Монтаж на Blow Off клапан
при Audi TT / Golf IV / Audi A3 / Audi S3 / Seat Ibiza и т.н.
1. Обобщение:
Напътствия по сигурността:
Не поемаме отговорност за следните данни.
Необходими познания:
Необходимо е притежаването на малко сръчност при работа с инструменти.
Необходими части:
Blow Off клапан, продукт 40428 (за надув до 1,00 бар, в противен случай попитайте за други пружинки за до 1,5 бара!)
Необходими инструменти:
Отверки (права и крилчата) и резач..
2. Монтаж
Тук се виждат оригиналния клапан и Blow off клапана в моторния кош, при свалена обвивка(кора)! "1" е вакумния маркуч на оригиналния клапан, който се изважда от "2" и се пуха в едно и се стяга със скобичка (продукт 41487)! Алуминиевата пробка (продукт 41500) се намушва във всмукателния тракт и го запушва!
Тук се вижда входа за налягането "3", който се вкарва в25мм вход на Blow off клапана и расбира се трябва да се подсигури със скоба! Оригиналния вентил остава монтиран като “стопор”!
А така изглежда резултатът от монтажа(около 15 минути работа!).
Необходими части:
1 Blow Off клапан (продукт 40428, с до 1,5 bar налягане, според пружинката!)
2 Скобички за маркучи (продукт 41487)
1 Пробка (продукт 41500)
3. Алтернатива:
Ако нямате представа как трябва да изпълните това, има няколко майстора, с които blauerTacho.de работи съвместно. Може да си заслужава да попитате. Евентуално местният VW/Audi-Club ще помогне с монтажа. При това положение бъдете напълно изчерпателни когато давате данните, че не само blauerTacho.de но и WilTec Wildanger Technik GmbH да могат да проведът съответстващия монтаж или да изпратят необходимите части. Моля обърнете внимания, че при тези превозни средства трябва да имате необходимото налягане (и най-вече за моторите със 150 к.с.), за да съответства клапана, в противен случай трябва да изберете друг клапан като например Monzä-Super Blaster-Competition BO-200 (продукт 40460), който реагира по-рано и работи на рециркулация!
...::: Монтаж на Blow Off клапан :::...
- niki7878
- Мнения: 474
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колега, ако го напишеш разбираемо ще е много по-добре за всички. Никаде не съм казал какво мисля аз....
Моля да ми посочиш един мотор 1.8Т който да ползва такъв вид стабилизация за която говориш ти...
Аз лично почти не съм срещал 1.8Т със здрава мембрана на разтоварващия клапан, и грешки не се натрупват...
Идеята ми беше,че има колеги които не знаят същността на работа на много от системите обслужващи мотора и правят бели, прочели непрочели разни неща в нета (не визирам колегата пуснал темата).
И накрая, има мотори 1.8Т които могат да работят само с разтоварващ клапан от рециркулационен тип...
Моля да ми посочиш един мотор 1.8Т който да ползва такъв вид стабилизация за която говориш ти...
Аз лично почти не съм срещал 1.8Т със здрава мембрана на разтоварващия клапан, и грешки не се натрупват...
Идеята ми беше,че има колеги които не знаят същността на работа на много от системите обслужващи мотора и правят бели, прочели непрочели разни неща в нета (не визирам колегата пуснал темата).
И накрая, има мотори 1.8Т които могат да работят само с разтоварващ клапан от рециркулационен тип...
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- Individual
- R.I.P
- Мнения: 324
- Регистриран на: Чет 11 окт 2007 21:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- prokopoff
- Мнения: 205
- Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
монтираш на 1.8т еднобутален/мембанен клапан разтоварващ в атмосверата в момента в които разтовари и не подадеш газ мотора ще угасне, това е така защото при затворен дросел в колектора има вакуум следователно поп оф клапана е отворен мотора дърпа въздух който не минава прес дебитното и по нататък е ясно
При двубуталните второто бутало винаги е затворено при липсата на бууст, въздуха който постъпва в мотора вече е отчетен от дебитомера и всичко е ок
Разликата между рециркулационния и този който изпуска в атмосверата е звука които издава втория тин нищо друго, няма повишаване на мощност други такива
При двубуталните второто бутало винаги е затворено при липсата на бууст, въздуха който постъпва в мотора вече е отчетен от дебитомера и всичко е ок
Разликата между рециркулационния и този който изпуска в атмосверата е звука които издава втория тин нищо друго, няма повишаване на мощност други такива
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
prokopoff написа:монтираш на 1.8т еднобутален/мембанен клапан разтоварващ в атмосверата в момента в които разтовари и не подадеш газ мотора ще угасне, това е така защото при затворен дросел в колектора има вакуум следователно поп оф клапана е отворен мотора дърпа въздух който не минава прес дебитното и по нататък е ясно
При двубуталните второто бутало винаги е затворено при липсата на бууст, въздуха който постъпва в мотора вече е отчетен от дебитомера и всичко е ок
Разликата между рециркулационния и този който изпуска в атмосверата е звука които издава втория тин нищо друго, няма повишаване на мощност други такива
Е ти ако само прочетеш каква глупост си написал сам ще почнеш да си се смееш ве колега Как въобще ти мина през главата, че клапана седи отворен За да разтовари клапана са му нужни вакум от горната страна на мембраната и надув от долната...говоря за афтърмаркет клапани. Само вакума в случая не може да преодолее силата на пружината и му помага надува отдоло за да отвори...е да де ама след като разтовари налягането под въздействието на пружината клапана се затваря пак без значение дали има вакум от смукателя
РАСО
- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
и аз така знам че за дебитомери се ползва dual piston(двуботален).не знам за коне ама с отворения блоу офф се получава готеното цъскане при смяна на скорости.иначе това за угасването на мотора не бях го чувал,ама наистина като не се отчете въздуха има леко проблемо с пускането на повече гориво необходимо за отчетения въздух
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта