Coilover - спортно окачване

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Coilover - спортно окачване

Мнениеот Жоро Делчев » Сря 11 юли 2007 20:44


Нека всеки сподели какво знае за този тип окачване-предимства,недостатъци,принцип на действие,поддръжка,издръжливост.... :roll:




Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Сря 11 юли 2007 20:48


с Две думи.... Регулируемо (както се сетиш) окачване. Перфектно за писта и гладък път. За издръжливост не мога да кажа.
Мога да сипя само суперлативи за това окачване!!!!


Потребителски аватар
hose
Мнения: 611
Регистриран на: Пет 05 яну 2007 20:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот hose » Сря 11 юли 2007 23:09


И аз като Бобката мога само суперлативи да изказвам за регулируемото окачване-до момента нямам оплаквания,за издръжливост ще говоря след време(като се обедя колко ще издържи :wink: ),за предимства-ефекта(свалянето) който можеш да постигнеш с този вид окачване,не можеш да го постигнеш с нищо друго :shock ,а и колата се държи перфекно на пътя.....
За недостатъци-може би единствено цената,ако въобще може да се каже че е недостатък,защото който иска "истинско" нещо,ще трябва да даде и "истински" парички.....


Потребителски аватар
peshoxx
Мнения: 631
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 1:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот peshoxx » Чет 12 юли 2007 8:57


Има все пак един недостатък,но той е свързан с нашата народна действителност! :evil: Пътищата ни са пълни с дупки и неравности и трябва да подскачаш постоянно.....и то на най-меко положение:( Един приятел караше клио с KW(пълнителите бяха нови KONI SPORT....) ,издържа една седмица и го свали,защото повечето време му се налагаше да кара по паваж и то много крив и разбит. Просто държавата ни е шибана и трябва да почакаме още малко за да се оправят пътищата..... :wink:


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Чет 12 юли 2007 9:39


Ако е добро окачването не друса много,абсорбира много добре неравностите,имам впечатление от H&R coiloveri-Голфа на един приятел скастряше го с 200 и стоеше като залепнал-уникален седеш :shock
П.С:Имаше и разпорна щанга между бутушите,която също доста допринася за стабилноста 8)


Потребителски аватар
peshoxx
Мнения: 631
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 1:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот peshoxx » Чет 12 юли 2007 15:55


Колега,имам в предвид по паваж,поне в Пловдив имаме такъв в излишък!! :evil: Иначе вози супер стегнато.


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Чет 12 юли 2007 19:44


Ам аз да ви кажа, съм с предни куловъри WITEC, мно'го добре се държи колата, сваляш колко си искаш, ама сега съм с 16" та не е мноо свалена, че претрих калниците вече,

Вчера си взех от Доктора пълен комплект куловъри и като ги сложа ще я пусна максимално да видя дали ще мога да я карам в града, иначе само цената спира, ама си е кеф
лятото пускаш, зимата вдигаш :wink:


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Съб 14 юли 2007 17:40


Най после и аз се сдобих с така мечтаните коиловери fk.Пуснах колата дотолкова че веждите да покриват страничния грайфер на гумата,но от шофьорската страна гумата взе да стърже в веждата при навит волан,някой ако може да сподели как се подготвят веждите за нисък автомобил,докато не съм ги прецакал :?


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Съб 14 юли 2007 17:58


Имаше такава тема, една машинка подобна на крик, която се закрепва на главината и се подготвят лакниците, ама не можах да я намеря пък и трябва да излизам :wink: потърси със сещаш се :wink:


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Съб 14 юли 2007 23:34


Achim Lauritzen написа:Най после и аз се сдобих с така мечтаните коиловери fk.Пуснах колата дотолкова че веждите да покриват страничния грайфер на гумата,но от шофьорската страна гумата взе да стърже в веждата при навит волан,някой ако може да сподели как се подготвят веждите за нисък автомобил,докато не съм ги прецакал :?
Питай колегата hose той знае,може и снимки да пусне! :wink:


Потребителски аватар
iliev77
Мнения: 375
Регистриран на: Съб 06 авг 2005 9:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот iliev77 » Нед 15 юли 2007 9:56


Achim Lauritzen написа:Най после и аз се сдобих с така мечтаните коиловери fk.Пуснах колата дотолкова че веждите да покриват страничния грайфер на гумата,но от шофьорската страна гумата взе да стърже в веждата при навит волан,някой ако може да сподели как се подготвят веждите за нисък автомобил,докато не съм ги прецакал :?

R_Tuning е твоя човек. Той работи в Хеед - ето ти един вариант
Лошото е че си много далеч, като гледам :wink:
Изображение


Потребителски аватар
maniaka
Мнения: 370
Регистриран на: Съб 05 ное 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот maniaka » Нед 15 юли 2007 19:40


madcap написа:Имаше такава тема, една машинка подобна на крик, която се закрепва на главината и се подготвят лакниците, ама не можах да я намеря пък и трябва да излизам :wink: потърси със сещаш се :wink:

Ето снимките от тази тема дано ти помогнат :twisted:
http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/96/23773_455.JPG
http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/96/23779_550.JPG
http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/96/23781_614.JPG


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Нед 15 юли 2007 22:23


Да да, такава е машинката, или на майстор :cry:


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Вто 17 юли 2007 9:01


Доколкото разбирам става въпрос за ''разпъване'' на веждите или греша?!Ако е така няма ли да се напука боята над тях :roll:


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Сря 18 юли 2007 1:36


Не за разпъване, а за подгъване на лентичката на калника, дето на нея се захваща пластмасовата вежда, капиш :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта