Здравейте колеги,
има ли смисъл да се сложат по-големи дюзи от ASZ да кажем, на стандартното турбо GT1544 след ремап разбира се, ще има ли позитивен ефект от към вървеж?
Колата е VW POlo 6N2 1.4TDI AMF PD.
VW POlo 6N2 1.4TDI AMF PD - По-големи дюзи на стандартно турбо?
VW POlo 6N2 1.4TDI AMF PD - По-големи дюзи на стандартно турбо?
Последна промяна от Snuupy на Сря 22 ное 2017 12:00, променено общо 2 пъти.
- nikolay_ss
- Мнения: 1005
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: [W211] [Touareg 7P6]
- Двигател: [OM646 06] [CVWA 16]
Re: VW POlo 6N2 1.4TDI AMF PD - Оптимизиране с цел повишане на мощност
първоначалната ми идея за колата беше преминаване към VNT от Westgate с 1749VB, , дюзи от ARL, челен кулер, генерация и тнт
Идеята ми за дооптимизацията е челен кулер, тъй като моят е спукан, а и е затапен и като цяло не върши работа, генерация на 55 или 60мм с един резонатор, и може би по-големи дюзи от ASZ да речем
Малко си противоречиш
Щом имаш мерак я прави, недей го мисли, като се счупи - счупи.. все тая поне ще си си направил кефа.
ASZ е със същите разпръсквачи като ARL - AL.
Щом си се решил да слагаш още гориво, ще ти трябва и въздух...
Не съм запознат с 1.4TDI, но не мисля, че ще държат на много коне без да се отваря двигателя.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта