ebbe написа:здравейте и от мен.
имам чип слаган от иво/ифидик ..чрез .. брезел/богомил/ и т.н Това нема значение.Проблема ми е друг.колата докато я карах аз немаше проблем сега я кара ЖЕНАТА, след 3-4 месеца каране от нея. колата не е тази която треба да е.Качвам се да карам и .....ГРЕДА .....колата е като куцо магаре.Отивам при нашия СЕЛСКИ майстор и се оказва че е геометрията на турбото ./селския майстор е от тези дето разбира ,ако не, те праща при точния 4овек,имам му доверие/.СЕГА основния въпрос е .ИМА някаква добавка към горивото 1л-100 лв за 50-60 л нафта за почистване на турбото или да си почистя геометрията. Кое е по сигурно.Въпросите са ми основно кън ИВО и БОГОМИЛ /и др. дето ги разбират работите/ такива като мене дето чули недочули,знаят не знаят + ТИХО+.Също така този АГР ми казаха 4е било по добре да го изолирам. така ли или не.и иво да ми пи6е на ли4ни колко е цялата процедура 4е той е моя човек
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО ЗА ОТГОВОРИТЕ, СЪВЕТИТЕ и ПРЕДЛОЖЕНИЯТА
Нито чипа,нито горива са проблема при задръстването,а карането "нежно".Можеш да пробваш първо да я почистиш без да я сваляш,като хванеш "шпилката",която излиза от актуатора и влиза в турбото.Вдигни я нагоре,бутни я надолу,ако започне да "чува" (да се мести леко),продължи,но внимателно,да не скъсаш мембраната на актуатора.Раздвижи я да може да се мести поне 5-6 мм. после излез извънградско,на 4та карай със 100-110 даваш газ до дупка за 2-3 секунди и връщаш педала,после пак газ и връщаш,така поне 20-30 пъти и провери
(след като изстине колата) и виж пак на ръка дали се мести по-лесно тая шпилка.Ако не мърда,значи си за сваляне на турбината.