Ако имате "ЧИП" или ще слагате такъв,....

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4204
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата
Контакти:

Ако имате "ЧИП" или ще слагате такъв,....

Мнениеот nii » Пет 24 юни 2005 14:51


ЕДни другарчета програмисти сега са се захванали да си играят с колите (БМВ и Хонда) и са направили 2-3 интересни джаджи. Едната е Дино което си седи перманентно в колата и мери доста точно конските сили (не е с жироскоп/неззнамсикво си а се връзва към кабеляците на двигателя някакси). Другото (по-интересното) е една кутийка с копче. Ако имаш препрограмиран чип на ЕКуто тая джаджа прехвърля режимите на ЕКУ от фабрично към чипосано и обратно. Примерно полезно ако искаш да видиш какъв е ефекта от чипа или ако отидеш да ти мерят изгорелите газове в КАТ...
Единия е написал и полезна статиика с картинки как от моно да направим многоточкова инжекция ,верно че е за Хонда ама... чети




Потребителски аватар
ЧАНДЛЪР БИНК
Мнения: 456
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ЧАНДЛЪР БИНК » Пет 24 юни 2005 15:04


Мммммм да браво на момчетата


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Пет 24 юни 2005 20:49


Питай го тва с копчето дали може да го направи на г3 1.8 АБС????ако може взимам!!!!! :wink:


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4204
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата
Контакти:

Мнениеот nii » Съб 25 юни 2005 11:36


Тва с копчето може на всякаква кола да се сложи, стига да е чипосана.
Значи сега тестват прототипи, скоро почват да правят по пръчка. Цената не знам колко ще е но очаквам тънкана.
Да знаеш че не можеш да сменяш режимите в движение - спираш, гасиш, цъкаш, палиш и бегаш.
Като стане работата ще ти пиша.
А за тва с Дино-то - трябва да си знаеш въздушното съпротивление на колата. Вчера пичовете ми обясниха че джаджата мери ускорението на двигателя (по обороти), и изчислява мощност на база тегло, въздушно съпротивление, предавателни числа на скоростите и прочее. Най-добре е да се отиде на истинско Дино, после калибрираш твойто да показва същото, и след това всяка промяна се отчита точно.


1net
Мнения: 12
Регистриран на: Съб 25 юни 2005 15:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот 1net » Съб 25 юни 2005 15:51


:) здравейте, гледам някой ни е раздухал вече - супер ;)

тъй като явно има интерес, нека поясня... в момента правим устройство с което да може в колата си да имате повече от един чип... базов и тунингован и да може да се превключват... В зависимост от това какви са разликите между чиповете, може да се превключва и в движение, стига програмите да са еднакви, а само таблиците - различни. Тези дни ще изпробвам първия прототип, така че споко, скоро ще работи :)
Без да се обиждате, аз съм любител на хонда, а приятелчето - на БМВ, но тези устройства са универсални. Цената за съжаление още не сме я измислили, но ви уверявам че ще е като за бедни български тунери :)
иначе за портативното дино.... прототипът работи, и до някой друг месец, ще сме тествали и на WV. Ако ви е интересно, следете сайта, макар че ще се опитам и насам да се навъртам като имам време

Успех на всички!

nii - абе от къде се познаваме бе пич? :wink:


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4204
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата
Контакти:

Мнениеот nii » Нед 26 юни 2005 1:59


LZ1NDI. Пихме кафе с Оги в Лозенец, колега съм на LZ1WRC.


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Нед 26 юни 2005 22:07


Ми аре чакаме с интерес да кажеш цена и да пристигаме!!!!!А неква гаранция ще има ли???? :?


1net
Мнения: 12
Регистриран на: Съб 25 юни 2005 15:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот 1net » Пон 27 юни 2005 19:29


Golf 3 1.8 написа:Ми аре чакаме с интерес да кажеш цена и да пристигаме!!!!!А неква гаранция ще има ли???? :?


:) много скоро ( до 2 седмици) ще сме напълно готови, все пак докато не изтестваме вси4ко на нащте коли, няма никакъв шанс да го сложим на 4ужди :D
А гаранция ще има на всяко устройство разбира се, но надяваме да е само фиктивна... ( т.е. никога да не се налага някой да опира до там)

п.с. скоро май ще преведем сайта, щото май има интерс от доста българи...


Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Мнениеот izzo » Пон 27 юни 2005 23:13


Ам...не се коси, ама за коли с чип на ECU-то мнооого
отдавна има превключватели между оригиналните си фау ве настройки
и тези на афтърмаркет чипа. Било то физически ключ или
със софтуер.
!
http://giacusa.com/
!
А пък за дино.... Това дино ще ти мери конете на двигателя пичов.
А они моеш тия кониеве а си ги прочетеш и у книжката
на колата колко са ти на сток мотор. Келепира че ти е
че тфа дино шти покае колко са умрели от оригиналната цифра,
от момента кога колата е излела от заводо до те са те :)

Затфа оно си е дино СТЕНД - дъ риъл тинг ай мийн.
Щото се слага колата и ти мери реалните коне в гумите.

Ако ти е зор обаче, Ross-Tech отдавна са имплементирали
подобна функция във VAG-COM. Със графиране и тем подобни.

И стен алоун дино метри се продават на ибейката от ебем ти време....

Ама аферим, сетили сте се ;) Пийс аут,
next time do your homework before bothering yourself...


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4204
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата
Контакти:

Мнениеот nii » Вто 28 юни 2005 7:44


оди си купи от ибей тогаз....


Ubo
Мнения: 1
Регистриран на: Вто 28 юни 2005 13:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ubo » Вто 28 юни 2005 13:27


Много отдавна има много неща :)

Но това не пречи на едни други съображения !!!

що се отнася до диното:

1. Ако беше прочел щеше да знаеш че мери на колелата :)
2. Дино понякога се ползва не когато броиш измрелите коне ами тия дето си ги нахранил :))))) и си требе дино при всяка манджа и за да знаеш с това дето ги храниш дали наистина се наистина се наяждат :) а това вече си е 80лв/час

А що се отнася до другите системи всички сме ги чували тия думички ама и те са си пара да му се невиди :((((

LZ1WRC


Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Мнениеот izzo » Вто 28 юни 2005 15:03


nii написа:оди си купи от ибей тогаз....

Какво те кара да мислиш че не съм си купил, и то не от eBay?


Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Мнениеот izzo » Вто 28 юни 2005 15:05


Ubo написа:Много отдавна има много неща :)

Но това не пречи на едни други съображения !!!

що се отнася до диното:

1. Ако беше прочел щеше да знаеш че мери на колелата :)
2. Дино понякога се ползва не когато броиш измрелите коне ами тия дето си ги нахранил :))))) и си требе дино при всяка манджа и за да знаеш с това дето ги храниш дали наистина се наистина се наяждат :) а това вече си е 80лв/час

А що се отнася до другите системи всички сме ги чували тия думички ама и те са си пара да му се невиди :((((

LZ1WRC


Къде точно викаш че мери на колелата....
Покажи и обясни за да не се смея на глупости.....
Как се мерело wheel horse power без dyno stand....


1net
Мнения: 12
Регистриран на: Съб 25 юни 2005 15:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот 1net » Вто 28 юни 2005 15:32


темата нещо загрубя май... ма що вобще ни се връзвате бе, ние обичаме да правим неща. Ако на някого му е интерсно - да заповяда. Не си мислим че сме открили нещо ново.

А до колкото какви коне мери... хмммм, Що не вземеш да ми повярваш... конските сили са на колелата. точка. ако бяха на вала, щяха да съм доста по-доволен :wink: Моментът е приведен към вала без да се имат предвид загубите. Това скоро ще се промени ( т.е. ще може човек да си въвежда загубите, но се съмнявам някой да си ги знае с точност)
А като толкоз се пениш за тоя стенд, каква е разликата между стенда с валове и нащо? единствената разлика е в това че при нас има и насрещен вятър ( а това до голяма степен го отчитаме). иначе натоварването е същото. В единия случай развърташ валове, а в другия - ускоряваш колата.
Статиийата е доста непълна, но ако държиш, ще вкарам формулите.... Белким ти стане малко по-ясно за какво говориш

Целта на това дино е да показва разлики докато настройваш, не да вади резултат, точен до 0.1%
Целта на това дино е да дава повтаряеми резултати

Аз съм до тук... лайте си коооолкото искате
пиис бабо


Потребителски аватар
gti
Мнения: 1793
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
Автомобил: MK4 R32
Двигател: BFH 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gti » Вто 28 юни 2005 18:23


izzo по-леко с тона и като пишеш нещо гледай да се аргументираш с факти а не с ибей.

ПП:Следващите ти заядливи и пълни с глупости постове ще трябва да ги трия :!:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 165 госта