Привет Момци!
След дълго затишие вече се измъти и следващият етап от проекта - вижте какво ми попадна:
Значи турбината е чешка, от някаква ФАДРОМА, предполагам че ще има дебит
Смятам да я зацепя директно с ремъчна шайба към коляновия вал, на мястото, отредено за климатика. Ще му се изработи подходяща конзола и ще се "врътка" на капсуловани високооборотни шпинделни лагери.
Предавателното число ще е около 1:2,5 спрямо оборотите на коляновия вал, тоест към 4000 об/мин на мотора турбината ще е към 10 000 об/мин. - надявам се така да постегна около 0.2 бара наддув без да слагам допълнителни ускорителни предавки.
Също така се надявам мотора при този наддув да няма нужда от разреждане, ковани карантии, допълнителни инжектори и други подобни крути мерки.
Смятам след като измеря нарастването на налягането на въздуха, да сложа външен регулатор на налягането на бензина и да увелича пропорционално и налягането на горивото. Другото, което смятам да направя, е да сложа стоков 4-2-1 колектор от Голф - Лета Джанта ще ме снабди с такъв.
И понеже съм и с газова, ще прекарам и обратна връзка по налягане към изпарителя (наддува на входа ще се подава откъм атмосферната страна на мембраните за да си работи пак изпарителя)
Сега идват въпросите
:
Молбата ми е към тези, които са виждали (меко казано
) всякакви турбини да дадат мнение за това животно(обороти, предполагаемо налягане при 8-10000 об/мин) и за идеята като цяло.
Прави ми впечатление че самата "перка" вътре е доста малка, спрямо корпуса като цяло.....
Също, след като съм с механично задвижване и ниско налягане дали ще ми е необходим кулер и най-вече ще трябва ли да слагам блоу-офф?
Отворен съм за всякакво инфо и идеи по темата, за което благодаря предварително на всички отзовали се!