Особености на 16V моторите на VW - 9A, KR, PL, ABF

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Пет 24 авг 2007 15:18


oHua написа:
Kozunak написа:Да той е с бившия мой.

Не за рошавия бе.Преди бях със стоков от АБФ-не юбилеен,имаше некъв ефект.


Да де се тая, мисълта ми е, че става.




Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Пет 24 авг 2007 18:13


Стоковия малко го преправих,а за твоя подложих една планка под задния тампон и грижи никви.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пет 24 авг 2007 20:19


А при клапаните какво е положението, на кои мотори са пълни с натрии?


pacohaker
Мнения: 414
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разкопания град

Мнениеот pacohaker » Съб 25 авг 2007 0:10


и защо ги пълнят с натрий


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Съб 25 авг 2007 1:03


oHua написа:
Kozunak написа:Да той е с бившия мой.

Не за рошавия бе.Преди бях със стоков от АБФ-не юбилеен,имаше некъв ефект.

Тенк ю,Красьо :D


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Съб 25 авг 2007 12:49


pacohaker написа:и защо ги пълнят с натрий


До колкото знам Na се слага за да се отведе топлината от челото на клапана към повдигача - с една дума да се охлажда, за да не изгори клапана.

Ако съм в грешка поправете ме :roll:


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Съб 25 авг 2007 23:51


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Нед 23 яну 2011 13:20, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Нед 26 авг 2007 11:24


kav4o написа:
oHua написа:
Kozunak написа:Да той е с бившия мой.

Не за рошавия бе.Преди бях със стоков от АБФ-не юбилеен,имаше некъв ефект.

Тенк ю,Красьо :D
Искаш да наплющиш АБФ-ски на КР-а ми са струва. :D


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Нед 26 авг 2007 11:29


А какво ви е мнението за ABF-ско долнище и 9A глава?


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Нед 26 авг 2007 15:20


VeilSide написа:А какво ви е мнението за ABF-ско долнище и 9A глава?


Малко муден и тромав мотор с подобрено пълнене.....


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 29 авг 2007 13:42


Горивни камерни на главата на

PG 8V = 29cc (counterflow)
PL 16V = 49cc
ABA 8V = 30cc (crossflow)
AEB 20V = 42cc

Rod RATIO и други стойности за съвместимост:

Block = PG
Deck Height = 220mm
Rod Length = 136mm
Stroke = 86.4mm
ROD RATIO = 1.57
Bore = 81mm
Compression Height = 40.8mm
Wrist Pin Diameter = 22mm
Displacement = 1780cc

Block = 3A/9A
Deck Height = 220mm
Rod Length = 144mm
Stroke = 92.8mm
ROD RATIO = 1.55
Bore = 82.5mm
Compression Height = 29.6mm
Wrist Pin Diameter = 20mm
Displacement = 1984cc

Block = ABA
Deck Height = 236mm
Rod Length = 159mm
Stroke = 92.8mm
ROD RATIO = 1.71
Bore = 82.5mm
Compression Height = 30.6mm
Wrist Pin Diameter = 21mm
Displacement = 1984cc

TDI CRANK
Block = ABA
Rod Length = 159mm
Stroke = 95.5
ROD RATIO = 1.67
Bore = 83.5mm
Compression Height = 29.25mm
Wrist Pin Diameter = 21mm
Displacement = 2091cc

ABA CRANK
Block = ABA
Rod Length = 159mm
Stroke = 92.8mm
ROD RATIO = 1.71
Bore = 83.5mm
Compression Height = 30.6mm
Wrist Pin Diameter = 21mm
Displacement = 2032cc

AEB 1.8T CRANK
Block = ABA
Rod Length = 159mm
Stroke = 86.4mm (AEB Crank)
ROD RATIO = 1.84
Bore = 83.5mm
Compression Height = 33.8mm
Wrist Pin Diameter = Whatever Piston you choose
Displacement = 1892cc

като

Crank - колянов вал
Rod - Биела
Block = Блок
Stroke = ход на бутало
Bore = Диаметър на бутало
Displacement = Литраж (буквално)


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Чет 30 авг 2007 0:42


Абе хора, а за ADL мотора 1,8 16клапана 130коня дето се слага в Сеат Ибиза какво ще кажете, на мен ми изглежда като ПЛ мотор с Дигифант инжекция май :roll: :lol:

Иначе темата найстина стана интересна.


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Чет 30 авг 2007 1:09


мда и малко по-различни колектори...


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4189
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

..

Мнениеот bbboiko2004 » Чет 30 авг 2007 7:51


може ли едно непрофесионално изказване понеже Bobby каза че на PL i KR карантиите са почти еднакви от къде идва разликата от 10 коня. Още веднъж добавям не разбирам много и заради това питам :wink:


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: ..

Мнениеот vw_edition » Чет 30 авг 2007 12:54


bbboiko2004 написа:може ли едно непрофесионално изказване понеже Bobby каза че на PL i KR карантиите са почти еднакви от къде идва разликата от 10 коня. Още веднъж добавям не разбирам много и заради това питам :wink:


разликата идва от инжекцията и колекторите както и аз доколкото знам валовете разпределителните имаха разлика някаква иначе другото си е едно и също :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 135 госта