя са еднакви без значение кой вариант ще избера от към турбина.
Идеята на темата е точно такава-да се породи дискусия,която ще бъде полезна не само за мен а и за още доста хора понеже това си е масов мотор и хората искат да му "помогнат" с някой и друг кон в повече
Благодаря на всички,които коментират и се включват тук
Re: Засилване 2.0 ТДИ 140кс. ВММ мотор +-
Хибридните турбини , особено за четирицилиндров дизел , са най-голямата глупост!!!!
Така се правеха нещата през 2005г...... , с навлизането на последните поколения турбини , на сравнително прилични цени , глупоста наречена " хибридно турбо" стана още по-безсмислена.
ПП- качи една снимка на турбините , за които говориш, че нещо ме обзеха съмнения
Така се правеха нещата през 2005г...... , с навлизането на последните поколения турбини , на сравнително прилични цени , глупоста наречена " хибридно турбо" стана още по-безсмислена.
ПП- качи една снимка на турбините , за които говориш, че нещо ме обзеха съмнения
- martin_G60
- Мнения: 130
- Регистриран на: Сря 23 авг 2006 16:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Засилване 2.0 ТДИ 140кс. ВММ мотор +-
Първите 3 снимки на хибридното GTB1752v,а последните 2 са на GTB2260vk
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: Засилване 2.0 ТДИ 140кс. ВММ мотор +-
Със първата турбина, и ауспуха и въздуха ще станат без преправяне , или поне на пръв поглед.
Втората турбина трябва да праправяш. Виждам че охлюва е рязан и направен на 90 градуса, което един "майстор" ме убеждаваше че няма как да стане. Измъчих се, но стана със кривия охлюв.
265 коня ще изкараш със стоковите дюзи ли? Съмнителна работа
Втората турбина трябва да праправяш. Виждам че охлюва е рязан и направен на 90 градуса, което един "майстор" ме убеждаваше че няма как да стане. Измъчих се, но стана със кривия охлюв.
265 коня ще изкараш със стоковите дюзи ли? Съмнителна работа
- martin_G60
- Мнения: 130
- Регистриран на: Сря 23 авг 2006 16:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Засилване 2.0 ТДИ 140кс. ВММ мотор +-
Да първата е плуг енд плей втората трябва заигравка ;)
И 265кс. с други дюзи....
Идеята ми беше понеже ще го правя с някоя от двете турбини,според вас кой вариант е по-Ок или някакво друго адекватно предложение.
Поздрави!
И 265кс. с други дюзи....
Идеята ми беше понеже ще го правя с някоя от двете турбини,според вас кой вариант е по-Ок или някакво друго адекватно предложение.
Поздрави!
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: Засилване 2.0 ТДИ 140кс. ВММ мотор +-
Написал си че ще ползваш същите дюзи и ще е ежедневка. Искаш и приятна за градско - слагай малката, още повече че ще си играеш по малко. Разлика ще усетиш огромна. Вече зависи кой ти прави ремапа
- martin_G60
- Мнения: 130
- Регистриран на: Сря 23 авг 2006 16:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Засилване 2.0 ТДИ 140кс. ВММ мотор +-
lubo007 написа:Написал си че ще ползваш същите дюзи и ще е ежедневка. Искаш и приятна за градско - слагай малката, още повече че ще си играеш по малко. Разлика ще усетиш огромна. Вече зависи кой ти прави ремапа
За съжаление човека,с който исках да работя вече го няма
Мислех да звънна на Адлер да видя какво може да предложи или ако имате други ПРОВЕРЕНИ варианти ще се радвам да споделите ;)
Мерси предварително!
- sharpshooter_
- Мнения: 28
- Регистриран на: Вто 11 окт 2011 21:40
- Автомобил: CorradoG60 Ford KugaTDCi
- Двигател: PG
- Местоположение: Sofia
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: Засилване 2.0 ТДИ 140кс. ВММ мотор +-
sharpshooter_ написа:Pepino
Тоя Пепино дето само го хвалите, мен ми каза че повече от 140 коня не мога да извадя - иначе цената му е супер
Адлер ще ти кажат 600 лева (99 % съм сигурен) поне на мен така ми казаха а аз бях в същото положение както теб сега
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 153 госта