Особености на 16V моторите на VW - 9A, KR, PL, ABF

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4186
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

...

Мнениеот bbboiko2004 » Чет 30 авг 2007 14:27


много мерси. Защото вчера се изложих супер много като казах че за Мк2 няма друг 16в мотор освем кр :oops: :oops: . явно съм се объркал защото изглеждат еднакви :roll:




Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Чет 30 авг 2007 15:59


oHua написа:
kav4o написа:
oHua написа:
Kozunak написа:Да той е с бившия мой.

Не за рошавия бе.Преди бях със стоков от АБФ-не юбилеен,имаше некъв ефект.

Тенк ю,Красьо :D
Искаш да наплющиш АБФ-ски на КР-а ми са струва. :D

Мелезче е- pl с неща от кр,на един приятел...той го мисли отдавна,но не намираме такъв изпускател :wink:


Потребителски аватар
hoax
Мнения: 280
Регистриран на: Съб 02 яну 2010 17:40
Автомобил: VW Golf II
Двигател: GX
Местоположение: Lovech

Re: Особености на 16V моторите на VW - 9A, KR, PL, ABF

Мнениеот hoax » Пет 15 юни 2012 12:59


колеги кажете с какъв дебит са инжекторите на КР и на ГХ


Потребителски аватар
schmid
Мнения: 105
Регистриран на: Нед 31 май 2009 19:07
Автомобил: Mk3
Двигател: PL 1988
Местоположение: Варна

Re: Особености на 16V моторите на VW - 9A, KR, PL, ABF

Мнениеот schmid » Пон 27 май 2013 7:18


а когато се направи 3 шлайф на КР блок то ще рече 82,5 тогава ще паснат ли бутала от АБФ ?


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Особености на 16V моторите на VW - 9A, KR, PL, ABF

Мнениеот Bobby_ » Пон 27 май 2013 8:57


като диаметър да .... но като други подробности НЕ


Потребителски аватар
schmid
Мнения: 105
Регистриран на: Нед 31 май 2009 19:07
Автомобил: Mk3
Двигател: PL 1988
Местоположение: Варна

Re: Особености на 16V моторите на VW - 9A, KR, PL, ABF

Мнениеот schmid » Пон 27 май 2013 11:44


Bobby_ написа:като диаметър да .... но като други подробности НЕ



ако кажеш подробностите цена няма да имаш :th_up


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Особености на 16V моторите на VW - 9A, KR, PL, ABF

Мнениеот paco » Пон 27 май 2013 13:17


schmid написа:
Bobby_ написа:като диаметър да .... но като други подробности НЕ



ако кажеш подробностите цена няма да имаш :th_up


Е какво точно да ти каже, че биелите на кр са 144мм а на абф 159мм, едните са с 20мм пистолен болт а другите 21мм или нараво, че си съсипал блока на мотора :neutral


Потребителски аватар
schmid
Мнения: 105
Регистриран на: Нед 31 май 2009 19:07
Автомобил: Mk3
Двигател: PL 1988
Местоположение: Варна

Re: Особености на 16V моторите на VW - 9A, KR, PL, ABF

Мнениеот schmid » Пон 27 май 2013 16:18


paco написа:
schmid написа:
Bobby_ написа:като диаметър да .... но като други подробности НЕ



ако кажеш подробностите цена няма да имаш :th_up


Е какво точно да ти каже, че биелите на кр са 144мм а на абф 159мм, едните са с 20мм пистолен болт а другите 21мм или нараво, че си съсипал блока на мотора :neutral




що пак мислиш че сам сасипал блока ,при положение че не сам шлайфал , а пак идеята ми беше да сложа абф бутала на кр ама не знаех дали пасва и за това питах :mrgreen :beer


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Особености на 16V моторите на VW - 9A, KR, PL, ABF

Мнениеот Cordoba16vt » Пон 27 май 2013 16:26


от ACE , 9A , трябва да станат . Демек от къс блок *220мм и 144ки биели. Или търсиш от този мотор в пасат и корадо дето е 2.0 16в 136 коня - не му знам кода - 3А или нещо такова


Потребителски аватар
schmid
Мнения: 105
Регистриран на: Нед 31 май 2009 19:07
Автомобил: Mk3
Двигател: PL 1988
Местоположение: Варна

Re: Особености на 16V моторите на VW - 9A, KR, PL, ABF

Мнениеот schmid » Пон 27 май 2013 18:15


Cordoba16vt написа:от ACE , 9A , трябва да станат . Демек от къс блок *220мм и 144ки биели. Или търсиш от този мотор в пасат и корадо дето е 2.0 16в 136 коня - не му знам кода - 3А или нещо такова


не тарся точно от абф ,това от 9А мотора е добра идея :th_up


Потребителски аватар
mladen1
Мнения: 97
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 9:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Троян

Re: Особености на 16V моторите на VW - 9A, KR, PL, ABF

Мнениеот mladen1 » Пон 27 май 2013 19:08


А 9А мотор с АБФ-ска инжекция дали си заслужава от към разход и вървене ?Имам в предвид че е по-модерно управление .


Потребителски аватар
schmid
Мнения: 105
Регистриран на: Нед 31 май 2009 19:07
Автомобил: Mk3
Двигател: PL 1988
Местоположение: Варна

Re: Особености на 16V моторите на VW - 9A, KR, PL, ABF

Мнениеот schmid » Пон 27 май 2013 22:01


mladen1 написа:А 9А мотор с АБФ-ска инжекция дали си заслужава от към разход и вървене ?Имам в предвид че е по-модерно управление .



:use_search има тема и подробно е обеснено


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Особености на 16V моторите на VW - 9A, KR, PL, ABF

Мнениеот Cordoba16vt » Вто 28 май 2013 8:21


schmid написа:
Cordoba16vt написа:от ACE , 9A , трябва да станат . Демек от къс блок *220мм и 144ки биели. Или търсиш от този мотор в пасат и корадо дето е 2.0 16в 136 коня - не му знам кода - 3А или нещо такова


не тарся точно от абф ,това от 9А мотора е добра идея :th_up


чакай че сега се зачетох - заедно с вала ще стане - демек трябва ти и 92.8 мм вал . получаваш 2 литра мотор .


Потребителски аватар
schmid
Мнения: 105
Регистриран на: Нед 31 май 2009 19:07
Автомобил: Mk3
Двигател: PL 1988
Местоположение: Варна

Re: Особености на 16V моторите на VW - 9A, KR, PL, ABF

Мнениеот schmid » Вто 28 май 2013 8:38


Cordoba16vt написа:
schmid написа:
Cordoba16vt написа:от ACE , 9A , трябва да станат . Демек от къс блок *220мм и 144ки биели. Или търсиш от този мотор в пасат и корадо дето е 2.0 16в 136 коня - не му знам кода - 3А или нещо такова


не тарся точно от абф ,това от 9А мотора е добра идея :th_up


чакай че сега се зачетох - заедно с вала ще стане - демек трябва ти и 92.8 мм вал . получаваш 2 литра мотор .


а дали ще стане 92.8 вал в 1.8 кр блок ,като цяло идеята ми е следната по големи бутала с къси биели и да мина на тротъли :Mr Green Fun


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Особености на 16V моторите на VW - 9A, KR, PL, ABF

Мнениеот Cordoba16vt » Вто 28 май 2013 10:31


принципно става , но се модифицират някои неща - биелите минават на 1мм от блока в едната посока и е добре малко да се отнеме от блока , биелата на 4ти цил може да опира в колелото на паразитния вал. трябва да прегледаш и пръскалките да не опират в буталата :) при мен е така - 92.8 вал 144 мм биели и 82.5 бутала , ама аз съм с ковани биели и бутала и те са малко по-обемисти, та със стандартните може и да стане без поправки. :a045

направо търси двулитров къс блок и слагай , май ще е по-лесно



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта