Здравейте колеги. Имам няколко въпроса относно някои модификации по автомобила. Който знае нещо, ще се радвам да сподели
1. Искам да олекотя маховика, но не знам с колко кг.
2. Взех юбилеен колектор, но не разбрах разликата с неюбилейния каква е и дали и си заслужава да го монтирам (дали ще има ефект)
3. Имам кутия от Пасат AYK, заслужава ли си да се замени с дългата CDA.
4. Взех спортно окачване на JOM и не знам при регулирането му на височината дали се променя и твърдостта или няма значение. В момента в вдигнато максимално.
Голф 3 АБФ атмосферен тунинг
- boraks
- Мнения: 366
- Регистриран на: Нед 07 мар 2010 20:42
- Автомобил: VW MK 3
- Двигател: ABF 1994
- Местоположение: София
Re: Голф 3 АБФ атмосферен тунинг
Явно вече никой не кара абф :D
- Iago
- Мнения: 463
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
- Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
- Двигател: B8444S
- Местоположение: София
Re: Голф 3 АБФ атмосферен тунинг
Здравей.
1) Направи го около 6кг и го балансирай, но имай предвид, че макар и нищожен процент.. все пак такъв има, стругара да е смотан и да го омаже и да се разхвърчи в движение. Не те плаша..
2) Разликата е толкова никаква, че по-добре така както си го купил, го продай, поне да си върнеш 30-50те лв. Или го запази ако меката връзка е здрава, че ако твойта се скъса ше падне едно търсене...
3) Заслужава си да. Колата става по-пъргава, разликата се усеща.
4) Никаква идея. Ако нямаш отделна "врътка" за твърдост, каквато съм почти сигурен че няма.. все пак е евтино окачване, то разлика не би трябвало да усетиш.
1) Направи го около 6кг и го балансирай, но имай предвид, че макар и нищожен процент.. все пак такъв има, стругара да е смотан и да го омаже и да се разхвърчи в движение. Не те плаша..
2) Разликата е толкова никаква, че по-добре така както си го купил, го продай, поне да си върнеш 30-50те лв. Или го запази ако меката връзка е здрава, че ако твойта се скъса ше падне едно търсене...
3) Заслужава си да. Колата става по-пъргава, разликата се усеща.
4) Никаква идея. Ако нямаш отделна "врътка" за твърдост, каквато съм почти сигурен че няма.. все пак е евтино окачване, то разлика не би трябвало да усетиш.
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: Вто 14 авг 2007 20:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ....
Re: Голф 3 АБФ атмосферен тунинг
Е сега виждам темата. За скоростите е добре да са къси. Е зависи и какво търсиш де ускорение или макс.скорост. Аз повече карам градско и по баири и съм много доволен от късите които сложих (CGX или CGY от пасат 1.8 моно с диф 3.94). Колата е по пъргава, няма чудене по баира и си набира добре. За драг не стават ( мое лично мнение щото 3та свършва на 130-135 ) За окачването и аз съм с JOM и съм го свалял до ножа и съм го вдигал като Голф Кънтри. При свалено до ножа окачване колата е залепена за асфалта и е много добре по завоите като возията е твърда, обаче на равен път. При неравности започва да подскача което е нормално за евтинджос окачване. Колкото повече я вдигаш колата, толкова става по-мека возията. Поне при мен така я усещам. Също съм махнал малките пружини от окачването, само с големите съм винаги.
- Iago
- Мнения: 463
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
- Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
- Двигател: B8444S
- Местоположение: София
Re: Голф 3 АБФ атмосферен тунинг
AYK и CDA имат едни и същи 5ти предавки.. не виждам как ще му пострада макс. скоростта. И за драг с AYK върви повече отколкото със стоковите.
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: Вто 14 авг 2007 20:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ....
Re: Голф 3 АБФ атмосферен тунинг
Аз писах за моя сетъп колега в случая.
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: Съб 06 фев 2010 15:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Голф 3 АБФ атмосферен тунинг
Доколкото се вижда разликата в колекторите между сток и юби е следната:
Сток
Юби:
Разликата е че на обикновения тръбите са сплескани още в началото и намаляват сечението още преди меката връзка докато юби там няма такова стеснение.
Както каза Iago като се прецака меката връзка стават едни чуденки ако ще се сменя колектора поне да е някой такъв:
Съответно снимките ще зачезнат по някое време че са от нета.
Относно скорости според моят скромен опит.
Разликата между: АYK CDA
АYK dif: 3,684 N/A 3,778 2,118 1,429 1,029 0,837
CDA dif: 3,684 N/A 3,300 1,944 1,308 1,029 0,837
Както се вижда- диференциала е еднакъв както и 4 и 5 скорост са напълно еднакви.
Когато тотализирах моята CDA влезнах в одисея с ребилд и не намерих АYK.
Съответно ребилднахме една CZM която се оказа едно към едно с CDA като скорости но много по къс диф:
CDA dif: 3,684 N/A 3,300 1,944 1,308 1,029 0,837
CZM dif: 3.300 N/A 4.235 1.944 1.308 1.029 0.837
Само от диф разликата е огрооомна не можах да си позная колата - единствения недостатък е че 5 става много къса за извънградско и разхода се дигна с 1 на 100 нагоре защото оборотите са много високи ама при разход 14-16-18 на сто все тая ...
Сток
Юби:
Разликата е че на обикновения тръбите са сплескани още в началото и намаляват сечението още преди меката връзка докато юби там няма такова стеснение.
Както каза Iago като се прецака меката връзка стават едни чуденки ако ще се сменя колектора поне да е някой такъв:
Съответно снимките ще зачезнат по някое време че са от нета.
Относно скорости според моят скромен опит.
Разликата между: АYK CDA
АYK dif: 3,684 N/A 3,778 2,118 1,429 1,029 0,837
CDA dif: 3,684 N/A 3,300 1,944 1,308 1,029 0,837
Както се вижда- диференциала е еднакъв както и 4 и 5 скорост са напълно еднакви.
Когато тотализирах моята CDA влезнах в одисея с ребилд и не намерих АYK.
Съответно ребилднахме една CZM която се оказа едно към едно с CDA като скорости но много по къс диф:
CDA dif: 3,684 N/A 3,300 1,944 1,308 1,029 0,837
CZM dif: 3.300 N/A 4.235 1.944 1.308 1.029 0.837
Само от диф разликата е огрооомна не можах да си позная колата - единствения недостатък е че 5 става много къса за извънградско и разхода се дигна с 1 на 100 нагоре защото оборотите са много високи ама при разход 14-16-18 на сто все тая ...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 137 госта