ЕДни другарчета програмисти сега са се захванали да си играят с колите (БМВ и Хонда) и са направили 2-3 интересни джаджи. Едната е Дино което си седи перманентно в колата и мери доста точно конските сили (не е с жироскоп/неззнамсикво си а се връзва към кабеляците на двигателя някакси). Другото (по-интересното) е една кутийка с копче. Ако имаш препрограмиран чип на ЕКуто тая джаджа прехвърля режимите на ЕКУ от фабрично към чипосано и обратно. Примерно полезно ако искаш да видиш какъв е ефекта от чипа или ако отидеш да ти мерят изгорелите газове в КАТ...
Единия е написал и полезна статиика с картинки как от моно да направим многоточкова инжекция ,верно че е за Хонда ама... чети
Ако имате "ЧИП" или ще слагате такъв,....
- ЧАНДЛЪР БИНК
- Мнения: 456
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4204
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
- Контакти:
Тва с копчето може на всякаква кола да се сложи, стига да е чипосана.
Значи сега тестват прототипи, скоро почват да правят по пръчка. Цената не знам колко ще е но очаквам тънкана.
Да знаеш че не можеш да сменяш режимите в движение - спираш, гасиш, цъкаш, палиш и бегаш.
Като стане работата ще ти пиша.
А за тва с Дино-то - трябва да си знаеш въздушното съпротивление на колата. Вчера пичовете ми обясниха че джаджата мери ускорението на двигателя (по обороти), и изчислява мощност на база тегло, въздушно съпротивление, предавателни числа на скоростите и прочее. Най-добре е да се отиде на истинско Дино, после калибрираш твойто да показва същото, и след това всяка промяна се отчита точно.
Значи сега тестват прототипи, скоро почват да правят по пръчка. Цената не знам колко ще е но очаквам тънкана.
Да знаеш че не можеш да сменяш режимите в движение - спираш, гасиш, цъкаш, палиш и бегаш.
Като стане работата ще ти пиша.
А за тва с Дино-то - трябва да си знаеш въздушното съпротивление на колата. Вчера пичовете ми обясниха че джаджата мери ускорението на двигателя (по обороти), и изчислява мощност на база тегло, въздушно съпротивление, предавателни числа на скоростите и прочее. Най-добре е да се отиде на истинско Дино, после калибрираш твойто да показва същото, и след това всяка промяна се отчита точно.
здравейте, гледам някой ни е раздухал вече - супер
тъй като явно има интерес, нека поясня... в момента правим устройство с което да може в колата си да имате повече от един чип... базов и тунингован и да може да се превключват... В зависимост от това какви са разликите между чиповете, може да се превключва и в движение, стига програмите да са еднакви, а само таблиците - различни. Тези дни ще изпробвам първия прототип, така че споко, скоро ще работи
Без да се обиждате, аз съм любител на хонда, а приятелчето - на БМВ, но тези устройства са универсални. Цената за съжаление още не сме я измислили, но ви уверявам че ще е като за бедни български тунери
иначе за портативното дино.... прототипът работи, и до някой друг месец, ще сме тествали и на WV. Ако ви е интересно, следете сайта, макар че ще се опитам и насам да се навъртам като имам време
Успех на всички!
nii - абе от къде се познаваме бе пич?
тъй като явно има интерес, нека поясня... в момента правим устройство с което да може в колата си да имате повече от един чип... базов и тунингован и да може да се превключват... В зависимост от това какви са разликите между чиповете, може да се превключва и в движение, стига програмите да са еднакви, а само таблиците - различни. Тези дни ще изпробвам първия прототип, така че споко, скоро ще работи
Без да се обиждате, аз съм любител на хонда, а приятелчето - на БМВ, но тези устройства са универсални. Цената за съжаление още не сме я измислили, но ви уверявам че ще е като за бедни български тунери
иначе за портативното дино.... прототипът работи, и до някой друг месец, ще сме тествали и на WV. Ако ви е интересно, следете сайта, макар че ще се опитам и насам да се навъртам като имам време
Успех на всички!
nii - абе от къде се познаваме бе пич?
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Golf 3 1.8 написа:Ми аре чакаме с интерес да кажеш цена и да пристигаме!!!!!А неква гаранция ще има ли????
много скоро ( до 2 седмици) ще сме напълно готови, все пак докато не изтестваме вси4ко на нащте коли, няма никакъв шанс да го сложим на 4ужди
А гаранция ще има на всяко устройство разбира се, но надяваме да е само фиктивна... ( т.е. никога да не се налага някой да опира до там)
п.с. скоро май ще преведем сайта, щото май има интерс от доста българи...
- izzo
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
- Автомобил: 96 Puntamera
- Двигател: diesel
- Местоположение: Kвартала на обречените
- Контакти:
Ам...не се коси, ама за коли с чип на ECU-то мнооого
отдавна има превключватели между оригиналните си фау ве настройки
и тези на афтърмаркет чипа. Било то физически ключ или
със софтуер.
!
http://giacusa.com/
!
А пък за дино.... Това дино ще ти мери конете на двигателя пичов.
А они моеш тия кониеве а си ги прочетеш и у книжката
на колата колко са ти на сток мотор. Келепира че ти е
че тфа дино шти покае колко са умрели от оригиналната цифра,
от момента кога колата е излела от заводо до те са те
Затфа оно си е дино СТЕНД - дъ риъл тинг ай мийн.
Щото се слага колата и ти мери реалните коне в гумите.
Ако ти е зор обаче, Ross-Tech отдавна са имплементирали
подобна функция във VAG-COM. Със графиране и тем подобни.
И стен алоун дино метри се продават на ибейката от ебем ти време....
Ама аферим, сетили сте се Пийс аут,
next time do your homework before bothering yourself...
отдавна има превключватели между оригиналните си фау ве настройки
и тези на афтърмаркет чипа. Било то физически ключ или
със софтуер.
!
http://giacusa.com/
!
А пък за дино.... Това дино ще ти мери конете на двигателя пичов.
А они моеш тия кониеве а си ги прочетеш и у книжката
на колата колко са ти на сток мотор. Келепира че ти е
че тфа дино шти покае колко са умрели от оригиналната цифра,
от момента кога колата е излела от заводо до те са те
Затфа оно си е дино СТЕНД - дъ риъл тинг ай мийн.
Щото се слага колата и ти мери реалните коне в гумите.
Ако ти е зор обаче, Ross-Tech отдавна са имплементирали
подобна функция във VAG-COM. Със графиране и тем подобни.
И стен алоун дино метри се продават на ибейката от ебем ти време....
Ама аферим, сетили сте се Пийс аут,
next time do your homework before bothering yourself...
Много отдавна има много неща
Но това не пречи на едни други съображения !!!
що се отнася до диното:
1. Ако беше прочел щеше да знаеш че мери на колелата
2. Дино понякога се ползва не когато броиш измрелите коне ами тия дето си ги нахранил )))) и си требе дино при всяка манджа и за да знаеш с това дето ги храниш дали наистина се наистина се наяждат а това вече си е 80лв/час
А що се отнася до другите системи всички сме ги чували тия думички ама и те са си пара да му се невиди (((
LZ1WRC
Но това не пречи на едни други съображения !!!
що се отнася до диното:
1. Ако беше прочел щеше да знаеш че мери на колелата
2. Дино понякога се ползва не когато броиш измрелите коне ами тия дето си ги нахранил )))) и си требе дино при всяка манджа и за да знаеш с това дето ги храниш дали наистина се наистина се наяждат а това вече си е 80лв/час
А що се отнася до другите системи всички сме ги чували тия думички ама и те са си пара да му се невиди (((
LZ1WRC
- izzo
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
- Автомобил: 96 Puntamera
- Двигател: diesel
- Местоположение: Kвартала на обречените
- Контакти:
Ubo написа:Много отдавна има много неща
Но това не пречи на едни други съображения !!!
що се отнася до диното:
1. Ако беше прочел щеше да знаеш че мери на колелата
2. Дино понякога се ползва не когато броиш измрелите коне ами тия дето си ги нахранил )))) и си требе дино при всяка манджа и за да знаеш с това дето ги храниш дали наистина се наистина се наяждат а това вече си е 80лв/час
А що се отнася до другите системи всички сме ги чували тия думички ама и те са си пара да му се невиди (((
LZ1WRC
Къде точно викаш че мери на колелата....
Покажи и обясни за да не се смея на глупости.....
Как се мерело wheel horse power без dyno stand....
темата нещо загрубя май... ма що вобще ни се връзвате бе, ние обичаме да правим неща. Ако на някого му е интерсно - да заповяда. Не си мислим че сме открили нещо ново.
А до колкото какви коне мери... хмммм, Що не вземеш да ми повярваш... конските сили са на колелата. точка. ако бяха на вала, щяха да съм доста по-доволен Моментът е приведен към вала без да се имат предвид загубите. Това скоро ще се промени ( т.е. ще може човек да си въвежда загубите, но се съмнявам някой да си ги знае с точност)
А като толкоз се пениш за тоя стенд, каква е разликата между стенда с валове и нащо? единствената разлика е в това че при нас има и насрещен вятър ( а това до голяма степен го отчитаме). иначе натоварването е същото. В единия случай развърташ валове, а в другия - ускоряваш колата.
Статиийата е доста непълна, но ако държиш, ще вкарам формулите.... Белким ти стане малко по-ясно за какво говориш
Целта на това дино е да показва разлики докато настройваш, не да вади резултат, точен до 0.1%
Целта на това дино е да дава повтаряеми резултати
Аз съм до тук... лайте си коооолкото искате
пиис бабо
А до колкото какви коне мери... хмммм, Що не вземеш да ми повярваш... конските сили са на колелата. точка. ако бяха на вала, щяха да съм доста по-доволен Моментът е приведен към вала без да се имат предвид загубите. Това скоро ще се промени ( т.е. ще може човек да си въвежда загубите, но се съмнявам някой да си ги знае с точност)
А като толкоз се пениш за тоя стенд, каква е разликата между стенда с валове и нащо? единствената разлика е в това че при нас има и насрещен вятър ( а това до голяма степен го отчитаме). иначе натоварването е същото. В единия случай развърташ валове, а в другия - ускоряваш колата.
Статиийата е доста непълна, но ако държиш, ще вкарам формулите.... Белким ти стане малко по-ясно за какво говориш
Целта на това дино е да показва разлики докато настройваш, не да вади резултат, точен до 0.1%
Целта на това дино е да дава повтаряеми резултати
Аз съм до тук... лайте си коооолкото искате
пиис бабо
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 145 госта