VW POlo 6N2 1.4TDI AMF PD - По-големи дюзи на стандартно турбо?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Snuupy
Мнения: 471
Регистриран на: Пон 26 яну 2015 0:15
Автомобил:
Двигател:

VW POlo 6N2 1.4TDI AMF PD - По-големи дюзи на стандартно турбо?

Мнениеот Snuupy » Пон 20 ное 2017 11:35


Здравейте колеги,
има ли смисъл да се сложат по-големи дюзи от ASZ да кажем, на стандартното турбо GT1544 след ремап разбира се, ще има ли позитивен ефект от към вървеж?

Колата е VW POlo 6N2 1.4TDI AMF PD.

Последна промяна от Snuupy на Сря 22 ное 2017 12:00, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
nikolay_ss
Мнения: 1003
Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
Автомобил: [W211] [Touareg 7P6]
Двигател: [OM646 06] [CVWA 16]

Re: VW POlo 6N2 1.4TDI AMF PD - Оптимизиране с цел повишане на мощност

Мнениеот nikolay_ss » Пон 20 ное 2017 17:12


първоначалната ми идея за колата беше преминаване към VNT от Westgate с 1749VB, , дюзи от ARL, челен кулер, генерация и тнт


Идеята ми за дооптимизацията е челен кулер, тъй като моят е спукан, а и е затапен и като цяло не върши работа, генерация на 55 или 60мм с един резонатор, и може би по-големи дюзи от ASZ да речем


Малко си противоречиш :Mr Green Fun
Щом имаш мерак я прави, недей го мисли, като се счупи - счупи.. все тая поне ще си си направил кефа.
ASZ е със същите разпръсквачи като ARL - AL.
Щом си се решил да слагаш още гориво, ще ти трябва и въздух...
Не съм запознат с 1.4TDI, но не мисля, че ще държат на много коне без да се отваря двигателя.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта