здравеите колеги!
ето моя проект.
нарекъл съм го патрик(от наи добрия приятел на спъндж боб с квадратни гащи),защото е луд!
малко по малко го подготвям.надявам се да ви е интересно да видите през какви трудности минавам.
мк1- PATRIK ( )
emo
кво да ви кажа?то качването беше за точно 20-30мин.ама свалянето на дх....
само ще кажа, че за начало само 2 лимбоса на полуоските се развиха другите 10 превартяха.после понеже ги резах вътрешното каре на дългата полуоска се разглоби(паднаха ну 3 "бурми")защото се отрязаха само главите на лимбусите и старчаха болтоврте като шпилки.скоростите на леонардо бяха без чашки за каретата и сложих от дх-са(по точно приятел ми ги сложи щото е бахти ташака "майна" монтажа им).сложихме маховика на дх-са защото не е олекотяван(ако някои иска олекотяван маховик от кр да пише)а ас искам този мотор да си го карам поне още100,000 км(поне се надявам) ако не е прекалено късно.днес го зацепихме по белези(првдставете си в неделя да работят някви магазини за части)с ремъка на мотора и купих една ролка "има". надявам се да изкара още 20.000 км(ремъка е в перфекто състояние,ама тая ролка е жив та*ак).като свалих маховика на дх-са се видя оригналния закс съединител(това означава че мотора е на реални 148,000 км)притескателя е като нов на дх-а.направо ме хвана яд че се захванах с този филм.мотора ми беше супер читав
само ще кажа, че за начало само 2 лимбоса на полуоските се развиха другите 10 превартяха.после понеже ги резах вътрешното каре на дългата полуоска се разглоби(паднаха ну 3 "бурми")защото се отрязаха само главите на лимбусите и старчаха болтоврте като шпилки.скоростите на леонардо бяха без чашки за каретата и сложих от дх-са(по точно приятел ми ги сложи щото е бахти ташака "майна" монтажа им).сложихме маховика на дх-са защото не е олекотяван(ако някои иска олекотяван маховик от кр да пише)а ас искам този мотор да си го карам поне още100,000 км(поне се надявам) ако не е прекалено късно.днес го зацепихме по белези(првдставете си в неделя да работят някви магазини за части)с ремъка на мотора и купих една ролка "има". надявам се да изкара още 20.000 км(ремъка е в перфекто състояние,ама тая ролка е жив та*ак).като свалих маховика на дх-са се видя оригналния закс съединител(това означава че мотора е на реални 148,000 км)притескателя е като нов на дх-а.направо ме хвана яд че се захванах с този филм.мотора ми беше супер читав
емо
днес се мачих да сваля резервоата,но нямах стоики(хубави),и се отлага не за тази а за другата събота,щото братлето в което се занимавме с мотора ,можем само събота и неделя да го правим.а тои пак тоя уикенд щял да ходи някаде.
за сега мисля трабите да ги увия с азбест.имам от едно времешния азбест една торба,сигорно ще ми стигне за 5 генетации.не знам дали ще ми варши работа обаче.мисля да сложа една права тръба на мястото на резонатора и да си остане с оригиналното гарне.пак после като си пусна една генерация 4-2-1 да си я направя с меки връски и резонатоиче и краино гарне(от колекторите да е 44мм а на зад да е 55 или 63мм)според мен не трябва да се отпушва много една генерация защото в повечето случаи се наблудава и обратен ефект.
та интересува ме тоя азбест дали ще ми варши работа?
снимки какво сма направил ще има още. че тва са със моя телефон,особено по демонтажа,другите снимки са в един приятел
Последна промяна от mk1 на Сря 07 окт 2009 16:36, променено общо 1 път.
емо
не това го е правил леонардо.това е времено защото е по добре с някаква преправяна генерация от колкото без, все пак е в голф 1 а не г2.повярваи ми има голяма разлика в разположението трабите
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
leonardo_vd написа:Bobby_ написа:Пич ти ли си прави изпускателния колектор?
Това е суперспринта на който му е*ах мамата
Колега замерихте ли компресията. Почисти много добре горивната с-ма. И малко повечко снимки де. Понагласи малко темата, щот така е като филм който почва от средата.
прав си като филм е малко,ама не сам спал от 3-4дни и не знам каде сам....нали знаеш че се и бачка през другото време.
нямам другите снимки защото останаха в едно приятелче.
днес си порачах за "генерцията"гарнитурки и капачка за делкото,пуснах една права траба от колекторите до краиното гарне.
по късно ще докарам колта пред блока,и се започва окабеляването,поставянето на кж-троника и да видя какво ще правя с стартера че ще го разглобявам и ще му сменя четките и бронзовите втулки
емо
маховика е за саединител с диаметар 210мм.
за 1,6 мисля че е 190мм.
маи няма да стане,но ако си го свалил можем да го сравним.междо другото имам маховик от 1,6 гти 110h.p. само че е стандартен,но ако искаш мога да го дам да се олекоти.......ако те устроиват 100лв с олекотяването(но трябва да го видиш преди това)
за 1,6 мисля че е 190мм.
маи няма да стане,но ако си го свалил можем да го сравним.междо другото имам маховик от 1,6 гти 110h.p. само че е стандартен,но ако искаш мога да го дам да се олекоти.......ако те устроиват 100лв с олекотяването(но трябва да го видиш преди това)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта