Засилване 2.0 ТДИ 140кс. ВММ мотор +-

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
martin_G60
Мнения: 130
Регистриран на: Сря 23 авг 2006 16:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Засилване 2.0 ТДИ 140кс. ВММ мотор +-

Мнениеот martin_G60 » Вто 29 авг 2017 15:32


Както е видно от заглавието имам желание да засиля 2.0 ТДИ 140кс. ВММ мотор 2008.
Спрял съм се на два варианта с турбини GTB1752v или GTB2260vk като идеята е колата да стане максимално приятна за каране в градски условия.
Ще се кара всеки ден, и не мисля да правя нещо "уааау" по-скоро максимума с определени модове за евридей шофиране.
Ясно е че с турбината идва и ремап но кулера мисля да е оригиналния (доста голям като обем) както и същите дюзи да ползвам.Ще монтирам и нова индукшън система за по-добра смес.
ДПФ-а ще премахна както и промяна на генерацията за максимален ефект.
Искам мнения и съвети от хора,които имат преки впечатления от този мотор за тунинг както и комбинация с въпросните турбини и ВММ мотор.

Предварително благодаря на всички отзовали се :beer

П.П. Нека темата се превърне в смислена дискусия и полза за повече хора а не мерене на пи**и :cool




Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1131
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: Засилване 2.0 ТДИ 140кс. ВММ мотор +-

Мнениеот lubo007 » Сря 30 авг 2017 21:50


на ТДИ 105 коня монтирах GTB1756VK. Със завоски кулер, дюзи и ауспух скара 175 коня на диното и 386 нютона. Искам да ти кажа че си има ефект "LOL" . При смяна на дюзите можеше и да е още по добр, но предпочетох това за сега. Искам да кажа че надува на 1,5 - 1,6.
От четенето до момента, мога да ти кажа че за ежедневка 17 ката е по добре от 22.
Успех. ако ти трябват снимки, драсни на лични


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4619
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Засилване 2.0 ТДИ 140кс. ВММ мотор +-

Мнениеот hvp800 » Чет 31 авг 2017 7:21


Този мотор е със същата глава като на 1,9 помпа-дюза, но е със по-големи бутала. Т.е. каквото прочетеш за 1,9 , важи и за теб , като твоето ЕКУ позволява по-прецизна настроика.
Кулера ти е напълно достатъчен , както и турбо пътищата, единственно можеш да помислиш за по-голям всмукателен колектор.
Относно турбото, там няма най-добро... важно е какво искаш, и какво имаш освен турбото.


Потребителски аватар
martin_G60
Мнения: 130
Регистриран на: Сря 23 авг 2006 16:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Засилване 2.0 ТДИ 140кс. ВММ мотор +-

Мнениеот martin_G60 » Чет 31 авг 2017 10:59


lubo007 написа:на ТДИ 105 коня монтирах GTB1756VK. Със завоски кулер, дюзи и ауспух скара 175 коня на диното и 386 нютона. Искам да ти кажа че си има ефект "LOL" . При смяна на дюзите можеше и да е още по добр, но предпочетох това за сега. Искам да кажа че надува на 1,5 - 1,6.
От четенето до момента, мога да ти кажа че за ежедневка 17 ката е по добре от 22.
Успех. ако ти трябват снимки, драсни на лични


Благодаря за инфото,ще се свържа с теб ;)

hvp800 написа:Този мотор е със същата глава като на 1,9 помпа-дюза, но е със по-големи бутала. Т.е. каквото прочетеш за 1,9 , важи и за теб , като твоето ЕКУ позволява по-прецизна настроика.
Кулера ти е напълно достатъчен , както и турбо пътищата, единственно можеш да помислиш за по-голям всмукателен колектор.
Относно турбото, там няма най-добро... важно е какво искаш, и какво имаш освен турбото.


За турбината е ясно :mhihi идеята ми е да получа повече респонс ниски и средни и повече нютони,не ми трябва максимална ;)

GTB1752v ми го дават до около 210-215кс.при 1.8 налягане,което ми се вижда малко височко (налягането) :rolleyes


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4619
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Засилване 2.0 ТДИ 140кс. ВММ мотор +-

Мнениеот hvp800 » Чет 31 авг 2017 12:08


Това гтб1752 от БМВ ли е ?
Освен данните на самото турбо , важен е монтажа да не е прекалено сложен, защото сложните неща имат навика да се объркват :)
Гтб2260вк от Ауди също ще можеш да го развърташ без да сменяш дюзи , а гтб 2056 е още по-оптимален вариант, 1756 и 1752 .... лошото на тях е , че бързо омаляват :)


Потребителски аватар
nikolay_ss
Мнения: 645
Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
Автомобил: VW Golf MK4
Двигател: ALH++ 01
Местоположение: Варна

Re: Засилване 2.0 ТДИ 140кс. ВММ мотор +-

Мнениеот nikolay_ss » Чет 31 авг 2017 12:33


GTB1752v е от Т5, ако не се бъркам. Аз не виждам защо се сравняват 2-те турбини след като двете дават далеч различни резултати...
"идеята е колата да стане максимално приятна за каране в градски условия." трябва да си сложиш някаква цел която да се гони, за мен максимално приятна за каране в градски условия е gt1749va тръгва си от ниските и си има сила да изпреварваш наред...


Потребителски аватар
martin_G60
Мнения: 130
Регистриран на: Сря 23 авг 2006 16:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Засилване 2.0 ТДИ 140кс. ВММ мотор +-

Мнениеот martin_G60 » Чет 31 авг 2017 14:11


hvp800 написа:Това гтб1752 от БМВ ли е ?
Освен данните на самото турбо , важен е монтажа да не е прекалено сложен, защото сложните неща имат навика да се объркват :)
Гтб2260вк от Ауди също ще можеш да го развърташ без да сменяш дюзи , а гтб 2056 е още по-оптимален вариант, 1756 и 1752 .... лошото на тях е , че бързо омаляват :)


Да,турбината е от Т5 но хибридна и да идеята ми е че искам колата да е максимално близко до оригинала като монтаж-в смисъл не да правя проект,който е сложен и труден за обслужване и каране всеки ден a по-динамична и бърза всекидневна кола.

nikolay_ss написа:GTB1752v е от Т5, ако не се бъркам. Аз не виждам защо се сравняват 2-те турбини след като двете дават далеч различни резултати...
"идеята е колата да стане максимално приятна за каране в градски условия." трябва да си сложиш някаква цел която да се гони, за мен максимално приятна за каране в градски условия е gt1749va тръгва си от ниските и си има сила да изпреварваш наред...

И двете турбини са хибридни като едната ми дават 210-215кс. а другата около 265кс. като параметри и долу горе цени са еднакви или поне близки за това се чудя между двете.
Модовете,които съм решил да правя са еднакви без значение кой вариант ще избера от към турбина.

Идеята на темата е точно такава-да се породи дискусия,която ще бъде полезна не само за мен а и за още доста хора понеже това си е масов мотор и хората искат да му "помогнат" с някой и друг кон в повече :mhihi

Благодаря на всички,които коментират и се включват тук :beer


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4619
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Засилване 2.0 ТДИ 140кс. ВММ мотор +-

Мнениеот hvp800 » Чет 31 авг 2017 14:35


Хибридните турбини , особено за четирицилиндров дизел , са най-голямата глупост!!!!
Така се правеха нещата през 2005г...... , с навлизането на последните поколения турбини , на сравнително прилични цени , глупоста наречена " хибридно турбо" стана още по-безсмислена.

ПП- качи една снимка на турбините , за които говориш, че нещо ме обзеха съмнения


Потребителски аватар
martin_G60
Мнения: 130
Регистриран на: Сря 23 авг 2006 16:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Засилване 2.0 ТДИ 140кс. ВММ мотор +-

Мнениеот martin_G60 » Пет 01 сеп 2017 14:20


Първите 3 снимки на хибридното GTB1752v,а последните 2 са на GTB2260vk

Изображение

Изображение

Изображение


Изображение

Изображение


Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1131
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: Засилване 2.0 ТДИ 140кс. ВММ мотор +-

Мнениеот lubo007 » Съб 02 сеп 2017 8:18


Със първата турбина, и ауспуха и въздуха ще станат без преправяне , или поне на пръв поглед.
Втората турбина трябва да праправяш. Виждам че охлюва е рязан и направен на 90 градуса, което един "майстор" ме убеждаваше че няма как да стане. Измъчих се, но стана със кривия охлюв.
265 коня ще изкараш със стоковите дюзи ли? Съмнителна работа


Потребителски аватар
martin_G60
Мнения: 130
Регистриран на: Сря 23 авг 2006 16:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Засилване 2.0 ТДИ 140кс. ВММ мотор +-

Мнениеот martin_G60 » Нед 03 сеп 2017 15:47


Да първата е плуг енд плей втората трябва заигравка ;)
И 265кс. с други дюзи....
Идеята ми беше понеже ще го правя с някоя от двете турбини,според вас кой вариант е по-Ок или някакво друго адекватно предложение.
Поздрави!


Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1131
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: Засилване 2.0 ТДИ 140кс. ВММ мотор +-

Мнениеот lubo007 » Нед 03 сеп 2017 20:51


Написал си че ще ползваш същите дюзи и ще е ежедневка. Искаш и приятна за градско - слагай малката, още повече че ще си играеш по малко. Разлика ще усетиш огромна. Вече зависи кой ти прави ремапа


Потребителски аватар
martin_G60
Мнения: 130
Регистриран на: Сря 23 авг 2006 16:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Засилване 2.0 ТДИ 140кс. ВММ мотор +-

Мнениеот martin_G60 » Пон 04 сеп 2017 9:34


lubo007 написа:Написал си че ще ползваш същите дюзи и ще е ежедневка. Искаш и приятна за градско - слагай малката, още повече че ще си играеш по малко. Разлика ще усетиш огромна. Вече зависи кой ти прави ремапа

:th_up За съжаление човека,с който исках да работя вече го няма :cry
Мислех да звънна на Адлер да видя какво може да предложи или ако имате други ПРОВЕРЕНИ варианти ще се радвам да споделите ;)
Мерси предварително!


Потребителски аватар
sharpshooter_
Мнения: 27
Регистриран на: Вто 11 окт 2011 21:40
Автомобил: CorradoG60 Ford KugaTDCi
Двигател: PG
Местоположение: Sofia

Re: Засилване 2.0 ТДИ 140кс. ВММ мотор +-

Мнениеот sharpshooter_ » Пон 04 сеп 2017 9:49


Pepino :th_up


Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1131
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: Засилване 2.0 ТДИ 140кс. ВММ мотор +-

Мнениеот lubo007 » Пон 04 сеп 2017 13:55


sharpshooter_ написа:Pepino :th_up

Тоя Пепино дето само го хвалите, мен ми каза че повече от 140 коня не мога да извадя - иначе цената му е супер
Адлер ще ти кажат 600 лева (99 % съм сигурен) поне на мен така ми казаха а аз бях в същото положение както теб сега



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта