Vw Golf mk4 ahf с чип въпроси и проблеми..
- Djaniko0o
- Мнения: 79
- Регистриран на: Пет 23 ное 2012 20:28
- Автомобил: VW Golf MK4
- Двигател: AHF+ 98
- Местоположение: Някъде около Варна
Vw Golf mk4 ahf с чип въпроси и проблеми..
Здравейте, колеги! Нямам много опит за това се извинявам за глупавите въпроси, които ще задам по-долу . При Доказан мапер съм си чипвал колата mk4 1.9 Ahf first run 110к.с second 112к.с изкара. Двигателят винаги е щаден 10г. Е в нашето семейство голфчето и не е мъчено и винаги поддържано.. Преди чипа замина съединителя беше с маховик от SDI и съединител, както и да е изкара 160 хиляди километра. Веднага беше подменен с твърд маховик отново, но този път с 228мм на LuK и пълен комплект LuK. След това 1500-2000км се караше за да се разработи и я чипнах. Изкара 149к.с 351нм. Обаче имам едно питане първата седмица като карам нормално въртене гуми на втора при рязко подаване на газ на втора. Обаче сега както карам нормално като му подам пълна газ набира бързо обаче не се чуват гумите възможно ли е да върти без да се чуват гумите да свирят??? Вече 3000км с чип голяма разлика във вървенето и при нормалнп каране и разхода падна :) обаче едно ме притеснява когато колата е на втора или. Трета. На обороти 900-1000 като подам леко газ м/у 1100 и 1300оборота се получава едно придръпване от какво може да е колеги?
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
- Djaniko0o
- Мнения: 79
- Регистриран на: Пет 23 ное 2012 20:28
- Автомобил: VW Golf MK4
- Двигател: AHF+ 98
- Местоположение: Някъде около Варна
Re: Vw Golf mk4 ahf с чип въпроси и проблеми..
valiosport написа:Помпата
Благодаря за отговора, колега, а не трябва ли да забива колата при проблем с помпата?
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Vw Golf mk4 ahf с чип въпроси и проблеми..
На един приятел на 1.9 AHU имаше такива симптоми и после се появи и теч от помпата и като я отвори имаше счупена пружина.
Не гарантирам че това е при теб, просто ти давам насока, за да се разбере трябва майстор никой не може да ти каже през монитора какво е на колата
Не гарантирам че това е при теб, просто ти давам насока, за да се разбере трябва майстор никой не може да ти каже през монитора какво е на колата
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7654
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Vw Golf mk4 ahf с чип въпроси и проблеми..
Сериозно ли караш на трета на оборот и очакваш, че след 10 години такова каране да се държи по същия начин?
- Iago
- Мнения: 463
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
- Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
- Двигател: B8444S
- Местоположение: София
Re: Vw Golf mk4 ahf с чип въпроси и проблеми..
Ебати мисленето. А каква е причината да НЕ се държи добре и след 20 години при изрядна кола? Когато си ремонтираш колата при нужда.. и квот се счупи се сменя с ново, колата и след 30 години пак ще се държи добре. Нали.. ако нечие мислене е "докат мърда, нема а я барам", тогава да.. след 10 години ще е подвижен ковчег.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7654
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Vw Golf mk4 ahf с чип въпроси и проблеми..
Не става дума за неправилно обслужване а за неправилба употреба. Карането с толкова ниски обороти на висока предавка е зле за доста неща по колата.
Зле е за лагерите и турбото, защото налягането на маслото е ниско. Зле е за двумасовия маховик, защото извършва осцилации с по-голяма амплитуда. Зле е за скоростната кутия защото натискът при зъбите е по-голям, понеже трябва, същата мощност необходима за ускоряването на автомобила, да се предаде с ниски обороти и с голям вътрящ момент. Зле е за лагерите на скоростната кутия, защото зъбните колекета са с наклонени зъби и увеличеният натиск става и страничен.
По темата: възможно е маховика ти да си заминава вече, или да имаш проблем по горивната система - износе и разпръсквачи, износена помпа.
Зле е за лагерите и турбото, защото налягането на маслото е ниско. Зле е за двумасовия маховик, защото извършва осцилации с по-голяма амплитуда. Зле е за скоростната кутия защото натискът при зъбите е по-голям, понеже трябва, същата мощност необходима за ускоряването на автомобила, да се предаде с ниски обороти и с голям вътрящ момент. Зле е за лагерите на скоростната кутия, защото зъбните колекета са с наклонени зъби и увеличеният натиск става и страничен.
По темата: възможно е маховика ти да си заминава вече, или да имаш проблем по горивната система - износе и разпръсквачи, износена помпа.
- Iago
- Мнения: 463
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
- Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
- Двигател: B8444S
- Местоположение: София
Re: Vw Golf mk4 ahf с чип въпроси и проблеми..
Начи.. като колата е нова това си е все така зле, ама колата работи без грам проблем.. обаче когато колата е на 10г.. нали това продължава да е зле, само че вече колата не се държи ок.
Съгласен с това което казваш, просто довода ти за 10г кола беше супер не на място. И втора предавка НЕ Е висока, за да си с 1000 оборота и да подадеш леко газ. Ако втора е висока, то пета сигурно е космическа. Както и да е, не мисля за необходимо да спорим, ето виждам, че все пак си дал съвек на човека за изноеси маховик, помпа, разпръсквачи, ала-бала.. което е доста по-разничен коментар от първият ти. Браво!
Съгласен с това което казваш, просто довода ти за 10г кола беше супер не на място. И втора предавка НЕ Е висока, за да си с 1000 оборота и да подадеш леко газ. Ако втора е висока, то пета сигурно е космическа. Както и да е, не мисля за необходимо да спорим, ето виждам, че все пак си дал съвек на човека за изноеси маховик, помпа, разпръсквачи, ала-бала.. което е доста по-разничен коментар от първият ти. Браво!
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7654
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Vw Golf mk4 ahf с чип въпроси и проблеми..
Djaniko0o написа: обаче едно ме притеснява когато колата е на втора или. Трета. На обороти 900-1000 като подам леко газ м/у 1100 и 1300оборота се получава едно придръпване от какво може да е колеги?
Колега @lago, с 900 оборора на трета си е направо потегляне на трета
След 10 години такова каране тоя мотор дали е същия какъвто е бил?
- Djaniko0o
- Мнения: 79
- Регистриран на: Пет 23 ное 2012 20:28
- Автомобил: VW Golf MK4
- Двигател: AHF+ 98
- Местоположение: Някъде около Варна
Re: Vw Golf mk4 ahf с чип въпроси и проблеми..
goppa написа:Djaniko0o написа: обаче едно ме притеснява когато колата е на втора или. Трета. На обороти 900-1000 като подам леко газ м/у 1100 и 1300оборота се получава едно придръпване от какво може да е колеги?
Колега @lago, с 900 оборора на трета си е направо потегляне на трета
След 10 години такова каране тоя мотор дали е същия какъвто е бил?
Явно не сте ме разбрали. Не говорим за поддържане на скорост с 900 оборота а при самото набиране... Явно аз съм сбъркал като съм обяснявал за което се извинявам
Проблемът е следният потеглям нормално на първа, превключвам на втора и при подаване вече на газ колата е в ниски обороти около м/у 1200 - 1400 обр/мин там се получава това притрисане, ако дам рязко газ не се усеща. На втора съм набрал вече скорост и е време за 3-та когато превключа съм със скорост около 40-50км и е пак на тези обороти ниски, но по-скоро проблемът е само във втората в третата го няма. И колата си е поддържана и е пазена всичко се сменя на време за 8г. да чукна на дърво нито турбина, абе никакви проблеми по двигателя. Само по ходвата част е правен ремонт то е ясно защо пътищата и всичко е стегнато винаги
п.п маховикът е твърд, на LUK сменен преди 2000км целият комплект съединител и притисквател LUK, маслото на кутията също е сменена ако има значениеи преди 200км
п.п проблемът се усеща при ускорение в началото на втора (плавно ускорение или при пускане на газта и отново подаване леко на газ). Възможно ли да е от горивните карти нещо?
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7654
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Vw Golf mk4 ahf с чип въпроси и проблеми..
Възможно е да смуче въздух в горивото при ускорение и спиране. В резултат авансатора не може да уцели предварението. Пробвай да покараш с нафта от бутилка за да изключиш въьдух в горивото!
- Iago
- Мнения: 463
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
- Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
- Двигател: B8444S
- Местоположение: София
Re: Vw Golf mk4 ahf с чип въпроси и проблеми..
Питах те за втора... висока ли ти се струва? Като цяло говориш глупости. Това което описваш ще се случи ако караш както караха маршруткаджиите в София преди 15 години. Всъщност не знам, може и сега да карат така.. с 40 на 5та, ама постоянно каране. Тва им беше стила. Направо с ушите си чуваш как мотора се мъчи. Сменил е звука като пред умиране... дет се вика бил съм 15-16 годишен пикльо и дори аз съм чувал звука. Ама то и за тва маршрутките тогава бяха моргаджийски коли с лиценз за движение по пътищата. Аз спирам да участвам в спора.goppa написа:Djaniko0o написа: обаче едно ме притеснява когато колата е на втора или. Трета. На обороти 900-1000 като подам леко газ м/у 1100 и 1300оборота се получава едно придръпване от какво може да е колеги?
Колега @lago, с 900 оборора на трета си е направо потегляне на трета
След 10 години такова каране тоя мотор дали е същия какъвто е бил?
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Vw Golf mk4 ahf с чип въпроси и проблеми..
Не се бийте....
Колега,знам че е чипната,но провери дали случаЕно не е кодировката на автомат
И проблеми с датчика на скоростомера имаш ли?
Колега,знам че е чипната,но провери дали случаЕно не е кодировката на автомат
И проблеми с датчика на скоростомера имаш ли?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта