Особености на 16V моторите на VW - 9A, KR, PL, ABF
- bbboiko2004
- Мнения: 4187
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
...
много мерси. Защото вчера се изложих супер много като казах че за Мк2 няма друг 16в мотор освем кр . явно съм се объркал защото изглеждат еднакви
- kav4o
- Мнения: 921
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: ABF 1988
- Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet
oHua написа:Искаш да наплющиш АБФ-ски на КР-а ми са струва.kav4o написа:oHua написа:Kozunak написа:Да той е с бившия мой.
Не за рошавия бе.Преди бях със стоков от АБФ-не юбилеен,имаше некъв ефект.
Тенк ю,Красьо
Мелезче е- pl с неща от кр,на един приятел...той го мисли отдавна,но не намираме такъв изпускател
- hoax
- Мнения: 280
- Регистриран на: Съб 02 яну 2010 17:40
- Автомобил: VW Golf II
- Двигател: GX
- Местоположение: Lovech
Re: Особености на 16V моторите на VW - 9A, KR, PL, ABF
колеги кажете с какъв дебит са инжекторите на КР и на ГХ
- schmid
- Мнения: 105
- Регистриран на: Нед 31 май 2009 19:07
- Автомобил: Mk3
- Двигател: PL 1988
- Местоположение: Варна
Re: Особености на 16V моторите на VW - 9A, KR, PL, ABF
а когато се направи 3 шлайф на КР блок то ще рече 82,5 тогава ще паснат ли бутала от АБФ ?
Re: Особености на 16V моторите на VW - 9A, KR, PL, ABF
като диаметър да .... но като други подробности НЕ
- schmid
- Мнения: 105
- Регистриран на: Нед 31 май 2009 19:07
- Автомобил: Mk3
- Двигател: PL 1988
- Местоположение: Варна
Re: Особености на 16V моторите на VW - 9A, KR, PL, ABF
Bobby_ написа:като диаметър да .... но като други подробности НЕ
ако кажеш подробностите цена няма да имаш
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Особености на 16V моторите на VW - 9A, KR, PL, ABF
schmid написа:Bobby_ написа:като диаметър да .... но като други подробности НЕ
ако кажеш подробностите цена няма да имаш
Е какво точно да ти каже, че биелите на кр са 144мм а на абф 159мм, едните са с 20мм пистолен болт а другите 21мм или нараво, че си съсипал блока на мотора
- schmid
- Мнения: 105
- Регистриран на: Нед 31 май 2009 19:07
- Автомобил: Mk3
- Двигател: PL 1988
- Местоположение: Варна
Re: Особености на 16V моторите на VW - 9A, KR, PL, ABF
paco написа:schmid написа:Bobby_ написа:като диаметър да .... но като други подробности НЕ
ако кажеш подробностите цена няма да имаш
Е какво точно да ти каже, че биелите на кр са 144мм а на абф 159мм, едните са с 20мм пистолен болт а другите 21мм или нараво, че си съсипал блока на мотора
що пак мислиш че сам сасипал блока ,при положение че не сам шлайфал , а пак идеята ми беше да сложа абф бутала на кр ама не знаех дали пасва и за това питах
-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Особености на 16V моторите на VW - 9A, KR, PL, ABF
от ACE , 9A , трябва да станат . Демек от къс блок *220мм и 144ки биели. Или търсиш от този мотор в пасат и корадо дето е 2.0 16в 136 коня - не му знам кода - 3А или нещо такова
- schmid
- Мнения: 105
- Регистриран на: Нед 31 май 2009 19:07
- Автомобил: Mk3
- Двигател: PL 1988
- Местоположение: Варна
Re: Особености на 16V моторите на VW - 9A, KR, PL, ABF
Cordoba16vt написа:от ACE , 9A , трябва да станат . Демек от къс блок *220мм и 144ки биели. Или търсиш от този мотор в пасат и корадо дето е 2.0 16в 136 коня - не му знам кода - 3А или нещо такова
не тарся точно от абф ,това от 9А мотора е добра идея
Re: Особености на 16V моторите на VW - 9A, KR, PL, ABF
А 9А мотор с АБФ-ска инжекция дали си заслужава от към разход и вървене ?Имам в предвид че е по-модерно управление .
- schmid
- Мнения: 105
- Регистриран на: Нед 31 май 2009 19:07
- Автомобил: Mk3
- Двигател: PL 1988
- Местоположение: Варна
Re: Особености на 16V моторите на VW - 9A, KR, PL, ABF
mladen1 написа:А 9А мотор с АБФ-ска инжекция дали си заслужава от към разход и вървене ?Имам в предвид че е по-модерно управление .
има тема и подробно е обеснено
-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Особености на 16V моторите на VW - 9A, KR, PL, ABF
schmid написа:Cordoba16vt написа:от ACE , 9A , трябва да станат . Демек от къс блок *220мм и 144ки биели. Или търсиш от този мотор в пасат и корадо дето е 2.0 16в 136 коня - не му знам кода - 3А или нещо такова
не тарся точно от абф ,това от 9А мотора е добра идея
чакай че сега се зачетох - заедно с вала ще стане - демек трябва ти и 92.8 мм вал . получаваш 2 литра мотор .
- schmid
- Мнения: 105
- Регистриран на: Нед 31 май 2009 19:07
- Автомобил: Mk3
- Двигател: PL 1988
- Местоположение: Варна
Re: Особености на 16V моторите на VW - 9A, KR, PL, ABF
Cordoba16vt написа:schmid написа:Cordoba16vt написа:от ACE , 9A , трябва да станат . Демек от къс блок *220мм и 144ки биели. Или търсиш от този мотор в пасат и корадо дето е 2.0 16в 136 коня - не му знам кода - 3А или нещо такова
не тарся точно от абф ,това от 9А мотора е добра идея
чакай че сега се зачетох - заедно с вала ще стане - демек трябва ти и 92.8 мм вал . получаваш 2 литра мотор .
а дали ще стане 92.8 вал в 1.8 кр блок ,като цяло идеята ми е следната по големи бутала с къси биели и да мина на тротъли
-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Особености на 16V моторите на VW - 9A, KR, PL, ABF
принципно става , но се модифицират някои неща - биелите минават на 1мм от блока в едната посока и е добре малко да се отнеме от блока , биелата на 4ти цил може да опира в колелото на паразитния вал. трябва да прегледаш и пръскалките да не опират в буталата :) при мен е така - 92.8 вал 144 мм биели и 82.5 бутала , ама аз съм с ковани биели и бутала и те са малко по-обемисти, та със стандартните може и да стане без поправки.
направо търси двулитров къс блок и слагай , май ще е по-лесно
направо търси двулитров къс блок и слагай , май ще е по-лесно
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта