Наближава :arrow УЗАНА (24-26 август 2018 г.)

Засилване 2.0 ТДИ 140кс. ВММ мотор +-

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4655
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Засилване 2.0 ТДИ 140кс. ВММ мотор +-

Мнениеот hvp800 » Пон 11 сеп 2017 13:30


При мен с един и същ софтуер се получи, така че гтб2056вл тръгва по-бързо от гтб1756вк.
Усещането за дизел ( ранно тръгване ) може да го има със всяка от горепосочените турбини , но тук пак опираме до мапера, и какво той може да постигне.




Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 269
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: Засилване 2.0 ТДИ 140кс. ВММ мотор +-

Мнениеот Vankata_84 » Пон 11 сеп 2017 14:26


hvp800 ние с теб го говорихме по телефона, но и тук пред колегите ми е интересно да го споделя.

Тръгването от ниски не е добре да бъде самоцел, и има коли при който не може да стане. Два брутални примера:
-Моята А4-ка комби куатро 116 помпа дюза. Турбо от ASZ с чип, бута след 3-та скорост от 1400(че и по-надолу) си се усеща. Ще сложа бустметър скоро да съм точен.
-Две Ибизи който имам под ръка...Едната ASV 110, другата ASZ 131 ....110-ката с чип 131-цата без. И двете бутат над 1800об/мин на последни предавки. 131-цата е с ККК която би трябвало да се усеща по-рано(както е при друга клиентска Октавия с ККК и чип даже).
-Мога да замеся същия пример съпоставяйки динамиката на Х5 и 730д БМВ спрямо 330д при които отново по-леките купета се развъртат по-късно и на усещане не тръгват добре.

.....Та в тоя ред на мисли има ли човек с впечатления карал с гтб2056хх и гтб1756вк на по-тежичка кола за да може да се каже малко по-конкретно дали на колегата Пасата с коя от двете ще тръгва по-рано???

ПП - Мога даже да споделя малко по-късно и как 110-ката при Ибиза върви на по-ниски обороти.


Потребителски аватар
martin_G60
Мнения: 130
Регистриран на: Сря 23 авг 2006 16:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Засилване 2.0 ТДИ 140кс. ВММ мотор +-

Мнениеот martin_G60 » Вто 12 сеп 2017 9:30


nikolay_ss написа:Ако искаш да се развърта по-бързо турбината, трябва да се налее гориво в ниските обороти, така че да кадиш яко. Другият вариант е с по-плавно развъртане и не толкова пушеци, но така максималният ти въртящ ще е на по-високи обороти.

Ето примерни таблици кое турбо колко държи долу-горе, източник DarkSideDevelopments
Изображение

Изображение


Супер,мерси за инфото ;)


Потребителски аватар
martin_G60
Мнения: 130
Регистриран на: Сря 23 авг 2006 16:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Засилване 2.0 ТДИ 140кс. ВММ мотор +-

Мнениеот martin_G60 » Вто 12 сеп 2017 9:36


И отново опираме до мапера,понеже не всеки може да свърши всичко както трябва ;)
За това искам впечатления от хора,които са работили с даден човек и имат ПРЕКИ наблюдения от него.
Аз имам впечатления от хора,които се занимават с друга марка автомобили и за това питам за такива,които работят по TDI-та или VAG мотори.
Турбината на 99.9% ще бъде GT1756 хибрид като ще я пробвам с моите дюзи и ако не ми допада тогава ще ги смяна с 150-кови.
Като казвам че искам да се развърта в ниски и средни имам предвид основно в средния диапазон за да бъде пъргава и динамична в градски условия.


Потребителски аватар
a4tech19
Мнения: 29
Регистриран на: Пет 11 мар 2011 17:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: blg

Re: Засилване 2.0 ТДИ 140кс. ВММ мотор +-

Мнениеот a4tech19 » Пон 18 сеп 2017 10:42


Няколко пъти хората ти казаха с хибриди да не се занимаваш... Моето мнение е същото , карал съм 1752 на основата на 1749ва и сега карам със гтб1756вк/преправена и настроена на вакум от Ники nikito_ko1/ , няма нищо общо . Колата пак си тръгва в ниските /октавия 4х4 90к.с. 1500кг, настроена от Пепино/ , но и нагоре бута здраво. Вярно ,че е повече преправянето , но накрая резултата е по-удовлетворяващ.
честно казано аз вече не бих се занимавал с тунинг на дизел под 3 литра...
Сложи 1 чип и карай така , колата ще е повечко коне и ще си остане приятна ежедневка :)


Потребителски аватар
martin_G60
Мнения: 130
Регистриран на: Сря 23 авг 2006 16:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Засилване 2.0 ТДИ 140кс. ВММ мотор +-

Мнениеот martin_G60 » Вто 19 сеп 2017 9:14


Мерси за мнението колега,решението е взето и скоро ще пусна резултати от всичките хамалогии ;)


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 269
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: Засилване 2.0 ТДИ 140кс. ВММ мотор +-

Мнениеот Vankata_84 » Пет 29 сеп 2017 13:07


Колеги какъв е недостатъка на GT2052V монтиран на помпа-дюза 8 клапана?


Потребителски аватар
martin_G60
Мнения: 130
Регистриран на: Сря 23 авг 2006 16:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Засилване 2.0 ТДИ 140кс. ВММ мотор +-

Мнениеот martin_G60 » Сря 25 окт 2017 9:21


Да "поизтупаме" малко темата :)
Дайте "жокер" за добър мапер-понеже имам няколко опции но не съм 100% сигурен в избора си ;)
Ще изчакам мнения и после ще споделя аз между кой се чудя че не искам някой да "омаже" колата въпреки че не е нещо грандиозно но все пак....
Вие сте на ход :D


Потребителски аватар
nikolay_ss
Мнения: 605
Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
Автомобил: VW Golf MK4
Двигател: ALH++ 01
Местоположение: Варна

Re: Засилване 2.0 ТДИ 140кс. ВММ мотор +-

Мнениеот nikolay_ss » Сря 25 окт 2017 10:26


Отиди при някой който се е доказал и има дино, да не останеш само с впечатлението, че е много бърза.


Потребителски аватар
martin_G60
Мнения: 130
Регистриран на: Сря 23 авг 2006 16:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Засилване 2.0 ТДИ 140кс. ВММ мотор +-

Мнениеот martin_G60 » Сря 25 окт 2017 14:47


nikolay_ss написа:Отиди при някой който се е доказал и има дино, да не останеш само с впечатлението, че е много бърза.

Това е ясно но дай конкретни имена и фирми без значение местоположението.


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 269
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: Засилване 2.0 ТДИ 140кс. ВММ мотор +-

Мнениеот Vankata_84 » Сря 25 окт 2017 17:53


От мен глас за Адлер.


Потребителски аватар
martin_G60
Мнения: 130
Регистриран на: Сря 23 авг 2006 16:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Засилване 2.0 ТДИ 140кс. ВММ мотор +-

Мнениеот martin_G60 » Чет 26 окт 2017 13:14


Vankata_84 написа:От мен глас за Адлер.

Мерси колега ама доста противоречи мнения чух за тях-едни са доволни,едни не.....


Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1083
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: Засилване 2.0 ТДИ 140кс. ВММ мотор +-

Мнениеот lubo007 » Пет 03 ное 2017 8:55


хайде де, не си ли "купи коне" вече :icon_lol


Потребителски аватар
martin_G60
Мнения: 130
Регистриран на: Сря 23 авг 2006 16:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Засилване 2.0 ТДИ 140кс. ВММ мотор +-

Мнениеот martin_G60 » Пет 03 ное 2017 15:39


lubo007 написа:хайде де, не си ли "купи коне" вече :icon_lol

:mhihi Чакам монтаж на турбината и Ангел от Хеед да я нагласи ;)


Потребителски аватар
martin_G60
Мнения: 130
Регистриран на: Сря 23 авг 2006 16:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Засилване 2.0 ТДИ 140кс. ВММ мотор +-

Мнениеот martin_G60 » Чет 30 ное 2017 9:39


Колата е с монтирана турбина (хибрид GT1756) нова индукшън система,премахнат ДПФ,права генерация,нов МАФ сензор на 4бара със сток дюзи и кулер и настроена в Хеед 91 от Ангел.
Прикачвам графиката и искам компетентни мнения за резултата защото според мен това е меко казано несериозно,нереално и смешно.
Обяснението му е че това бил лимита на сток дюзите,което за мен не е ок.
Благодаря на всички отзовали се!

П.П.Колата няма никакви грешки или проблеми....

24174355_930324663785006_3612443537296337199_n.jpg



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта