а ве трийте кфо искате,
ама нема кфо да аргументирам...
wheel horsepower с таа джаджа посмъртно не моеш ми измери....
whatfuckingever
Ако имате "ЧИП" или ще слагате такъв,....
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4204
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
- Контакти:
хайде готово 2 програми се цъкат с копче
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4204
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
- Контакти:
izzo написа:nii написа:хайде готово 2 програми се цъкат с копче
http://giacusa.com/flashloader_handheld.php
бай дъ уей: Once the desired programming has been selected, the driver can remove the PC and serial cable. The ECU will retain the last mode selected. ноу гууд май френд
фантастиш! и колко струва??? и трябва да си влачиш лаптопа с тебе... 10х бът ноу 10х
- izzo
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
- Автомобил: 96 Puntamera
- Двигател: diesel
- Местоположение: Kвартала на обречените
- Контакти:
nii написа:фантастиш! и колко струва??? и трябва да си влачиш лаптопа с тебе... 10х бът ноу 10х
май не си схванал принципа.......прегледа ли сайта преди на плескаш тука....
не ти е нужен лаптоп, затфа са измислили хората таа черната джаджа с бутоните...... а ако си ептен мераклия, и с телефона си можеш.....
айде лека
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4204
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
- Контакти:
izzo написа:nе ти е нужен лаптоп, затфа са измислили хората таа черната джаджа с бутоните...... а ако си ептен мераклия, и с телефона си можеш.....
мдам, недочел съм.
и пак си остава въпроса - колко искат за джаджата и кое ще ми е по-лесно - да мисля начин някой да ми я довлече от САЩ, или да отида до съседната махала и за някви смешни пари да си тръгна оборудван... щото мойто ЕКУ например няма порт за връзка с комп и GIAC-a не ми върши ама никва работа...
бай дъ уей тва може да се монтира на практически всяка кола с ЕКУ (ако не се лъжа)
- zaio_baio
- Мнения: 607
- Регистриран на: Сря 11 май 2005 15:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
nii написа:izzo написа:nе ти е нужен лаптоп, затфа са измислили хората таа черната джаджа с бутоните...... а ако си ептен мераклия, и с телефона си можеш.....
мдам, недочел съм.
и пак си остава въпроса - колко искат за джаджата и кое ще ми е по-лесно - да мисля начин някой да ми я довлече от САЩ, или да отида до съседната махала и за някви смешни пари да си тръгна оборудван... щото мойто ЕКУ например няма порт за връзка с комп и GIAC-a не ми върши ама никва работа...
бай дъ уей тва може да се монтира на практически всяка кола с ЕКУ (ако не се лъжа)
А пък според мен неможе да се подмени чипа с програмата на ECU-to така лесно докато работи ....... така или иначе според мен е свързано с спиране от захранване или преинициализация (рестарт) - не е е измислено да работи с по голямо адресно пространство и самия чип да се изключи от шината със схема с 3 състояния на изхода ... както се прави..... все едно да ти подменят двигателя докато се движи колата .... фишеци
- izzo
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
- Автомобил: 96 Puntamera
- Двигател: diesel
- Местоположение: Kвартала на обречените
- Контакти:
nii написа:мдам, недочел съм.
и пак си остава въпроса - колко искат за джаджата и кое ще ми е по-лесно - да мисля начин някой да ми я довлече от САЩ, или да отида до съседната махала и за някви смешни пари да си тръгна оборудван... щото мойто ЕКУ например няма порт за връзка с комп и GIAC-a не ми върши ама никва работа...
бай дъ уей тва може да се монтира на практически всяка кола с ЕКУ (ако не се лъжа)
за смешни кинти смешно оборудване.
хората са казали - качественото е скъпо....
а дали от уса или майна-си-къде-и-да-е-и-на,
ако си мераклия и от патагония че да е...
съгласен съм обаче сос заеко, че в движение
не виждам как ша га да се пруменя настройкиту.
НАААААААААИ много в спряло положение,
ама тогава се обезсмисля леко...
яз ако сопрем, можем и да изключим колата...
па ебем ли го, по умни от мене, ората знаят.....
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
zaio_baio, лесно е... просто подменяш областта от 4ипа която се използва от ЕЦУ-то. Не е нужно да изолираш чипа и т.н...... Ако искаш мога по-подробно да ти го обясня.
и понеже нещете да повярвате, първо, от 3 месеца насам, едно БМВ е36 обикаля с прототипа и си цъка програмките.... много му бил разхода и го направихме само при нужда да пуска спортния чип.... БМВ-та, кво да ви говоря
това едно на ръка, аз си направих две еднакви програми за моя двигател ( просто за експеримента) и единственото различно е ограничителя. При едната е на 3500, а при другата на 4500. И понеже 1 картинка = 1000 думи, а 1 филмче = 10000 думи, ето ми теста: http://www.psytronix.org/products/rom_switch_test.mpg
По принцип ако само настройките на двата чипа са различни няма проблем да се сменят в движение. Ако обаче и управляващата програма ( кодът) е различен, тогава трябва да изключите двигателя, да превключите и да запалите пак..... и дори в този случай е по-лесно, отколкото да разглобявате ЕЦУ-то и да сменяте чипове.
Цени: Това с което тествам на клипчето е най-скъпо защото си е със презаписваем чип ( AT29C512) и кабел... ( който обаче не е гадната жичка от клипчето) цената му е 30лв със доставка по ЕКОНТ Експрес
Устройството го предлагам и със ЕПРОМ като цената е 28лв пак с доставката. Или 23лв без никакъв чип.
Ако някой иска да му пратя устройството с готов записан чип, ще трябва да ми прати програмите по е-меил и да каже коя програма е стандартната ( тази която работи без да е включен ключа). Програмите трябва да са по 32кБайта и услугата не се отразява на цената. За целта обаче не може да поръчате устройство без чип.
Монтаж..... за момента аз нямам възможност, така че или вие се оправяте или аз ще намеря хора които да го правят.
Ако някой от клуба иска да се заеме със монтажите и/или да купи по-голяма количество, нека да пише на taraliasnik _AT_ yahoo.com за да се разберем и да му направя някоя съобразена с количеството отстъпка.
Ако още нещо не е ясно, питайте, пък може да се разберем с някой от вас да тестваме на ваште коли на някоя ваша сбирка.
п.с. съжалявам за размера на клипчето, но не разполагам с подходящия софтуер за по-добра компресия.
повече информация и по-читави снимки: http://www.psytronix.org/xo/modules/wfsection/article.php?articleid=12
и понеже нещете да повярвате, първо, от 3 месеца насам, едно БМВ е36 обикаля с прототипа и си цъка програмките.... много му бил разхода и го направихме само при нужда да пуска спортния чип.... БМВ-та, кво да ви говоря
това едно на ръка, аз си направих две еднакви програми за моя двигател ( просто за експеримента) и единственото различно е ограничителя. При едната е на 3500, а при другата на 4500. И понеже 1 картинка = 1000 думи, а 1 филмче = 10000 думи, ето ми теста: http://www.psytronix.org/products/rom_switch_test.mpg
По принцип ако само настройките на двата чипа са различни няма проблем да се сменят в движение. Ако обаче и управляващата програма ( кодът) е различен, тогава трябва да изключите двигателя, да превключите и да запалите пак..... и дори в този случай е по-лесно, отколкото да разглобявате ЕЦУ-то и да сменяте чипове.
Цени: Това с което тествам на клипчето е най-скъпо защото си е със презаписваем чип ( AT29C512) и кабел... ( който обаче не е гадната жичка от клипчето) цената му е 30лв със доставка по ЕКОНТ Експрес
Устройството го предлагам и със ЕПРОМ като цената е 28лв пак с доставката. Или 23лв без никакъв чип.
Ако някой иска да му пратя устройството с готов записан чип, ще трябва да ми прати програмите по е-меил и да каже коя програма е стандартната ( тази която работи без да е включен ключа). Програмите трябва да са по 32кБайта и услугата не се отразява на цената. За целта обаче не може да поръчате устройство без чип.
Монтаж..... за момента аз нямам възможност, така че или вие се оправяте или аз ще намеря хора които да го правят.
Ако някой от клуба иска да се заеме със монтажите и/или да купи по-голяма количество, нека да пише на taraliasnik _AT_ yahoo.com за да се разберем и да му направя някоя съобразена с количеството отстъпка.
Ако още нещо не е ясно, питайте, пък може да се разберем с някой от вас да тестваме на ваште коли на някоя ваша сбирка.
п.с. съжалявам за размера на клипчето, но не разполагам с подходящия софтуер за по-добра компресия.
повече информация и по-читави снимки: http://www.psytronix.org/xo/modules/wfsection/article.php?articleid=12
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
1net написа:Golf 3 1.8 написа:Пичове кво стана бе, нема ли да я има тая далавера с копчето за чипа???Аре ако го прайте дайте некви теуефони и да идваме да се оборудваме
Ако си толкова навит, звънни ми на 0898 614241 - Емо
направо да взема да ти подаря прототипа да си играеш пък хем ще си ми бета-тестер
Абе колега аз съм много навит на тая далавера ама тва с тестването нещо не ми допада... Аз ли да си играя?Не мерси по хубаво да не си чупа колата.Ако можеш да дадеш гаранция че ще работи както трябва казвай да идвам ако не нема кво да си говориме глупости .
става дума за г3 2.0 16в
ако чиповете са ти по 32Кб, ще стане. Без обаче да съм ти погледнал самите чипове, не мога да ти гарантирам че ще можеш да ги превключваш в движение..... Така беше и с БМВ-то което споменах. Погледнах му сток чипа и спортния чип. Сравних това което е вътре и се оказа че само таблиците са различни. оттам нататък беше ясно че ще стане. Първо ми кажи какви са ти чиповете. предполагам, че са 28-пинови и са нещо от сорта на 27с256. ако са такива, ти гарантирам че ще стане. Ако имаш програмите като файлове, прати ми ги на мейла и направо ще ти ги запиша и ще го потготвя. Ако ги нямаш, трябва да се видим за да прочета двата чипа и да запиша новия със двете програми.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 119 госта