мк1- PATRIK ( )

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: мк1- PATRIK ( )

Мнениеот leonardo_vd » Сря 21 мар 2012 0:24


Според мен по-добре си нагласи резервоара да няма разплискване толкова много. Има доста инфо в нета а и резервоара е метален и подлежи на рязане и заваряване.
Аз такива проблеми нямам въпреки че ми е нужен на моменти доста повечко дебит.




Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 461
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: CLK 270
Двигател:

Re: мк1- PATRIK ( )

Мнениеот miro_hack » Сря 21 мар 2012 1:19


Емо така е решил,каза че 400 коня кола няма проблем със системата,удоволствието е горе-доло плъг енд плей.А ти му предлагаш да си разреже резервоара ?


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: мк1- PATRIK ( )

Мнениеот mk1 » Сря 21 мар 2012 5:41


идеята за рязането не е лоша , но на практика е доста трудоемка .
преди мислех да преполовя резервоара и да го направя 20л . ,но като видях колко е лек и се отказах .
времето се стопли и е време да изкараме бангиите на пътя ...


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 461
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: CLK 270
Двигател:

Re: мк1- PATRIK ( )

Мнениеот miro_hack » Сря 21 мар 2012 8:41


Точно трудоемкостта имах в предвид,наистина е вратня много.Емо моя проблем се оправи вече,трябва да излъчим най-бърз атмосферен голф на Пловдив в най-близко време :D


Потребителски аватар
mladennn
Мнения: 140
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 19:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: мк1- PATRIK ( )

Мнениеот mladennn » Сря 21 мар 2012 19:08


ами хайде само уду ,дайте да видим и ние някои клип на резачките :mrgreen:


Потребителски аватар
chefo_
Мнения: 711
Регистриран на: Пон 06 авг 2007 13:43
Автомобил: vw golf 97 ubi
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: мк1- PATRIK ( )

Мнениеот chefo_ » Съб 31 мар 2012 14:29


:P тая кола мн шумна ве :)


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: мк1- PATRIK ( )

Мнениеот Vankata_84 » Съб 31 мар 2012 22:41


Не съм я виждал още, но съм сигурен :Mr Green Fun Аз лично все още не знам какво трябва да си представя? Просто снимката на порязания колянов вал няма да я забравя :wink: Пак браво за проекта. Аз и много други чакаме с нетърпение клип, и инфо за колата. На мен примерно ми е интересно до колко оборота я въртиш?


Калоян Крумов
Мнения: 2492
Регистриран на: Нед 13 апр 2008 22:18
Автомобил: vw mk2 Candy Blue
Двигател:

Re: мк1- PATRIK ( )

Мнениеот Калоян Крумов » Нед 01 апр 2012 2:00


А на Дино качи ли я?


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: мк1- PATRIK ( )

Мнениеот mk1 » Нед 01 апр 2012 13:07


Vankata_84 написа: На мен примерно ми е интересно до колко оборота я въртиш?

прекъсвача е на 8000 об. шифт лаита светва на 7600 об. и спира да свети на 7800 об.
колата трябва да се донастрои има още какво да се желае , но парво трябва да поставя горивната с-ма с втората помпа и да се настрои делкото с страбоскопна лампа ,че го бях демонтирал поради технически проблеми .
колата е доста шумна защото няма краино гарне , и в момента му правя тампон за закрепянето му .
на дино ще я кача след като направя нова генерация сметната спрямо тези валове с цел да се оптимизира максимално всички елементи на колата (имам чубството че може да се изкарат още 2-3.. даи боже 5 коня още)
ще взема тези дни ж-тек и ще видим какви времена дава , лошото е че не останаха гуми от пред mhihi


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 461
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: CLK 270
Двигател:

Re: мк1- PATRIK ( )

Мнениеот miro_hack » Пон 02 апр 2012 10:59


Емо ако ще продаваш юбилейния колектор,ми пиши :D ама го искам с термо лентата :P .


Потребителски аватар
kasapina
Мнения: 93
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 23:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив facebook.com/FTMotorsports
Контакти:

Re: мк1- PATRIK ( )

Мнениеот kasapina » Пон 16 апр 2012 21:26


mk1 написа:
Vankata_84 написа:
ще взема тези дни ж-тек и ще видим какви времена дава , лошото е че не останаха гуми от пред mhihi



Емили емили ,целия труд дето съм ти хвърлил в кочината ще го обезсмислиш като гледам как я караш ненастроена !
Да уточня .... настроих колата до едно положение в което се движеше от точка А до точка Б и идеята беше че има да се оправят разни проблеми които Емо обеща че ще си поправи сам и след това ще я настроим.(авансите ги бяг уточнил на 100% бях зацепил делкото и беше запечатано за да не се бара-оставаха смесите )Идеята беше да не мъчи колата, но през това време стана и доста лоши неща.Като например си счупи сам някой датчици(холл),прегря мотора ,сваля делко дето не беляза,Омота аванси след това ,къса маркучи за масло и т.н. и всеки път като го водя и му кажа ела да нагласим поне делкото дето си свалил и разбъзикъл и караш на просто някакви аванси (един бога знае дали са повече или по малко )А все пак мотора нее подготвен да върви на Просто някви аванси .Отговора от негова страна ми е криво да отбележа какъв е но все пак Кара колата и при това не просто да се движи а На цялата газ където би било най фатално естествено.

А после и колектор ще искаш да смятам и да изработвам ??? ЗАЩО ??? Не виждам смисъл при такова отношение !

Крайно съм разочарован Емиле от твоето безхаберие и почвам да съжалявам като гледам как се отнасяш към нещо в което има искрица от мен !!!


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: мк1- PATRIK ( )

Мнениеот mk1 » Пон 23 апр 2012 16:44


идиота си остава идиот , дори и с лъскави одежди !


та намерих тука две снимки на "евридейката" и "неделната" кола ... и двете са гти с точно 10 години разилика :Mr Green Fun

Изображение


Изображение


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: мк1- PATRIK ( )

Мнениеот mk1 » Чет 09 май 2013 19:50


дросели

ето и дроселите , на снимката с виждат клапанчетата на вакумите към сервото

Изображение

напаснах дроселите спрямо главата . не трябва да има засечки към клавата .

Изображение

дроселите монтирани към главата заедно с тромпетите им .

Изображение


Потребителски аватар
tubotipo
Мнения: 55
Регистриран на: Сря 21 яну 2009 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: седемте хълма

Re: мк1- PATRIK ( )

Мнениеот tubotipo » Пет 18 апр 2014 11:48


нещо проетка хвана паяджина :) та да я зема аз тая кола да я направя поне да върви както трябва
че ме хваща яд


Потребителски аватар
Denko_be_maina
Мнения: 180
Регистриран на: Пон 08 яну 2007 17:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: мк1- PATRIK ( )

Мнениеот Denko_be_maina » Сря 31 дек 2014 20:28


емооо виж кво ти вика красивия стягай се !!!!



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 152 госта