Голф АРЛ-Голямо турбо

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Голф АРЛ-Голямо турбо

Мнениеот valiosport » Сря 26 сеп 2018 22:14


От някакво известно време ми се въртят в главата идеи за малко засилване на моя голф 4 ТДИ 150. В момента съм само с чип тунинг 180к.с и искам да го подсиля още малко без да напъвам двигатела до последно да изкарам 200-210 кончета колкото е и тавана на дюзите.
Знам че с хибрида 1752вб ще стане най добре, но нито една фирма неможе да ми предложи да си закупя хибридно турбо, в момента имам възможност да взема ГТ2056в от мерцедес ЦДИ 6 цилиндъра, но гледам че е с електронен актуатор, което не е голям проблем понеже ще се преправи, другото турбо на което съм хвърлил око е ГТБ1756вк от 2.7 ТДИ, и при двата случая трябва да се слага вакумен актуатор, но при ГТБ-то изхода от студената част ще дойде малко назад и може да не стигне маркуча.
Дали ще имат някаква разлика в спулването, някой слагал ли е ГТ2056в?
Какъв изпускателен колектор ще ми е необходим, от напречен или надлъжен 1.9 ТДИ, тръбите за мазане и оттичане сигурно няма да паснат?
Въобще всякаква информация ще ми е полезна.
Колата е ежедневна и се кара всеки ден, няма да я правя драгаджийка!




Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта