Тунинг за Голф 4 101коня

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
outofthegame1994
Мнения: 3
Регистриран на: Вто 29 сеп 2020 21:58
Автомобил:
Двигател:

Тунинг за Голф 4 101коня

Мнениеот outofthegame1994 » Пет 19 май 2023 11:52


Здравейте , понеже нищо не разбирам от коли ще ми трябва малко помощ по следния въпрос.
Карам golf 4 1.9 tdi 101hp код на мотора AXR (мисля че така беше). Интересувам се от това да го вдигна на 150-170коня максимум (повече нямам нужда). Та моля някой който разбира, да изкаже мнение какво, как и защо. Силно ме интересува да не е*а мамата на мотора за това бих се примирил и с по-малко от конете по-горе. Ще съм благодарен ако някой удари едно рамо с информация , съвети и обяснение като за “малоумен”. :rolleyes :rolleyes




Потребителски аватар
walentin
Мнения: 507
Регистриран на: Чет 22 мар 2007 19:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Тунинг за Голф 4 101коня

Мнениеот walentin » Нед 21 май 2023 20:11


Колега, не се занимавай с глупости. Тоя мотор е ВЕЛИК! Ще го прецакаш! Карах един Туран с него , 2004г, нов, помпа-дюза, сега е 600000.


Потребителски аватар
самкатааa
Мнения: 186
Регистриран на: Пон 09 яну 2012 17:06
Автомобил: Seat Ibiza 6L
Двигател: ATD

Re: Тунинг за Голф 4 101коня

Мнениеот самкатааa » Сря 24 май 2023 2:30


Колега за 170 коня трябва да сложиш минимум гт1749ва от 131-ца, дюзите ще са на границата за тези коне и съответно е хубаво да се сложат AL-ки.Съединителя гаранция няма да издържи много както и да се избягва увеличението на torque лимитера в ниски обороти. И като направиш бързи калкулации не си заслужава инвестицията. Аз съм с 101-ца ATD: турбина гт1749в , сложил съм всмукателен колектор, интейк с гофрето , дебитомер и капака на филтърната кутия от 131-ца. Егр-а изхвърлен в кофата и заменен с рейс пайп , софтуерно изолиран дебитомер и настроена по мап сензора (заменен с 3 баров от 131/150).Изолирани са клапаните на егр-а и клапата за меко гасене , за да няма евентуален пропуск на вакуум от тях. Не е нещо уау ,но колата върви много прилично без абсолютно никакви пушеци като настройките си ги правих сам в рамките за безопасност на мотора.


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4250
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Тунинг за Голф 4 101коня

Мнениеот tdi fen » Сря 24 май 2023 8:31


според мен 1749 vk ( от 2.7 tdi) е най-добрият вариант


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1933
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Тунинг за Голф 4 101коня

Мнениеот Danny boy » Чет 25 май 2023 14:18


1756vk искаш да кажеш?...


outofthegame1994
Мнения: 3
Регистриран на: Вто 29 сеп 2020 21:58
Автомобил:
Двигател:

Re: Тунинг за Голф 4 101коня

Мнениеот outofthegame1994 » Пет 26 май 2023 13:39


самкатааa написа:Колега за 170 коня трябва да сложиш минимум гт1749ва от 131-ца, дюзите ще са на границата за тези коне и съответно е хубаво да се сложат AL-ки.Съединителя гаранция няма да издържи много както и да се избягва увеличението на torque лимитера в ниски обороти. И като направиш бързи калкулации не си заслужава инвестицията. Аз съм с 101-ца ATD: турбина гт1749в , сложил съм всмукателен колектор, интейк с гофрето , дебитомер и капака на филтърната кутия от 131-ца. Егр-а изхвърлен в кофата и заменен с рейс пайп , софтуерно изолиран дебитомер и настроена по мап сензора (заменен с 3 баров от 131/150).Изолирани са клапаните на егр-а и клапата за меко гасене , за да няма евентуален пропуск на вакуум от тях. Не е нещо уау ,но колата върви много прилично без абсолютно никакви пушеци като настройките си ги правих сам в рамките за безопасност на мотора.


Благодаря за инфото колега , можеш ли да ми кажеш цялата процедура като части и труд на какви парички ще ми стъпи ориентировъчно?



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 141 госта