Здравейте колеги решил съм малко да живна колата.
1. Обърнат всмукателен колектор от Passat 131hp PD
2. Интеркулер 550x180x65, алуминеиви турбо пътища
3. 11мм елемент
4. Разпръсквачи 0,230ум
5. Турбина от 1.9TDI PD ARL GT1749VB
6. Спирачна система от 1.9TDI PD ARL
А за съединител давайте мнения.
Проект - VW Golf 4 1.9TDI 110hp AHF
Re: Проект - VW Golf 4 1.9TDI 110hp AHF
Закс Перформанс за съединителя.
За турбото си помисли още малко, че ВБ не е най-оптималния вариант.
За колектор те съветвам да потърсиш от vw lt , или от Волво , двата мотора са на практика еднакви , пет цилиндрови дизели.
За турбото си помисли още малко, че ВБ не е най-оптималния вариант.
За колектор те съветвам да потърсиш от vw lt , или от Волво , двата мотора са на практика еднакви , пет цилиндрови дизели.
Re: Проект - VW Golf 4 1.9TDI 110hp AHF
Истинската турбина започва с GTB ( за GTD не говоря, че е много нова , и скъпа ) всичко друго са пари на вятъра.
- AestheticGOD
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пет 02 сеп 2016 14:58
- Автомобил: Голф 3 110кс Пасат б5 ТДИ 110кс
- Двигател: АФН++ 96 АФН++ 98
Re: Проект - VW Golf 4 1.9TDI 110hp AHF
Именно правилно те е ориентирал колегата,аз бих ти препоръчал GTB1756VK от 2,7TDI уникална е,и е доста по "избухлива" от хибрида който си споменал.Ако имаш интерес,мога да направя няколко клипа как се държи въпросната турбина?
- Djaniko0o
- Мнения: 79
- Регистриран на: Пет 23 ное 2012 20:28
- Автомобил: VW Golf MK4
- Двигател: AHF+ 98
- Местоположение: Някъде около Варна
Re: Проект - VW Golf 4 1.9TDI 110hp AHF
Гледам че темата е много стара, но имам едно питане отнсно ГНП, не е ли загуба на време и финанси ако наливаш пари в ГНП не е ли по-добре примерно да се вложат в двигател помпа-дюза?
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проект - VW Golf 4 1.9TDI 110hp AHF
Ами ако нямаш под ръка помпа дюза.....?
А и на роторните също им се отразява добре засилването
А и на роторните също им се отразява добре засилването
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проект - VW Golf 4 1.9TDI 110hp AHF
При роторните с доста по-малко пари се постигат големи резултати. При помпа дюза 150 коня особено, предимството е, че без абсолютно никакви хардуерни инвестиции само добър софтуер мощността отива на едни 180 - 190 коня и си имаш дълга 6 степенна кутия, но ако примерно имаш ПД 101 коня, трябва да смениш много неща за такива коне.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пет 11 ное 2011 20:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: makedonija
Re: Проект - VW Golf 4 1.9TDI 110hp AHF
Колеги ще ми обясни ли някои каква е разликата между сортен вал 250/260° и вал от SDI.има ли смисъл от толкова скъп вал или да слагам от SDI.Става въпрос за тди 110 кс, който е с ремап и е към 150 кс.Мерси
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта