Историята на Зеления

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
rokoboy
Мнения: 80
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Историята на Зеления

Мнениеот rokoboy » Чет 07 фев 2008 0:55


Малко късно публикувам тази тема, все не остава време, пък и изисква доста старание. По-долу пускам снимки какъв го купих и какъв стана като ми падна в ръчичките :) Първоначалният проект беше да е само 16-ка, после стана турбо като стояха оригиналните смукателни колектори и после се преработи изцяло, тогава вече бях много доволен.

А сега една молба към модераторите - не защото публикувам снимки с моята кола, а просто мисля, че е добре такива теми да са заедно всичките в една отделна папка или тема (както прецените), да не се търсят по хилядите страници, защото колите не са много, не са и малко, но все пак са гордостта на форума ни. Да не ги изреждам, но все пак да не пропускаме gas, sirocco gt, neon, paco, iliev, kozunak, да не пропускаме и двете гордости - Джетите и други.
Всичко започна така...
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Съжалявам, но не мога да си намеря снимките от тенекиджийството, за което ме е много яд, защото съм си правил всичко сам.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Човек не знае кога да спре, заради една капачка и преден капак пребоядисах цялата кола и някоя и друга забележчица
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение




Потребителски аватар
DJ_TOLYO
Мнения: 1242
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
Автомобил: Passat Variant
Двигател: 2E 1991
Местоположение: Търговище

Мнениеот DJ_TOLYO » Чет 07 фев 2008 1:01


:bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown

Браво колега, поздравления за ентусиазма и за доброто изпълнение! Голфи е голяма кукла!!! :yahoo: :yahoo: :yahoo:

: vw fen




Потребителски аватар
jafara
Мнения: 949
Регистриран на: Нед 14 май 2006 21:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jafara » Чет 07 фев 2008 1:36


Роска бате евала .... количката е повече от перфектна ... немога да намеря точните думи в момента .... просто това е най-уникалната 2-ка в цяла България ... едно голямо БРАВО :wink:




Потребителски аватар
Bubo
Мнения: 584
Регистриран на: Вто 19 сеп 2006 19:30
Автомобил: Audi S4 Biturbo
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот Bubo » Чет 07 фев 2008 1:47


:bowdown Нямам думи за колата,просто тя говори сама за себе си.Уникална!!!
И наистина е добра идеята за отделен раздел за такива теми. :wink:
Поздрави.




Потребителски аватар
hose
Мнения: 611
Регистриран на: Пет 05 яну 2007 20:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот hose » Чет 07 фев 2008 2:03


Също подкрепям идеята за отделянето на колите..... :roll:
А зеленото голфче беше една прекрасна машина.... :x




Потребителски аватар
jafara
Мнения: 949
Регистриран на: Нед 14 май 2006 21:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jafara » Чет 07 фев 2008 2:14


hose написа:Също подкрепям идеята за отделянето на колите..... :roll:
А зеленото голфче беше една прекрасна машина.... :x

A защо беше ..... :roll:




Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sin orel C20XE » Чет 07 фев 2008 2:45


Щото тази кола си беше за шоу кар,но новият собственик си преценява и стана драгстер,дал си е парите,негова воля и да те е яд Росене,тва е,никой не те е бил през ръцете да го продаваш,ако не е било необходимо!
Изображение
Според мен,Алекс беше оплют в един друг форум,та да не стане същото и тук заради снимката ето и неговите подобрения!
paco написа:

Освен олекотяването нищо друго не си правил по него или греша.


Тук направо побеснявам колега

a.)
Когато купих колата беше с спъкнат изпускателен колектор които върлеше огън, ремонтирахме го, но probleme си остана, че се спука. Прост ставаше червен за нула време и се спукаше

b.)
колата имаше на високи обороти 6 !!!! искри, вместо 4 !!

c.)
една от причините според мен че изпускателния колектор се цепише напрекисното беше "страната" конфигурация на изпускателна система, имено след Турбо 20 см треба с 76мм, след това до некаде 70мм, след това 63мм и така, това е семено изцело с права требва от 76мм от пред на зад!!!


d.)
Друга причина з спукане на изпускателна система е според наз че си беше с оригинални PL вълове, които по проста логика няма как да за подходящи за допълнително турбиниран голф. 215 градус вълове за сменени с 250 градус вълове които много помага да няма поветче този начален проблем с изпускателен колектор.

e.)
При тестове на Дъно се установи че дусите НЕ за идеални същото работиха на 100%, сменихме 440ccm дусите с 750ccm дуси които сега с лекот си свършат работа

f.)
Решихме да разглобяваме турбото и за наш кизмет видяхме че е за ремонт, върлеше много масло, имаше много луфт, бловофф клапана с чук !!! не можахме да отвориме и беше постояно отворено с околко 3мм. Това е ремонтирано изцело. Допълнително е слошен ръчен boost цонтролер за да се промени налегенето които не беше важмосно по друг начин!

g.)
Седенитела се развали веднага след когато купихме колата без да беше много товарено, това също е сменено

h.)
сменихме веднага чантите и гумите. При подаване на много газ колата вервеше на всекаде само не на право, беше изклутчително опасно да се кара и изпреварва така и неколко пати на козам ми се размина да не влизам под некав камион по време на разко изпреварване!!!

i.)
неколко други по дребни неща по двигатела които беха нушни

j.)
точно в момента монтираме нова скоростна кутия, 6 скорости на quaife, сашс racing седенител, 50/50 спер, друг скоростен лост, олекотен маховик, в голф-а

k.)
предишното окачване се смени в момента. ФК койовери се сменат с КВ Вариант 3 специално направени за теглото за тази кола.

L.)
също така се опитваме да преместиме целия Most, полуоски, сченкели, спирачки от 3-ката в 2-ката

m.)
сменихме фаровите, че с старите се вишдаше около < 5м напред през ноща

n.)
в момента се монтира също регулатор за спирачките че естествено при олекотяване се промени баланца на спирачките.

o.)
Слошен е нов специален акумулатор, които олекотява колата с около 15кг

p.)
работи се по идея да се сменат турбото с по голям, буталата, биелите и колянови вал, но крайно решени не е всето все още.


Сега каши ми честно, това САМО олекотяване ли е?

Аз лично бих казал че е доста работа за 2 месеца само да се има предвид че работим по още 2 коли




Потребителски аватар
parno
Мнения: 7270
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Чет 07 фев 2008 6:13


изумително :D




Потребителски аватар
lubo_g2
Мнения: 291
Регистриран на: Сря 24 яну 2007 16:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lubo_g2 » Чет 07 фев 2008 9:40


hose написа:Също подкрепям идеята за отделянето на колите..... :roll:
А зеленото голфче беше една прекрасна машина.... :x

И от мен един глас за идеята !




Потребителски аватар
jafara
Мнения: 949
Регистриран на: Нед 14 май 2006 21:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jafara » Чет 07 фев 2008 11:12


Незнаех че е продаден .. жалко!
Те пък всички станаха драг рейсъри ... mhihi

Браво на новиа собственик .. бая неща е сменил ;)




Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1144
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Чет 07 фев 2008 12:21


"Зеления" го видях на живо миналата година на Калояново, :shock уникална машина,изпипана отвсякъде!!!Просто нямам думи да опиша колко ми хареса колата,всеки детайл беше съвършен и изпипан! :wink: Разбрах и какво се е случило с него след продажбата :cry: ,много жалко наистина,но все пак човека си го е купил и ще прави каквото си иска с него!Ако щете и кокошарник може да направи от него,това е положението,яд ме е за колата но това е положението :( !А по въпроса за раздел,или нещо като "златен фонд", :wink: напълно съм съгласен с идеята :да: ,щото тия коли са гордост за форума ни, :roll: поне според мен!Всеки който се е захващал с нещо подобно знае какво коства направата на една такава кола :twisted: ,парите са много важни но само с тях не става!!!Тва си е болестно състояние! mhihi




Потребителски аватар
Дашо
Пернишки бек
Мнения: 6104
Регистриран на: Чет 22 фев 2007 12:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Градът на мечтите - Перник, щата Мошингтън

Мнениеот Дашо » Чет 07 фев 2008 12:27


Bubo написа:И наистина е добра идеята за отделен раздел за такива теми.

hose написа:Също подкрепям идеята за отделянето на колите....

lubo_g2 написа:И от мен един глас за идеята !

И аз подкрепям тая идея :wink: Струва ми се доста добра

А тоя Голф направо кърти!!!!Красавец е-и само като видиш на какво е приличал в началото,а на какво е заприличал накарая-малко като приказката за грозното пате :wink:
Евала на такива фенове :bowdown :bowdown
: vw fen : vw fen : vw fen




Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2746
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Чет 07 фев 2008 14:30


Има ли какво да се каже още :lol:
Наистина това за мен си остава една от най-красивите двойки в България! Въобще не ми харесва новото и поприще, но пък от друга страна се радвам,че ще мачка на Божура. От където и да го погледна и двамата собственици са истински маниаци. Това е най-важното!

п.с И аз писах предложение за отделен раздел проекти, но явно няма да ни огрее затова ей сега пускам една анкета :twisted:




Потребителски аватар
LuIS
Мнения: 1235
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
Двигател: 1.9 AWX
Местоположение: Раковски

Мнениеот LuIS » Чет 07 фев 2008 14:32


страхотна е била :)
а този двигател 1.9 турбо ево ? от кво е?




Потребителски аватар
rokoboy
Мнения: 80
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rokoboy » Чет 07 фев 2008 16:54


LuIS написа:страхотна е била :)
а този двигател 1.9 турбо ево ? от кво е?


Двигателят е EV0462 мисля че беше номера му, в последствие е станал 16 V, след което стана и турбо с по-големи бутала от S2 82.4 mm и от там дойде 1,9.





Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта